נווה פריצקי עם פרויקט המגורים הבא של ישראל

האמת שמאחורי פרויקט פיתוח הנכסים הבא של ישראל

נווה פריצקי היא מנכ"לית חברה המתמחה בפיתוח נכסים למגורים. היא גם בתו של אחד המפתחים הבולטים בישראל, הפעיל בתעשייה למעלה מ-30 שנה.

אביו של פריצקי, משה פריצקי, מפתח נכסים למגורים כבר עשרות שנים. הוא אחד היזמים המובילים בישראל ובנה למעלה מ-100 בנייני מגורים בתל אביב ובירושלים בלבד.

לאחרונה הודיעה פריצקי על תוכניותיה לפתח את הפרויקט הגדול הבא בישראל עם שותף; היא תפקח על הפרויקט הזה שימוקם על שטח המשתרע על פני יותר מ-40 דונם.

היא אמורה לפרוץ דרך ב-2018, אבל אין לה תוכניות קונקרטיות לגבי סוג יחידות הדיור שייבנו שם עדיין

האמת מאחורי פרויקט פיתוח הנכסים הבא של ישראל

פרויקט פיתוח הנכסים הבא של ישראל, לפי נווה פריצקי.

ישראל היא אחד היעדים המבוקשים ביותר עבור מטיילים ומשקיעים בינלאומיים. עם אוכלוסייה של 8.5 מיליון איש, היא ממוקמת במזרח התיכון, על החוף המזרחי של הים התיכון. למדינה יש גם היסטוריה מגוונת ועשירה הכוללת את היותו מיושב עוד מימי קדם.

ישראל התפתחה כמרכז מרכזי לתעשיות היי-טק וסביבה עסקית חדשנית המושכת יזמים מכל העולם. זה גם הפך ליעד פופולרי לתיירים בשל האקלים שטוף השמש שלו, החופים, האתרים הארכיאולוגיים וחיי הלילה – מושך למעלה מ-3 מיליון מבקרים מדי שנה מאירופה בלבד.

במאמר זה נדון בזו של ישראל

ההשראה של NEXT ISRAEL לדור החדש של פיתוחים

הפרויקט החדש הוא שיתוף פעולה בין NEXT ISRAEL ובית הספר הבינלאומי הישראלי. הוא ייבנה על מגרש בן שישה דונם בתלפיות, ירושלים.

NEXT ISRAEL היא חברה בינלאומית לפיתוח נדל"ן שבסיסה בישראל. NEXT ISRAEL, שהוקמה בשנת 1985 על ידי גידי נווה, פיתחה שכונות מגורים ומרכזים מסחריים ברחבי הארץ.

נווה פריצקי הוא יזם סדרתי ומייסד NEXT ISRAEL. הוא עוסק בתכנון ופיתוח פרויקטים למגורים בעשור האחרון. פרויקט המגורים החדש שלו NEXT ISRAEL ההשראה של הדור החדש של פיתוחים – NEXT ישראל, NEXTISRAEL, דור חדש של פית' צפוי להסתיים עד 2020.

הפרויקט ממוקם בקרית ביאליק שבאזור חדרה, הנמצאת 45 דקות צפונית לתל אביב. מהאתר נופים מדהימים המשקיפים על הים התיכון וכולל מועדון חוף פרטי עם בריכה ומסעדה וכן גינה אורגנית.

הקדמה: מי זה נווה פריצקי?

נווה פריצקי היא אדריכלית ישראלית ובוגרת הטכניון. היא המייסדת של חברת אדריכלות משלה והייתה מעורבת בפרויקטים רבים למגורים.

נווה פריצקי סיימה את לימודיה בטכניון והקימה חברת אדריכלות משלה. היא הייתה מעורבת בפרויקטים רבים למגורים, כמו פרויקט המגורים הבא של ישראל, שיוצג בהמשך המאמר.

נווה פריצקי היא אדריכלית ישראלית. היא המייסדת של משרד נווה פריצקי אדריכלים המתמקד בתכנון פרויקטים למגורים.

היא זכתה בפרס האדריכלית הצעירה של השנה בשנת 2010. בשנת 2012 הייתה מועמדת לפרס אשת ההישג מטעם ארגון הנשים הבינלאומי הציוני (ויצו). היא גם הוכרה כאחת מ"טופ 40 מתחת לגיל 40" של ג'רוזלם פוסט וזכתה בפרס על עבודת העיצוב שלה בפסטיבל האדריכלות העולמי בברצלונה.
עבור עוד מידע בתחום של נווה פריצקי עם פרויקט המגורים הבא של ישראל ועיריית נווה פריצקי ניתן לבקר ב- nave-prizki.co.il

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן