שירות החלפת מצבר עד הבית

שירות החלפת מצברים הוא שירות המציע להחליף מצבר ישן ברכב במצבר חדש. זהו שירות חשוב עבור אנשים שמחפשים להחליף את המצבר הישן בלי להתאמץ ובלי לצאת מהבית.

לכל מצבר יש תוחלת חיים מוגבלת, וברגע שהרכב לא מתניע יש צורך לבצע בדיקה מהירה ולנסות להתניע את הרכב בעזרת כבלים – במידה והרכב מתניע ניתן לבדוק את תאריך הייצור של המצבר, אם עברו כ- 2 עד 3 שנים אנו ממליצים להחליף את המצבר הישן בחדש.

למה צריך שירות החלפת מצבר עד הבית?

מכירים את זה שדווקא בימים שאתם עמוסים, ממהרים ולחוצים מאוד, נכנסים לרכב ואז מגלים שהוא לא מתניע? מתקשרים בלחץ לשכן או לחבר קרוב מתחננים שירדו לאוטו ויעזרו לכם להתניע את הרכב באמצעות כבלים.

ואז מתחיל הלחץ הגדול – לנסוע לחנות החלפת מצברים קרובה ולהתפלל שהרכב לא יכבה באמצע הכביש.

עם שירות החלפת מצבר עד הבית כל העצבים והפחדים נעלמים – מתקשרים לטלפון שזמין 24 שעות ביממה ומזמינים טכנאי מקצועי שמגיע אליכם הביתה, למשרד, בכל מקום שתרצו!

איך אני מוצא את המצבר המתאים לרכב שלי?

אם אתם מחפשים שירות החלפת מצבר לרכב, יש כמה דברים שתצטרכו לזכור. ראשית, תצטרך למצוא את המצבר המתאים לרכב שלך. עם השירות המקצועי של full-power כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר אלינו ולאחר מכן לשלוח תמונה של המצבר התקול – אנחנו נזהה עבורכם את סוג המצבר ונמצא מצבר חדש שתואם בדיוק את המפרט.

כמה עולה שירות החלפת מצבר?

כמו רוב האנשים, המחשבה שמצבר הרכב שלך עלולה להתקלקל היא מחשבה מפחידה. אחרי הכל, ללא מצבר עובד, המכונית שלך לא תתניע ואתה תתקע. החדשות הטובות הן שבעזרת השירות של חברת full power מצברים שמציעה שירות החלפת מצבר לרכב עד בית הלקוח. אבל כמה עולה השירות הזה?

התשובה לשאלה זו תלויה בכמה גורמים, כולל סוג המכונית שברשותך, גודל המצבר שלך והיכן אתה גר.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן