רשמת דומיין. מה עכשיו?

ברגע שאתה יודע מה לעשות עם הדומיין שלך, השלב הבא הברור הוא להתחיל להשתמש בו. עם שם הדומיין שלך ביד, הגיע הזמן להתחיל לבנות את הנוכחות המקוונת שלך. אם אתה רוצה להירשם ולקבל את המשאבים הטובים ביותר לפתיחת העסק המקוון שלך, בדוק אפשרות לעסקה הכוללת שירותי אירוח אתרים. ישנם מספר רשמי דומיינים, ספקי אחסון אתרים ומפתחי אתרים המציעים שמות דומיינים בחינם, בדרך בכפוף לרכישת שירותים משלימים.

בעוד שרשמים מסוימים מציעים שירותי אירוח אתרים/אירוח דואר אלקטרוני כמו גם שירותי רישום דומיינים

שירותי האירוח/דוא"ל שלך עשויים להיות מסופקים על ידי גורם אחר מלבד רשם הדומיינים שלך (ואולי ספק אירוח אתרים שלך). אם תבחר לרשום דומיין שלך בחברה שאינה רשם מוסמך, הקפד לקרוא את הסכם הרישום בעיון כדי לזהות כל צד אחר שאולי יש לך גם הסכם איתו. אנא צור קשר עם תמיכת הלקוחות של הרשם שלך. הסכם הרישום מכיל מידע חשוב על זכויותיך על שם הדומיין שלך, אופן השימוש במידע האישי שלך, כמה עשוי הרשם שלך לגבות ממך, ובאילו תנאים תוכל לעבור לספק חדש. למרות שהמונח "רכישת שם מתחם" משמש לעתים קרובות גם לקניית שם מתחם קיים שנרשם אצל מישהו אחר, הרוכש אינו קונה את שם הדומיין, אלא פשוט רוכש את הזכות לרשום אותו לעצמו ולפתח אותו. . נהל והירשם מחדש בעתיד.

לאחר שהחלטת איזה שם אתה רוצה

הדומיין ברמה העליונה בו הוא צריך להיות, וכמה זמן אתה רוצה להחזיק בזכויות על השם הזה, עליך לשלם לרשם שירשם אותו עבורך. לאחר בחירת הדומיין ברמה העליונה לרישום, הבחירה הסופית היא כמה זמן תרצו לשמור את השם הרצוי. כעת, כשהדומיין שלך רשום, כל שעליך לעשות הוא לציין לאן צריכים להגיע מחשבים המחפשים את הדומיין שלך (כלומר, כתובת ה-IP של האתר המארח את הדומיין שלך) על ידי עדכון שרתי השמות של האתר שלך. תצטרך למצוא רשם מוסמך ICANN עבור הדומיין שלך כדי שתוכל להעביר את הבעלות על שמך.
על מנת לקרוא עוד פרטים נוספים על רשמת דומיין. מה עכשיו? יש לבקר ב-

בעוד שלרשמים רבים יש תהליך העברה פנימי משלהם

רובם דורשים ממך לוודא שמישהו אחר מכר לך את שם הדומיין ושאתה הבעלים החדש של שם הדומיין. אם אינך מרוצה משירות אירוח הדומיין הנוכחי שלך, אם תמצא עסקה טובה יותר לאחר תום ההרשמה הנוכחית שלך, או אם ככל הנראה נרשמת לשירות אירוח אתרים, שירות זה יעביר גם את שמך למיקומו . אם אתה רוצה להעביר את שם הדומיין שלך לפלטפורמת האירוח שלנו, זה הזמן לעשות זאת. בשום פנים ואופן אין לשלם יותר עבור העברת השם מאשר עבור השם החדש.

למצוא משהו חדש

הוא אתגר גדול, אבל ברגע שההשראה מגיעה, תצטרך לרשום את השם הזה אצל רשם שמות מתחם לפני שתוכל להשתמש בו באינטרנט. מכיוון שיש כל כך הרבה רשמים שונים שם בחוץ, נסתכל על שלוש מאפשרויות רישום שמות הדומיין הפופולריות ביותר כדי שתוכל לבחור את המתאימה ביותר לצרכים שלך. במאמר זה, נלמד אותך כיצד לקנות שם דומיין ונסתכל על כמה מרשמי הדומיינים הטובים ביותר בשוק (שירותים המאפשרים לך לקנות ולרשום שמות דומיינים). כעת, לאחר שלימדנו אותך איך לקנות דומיין, נשמח לשמוע ממך.

למידע נוסף

עיין במאמר שלנו בנושא בחירת תוסף דומיין חדש לאתר שלך. אתה יכול להשתמש באתר כמו בכל אתר אחר – הקלד את הדומיין המועדף עליך, הקש Enter, קרא את התוצאות – אבל תקבל גם כלי חיפוש בכמות גדולה ושם דומיין בינלאומי (IDN), ואפשרויות מתקדמות מאפשרות לך להחליט איזה דומיין הרחבות לכלול בחיפושים שלך, והגדרתם כברירת מחדל עבור כל החיפושים העתידיים. מכיוון שאתה צריך גם שם דומיין וגם אירוח אתרים כדי להפעיל אתר כלשהו, הגיוני לקנות אותם יחד כדי שתוכל לקבל שם דומיין בחינם. אם אתה מחפש גם שם דומיין וגם ספק אירוח אתרים כדי להפעיל את העסק שלך באינטרנט, זה יכול לעזור לך לחסוך כסף בשנים הראשונות על ידי הוספת שם דומיין בחינם עם רכישה שכבר תכננת לבצע.

Bluehost ירשום כעת את שם הדומיין שלך

יגדיר חשבון אירוח וישלח לך אימייל עם קישור ללוח הבקרה של האירוח שלך. ברגע שתבצע תשלום עבור הדומיין, תופנה ללוח הבקרה. לאחר מכן, תתבקש להזין את החשבון ואת פרטי החיוב שלך כדי להשלים את רכישת הדומיין שלך. כן, אתה יכול לעשות את הצעד האחרון באמצעות סעיף ניהול הדומיין בלוח הבקרה.

וודא שאתה ממלא את כל השדות עם הנתונים הנכונים שכן הם יאוחסנו במסד הנתונים הרשמי של הנרשמים שנקרא WHOIS

למעשה, אם אתם מחפשים דומיין מבוקש עם סיומת פופולרית, ייתכן שתצטרכו לפתוח את הארנק בגדול מכיוון שרוב הסיכויים שמישהו כבר רשם אותו. כדי להימנע מבעיות משפטיות, עדיף לא לרשום דומיין דומה למותגים מוכרים ומבוססים. יצרנו קשר עם מילה אוזונובסקאיה, מנהלת שיווק מרשם שמות הדומיין של NameSilo, כדי לתת לנו יותר תובנות לגבי שמות דומיינים. שם דומיין הוא כתובת אתר שמשתמשי אינטרנט מכניסים בשורת URL כאשר הם רוצים למצוא אתר באינטרנט.

עם כמעט שני עשורים בעסקים מקוונים, ספק אירוח אתרים זה התרחב לאירוח אתרים ומציע כעת מגוון מוצרים כולל בוני אתרים, שירותי עיצוב מלאים ואירוח אתרים.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן