כל הציוד המיגון שאתם צריכים לרכיבה על אופנוע

לפני רכיבה על אופנוע, חשוב להקפיד על ביגוד מגן יציב. כעת נעבור אתכם על מה שאנחנו מגדירים בציוד חובה לכל רוכב

זוג מגפיים עשויות היטב עם דריכה הגונה

חלק חיוני של לבוש אופנוע לרכיבה בטוחה. החדשות הטובות הן שיש בשוק מגפי אופנוע אטרקטיביים, בטוחים ובמחיר סביר שיתאימו כמעט לכל סגנון של אופנוענים. מגפי אופנוע נראים נהדר, אבל הם גם מספקים אחיזה ומגנים על העצמות הקטנות של כף הרגל במקרה של התרסקות. רבים מבגדי האופנוע וציוד המגן הטובים ביותר מספקים יותר מסתם הגנה; הם גם מעוצבים תוך מחשבה על הסגנון האישי שלך והם נוחים במיוחד עבור רוכבי אופנוע בנסיעות קצרות או ארוכות. ביגוד שנעשה במיוחד לרכיבה על אופנוע מספק לא רק הגנה טובה יותר במקרה של תאונה מאשר ביגוד רגיל, אלא גם בדרך כלל נוח יותר לרכיבה בזמן הרכיבה.

מעילי אופנוע העשויים מעור או חומרים סינתטיים

המציעים את האיזון המושלם בין הגנה, נוחות וסגנון. מעילי אופנוענים עשויים להיות יקרים יותר מהמעילים האהובים עליך, אבל ההגנה הנוספת שהם מספקים שווה את זה, במיוחד כשמדובר בהפחתת ההשפעה של התרסקות. חומר רשת שניתן ללבוש מעל בגדים רגילים. סוג זה של ז'קט מגיע עם הגנה אחת בלבד על מזג האוויר או עם בטנה אטומה לרוח כדי להפוך אותו לעמיד למים. לחלק מהמעילים יש שכבה דוחה מים עם הגנה נוספת על השוק והברכיים לרוכבי אופניים אגרסיביים (בפינות).

קסדות מעילי עור, כפפות רכיבה, מגיני גב ומגפיים מגינים על הגוף שלך ומחממים אותך כדי שתוכל ליהנות מהנסיעה שלך. כפפות מחממות את האצבעות לניידות, מעילים מגינים על טמפרטורת הליבה, וקסדות עוזרות להגן על הפנים שלך מהרוח. כפפות רכיבה לאופנוע יכולות גם להגן על הידיים שלך מהרוח אם אתה קונה כפפות עמידות למים, או שאתה יכול למצוא כפפות רכיבה שמתאימות יותר לשמירה על קור בקיץ. רבים מהם מצוידים במגני פרקי פרקים עשויים מעור ופשוט מדהימים. ככל הנראה לכפפות תהיה הגנה על מפרקי האצבעות וצריכה להיות לה רצועת יד שניתן להדק כדי לשמור אותן בהישג יד. לכפפות רכיבה לאופנוע עשויות להיות כפפות להגנה על פרקי הידיים של רוכבי אופנוע מפני פציעה ולהפחית טיוטות בעת רכיבה באקלים קר יותר. כמו מעילים, כפפות מגיעות במגוון סגנונות, בהתאם לסגנון הנהיגה שלך ולהעדפותיך.

כפפות עור שחורות הן קלאסיות

וכך גם כפפות רכיבה ללא אצבעות, אבל כפפות מוטוקרוס עם כפפות גבוהות יותר (שעולות ליד) מספקות הגנה עוד יותר מפני פסולת מעופפת ברכיבה בשטח. נסו לקנות כפפות רכיבה המציעות הגנה מכל מיני אלמנטים תוך מתן אחיזה טובה שכן חיוני להיות מסוגל לנווט ולנווט אופנוע. על פי הקורס הבסיסי לבטיחות אופנועים, על כל רוכב ונוסע לחבוש קסדה, משקפי מגן, מגפונים עם סוליות מונעות החלקה, מכנסיים ארוכים, ז'קט טוב וכפפות מלאות.

כפפות רכיבה

קסדות

קסדות בטיחות ומיגון עיניים הם המפתח לנהיגה בטוחה, לכן יש דרישות חוקיות כדי לוודא שיש לך את ההגנה הדרושה לך. בסופו של דבר, מומלץ לכולם לחבוש "קסדה מלאה" להגנה מרבית.

כדי להגן על העיניים שלך, אבל אם לקסדה שלך אין תכונה זו, חשוב להשיג זוג משקפי אופנוע לבישים כדי להגן על העיניים שלך. בין אם אתה מתכנן לרכוב עם קסדה מלאה או אופציה אחרת של קסדה, אתה תמיד יכול להוסיף משקפי מגן כדי לשמור על העיניים שלך מוגנות בכל המצבים. המטרה העיקרית של קסדת אופנוע היא להגן על ראשו של הרוכב בעת פגיעה, אם כי קסדות רבות מספקות הגנה נוספת כגון מצחייה. רק מגן קסדה ומשקפי מגן יכולים להגן כראוי על העיניים שלך מפני רוח, אבק, גשם, חרקים וסלעים שנזרקים על ידי כלי רכב אחרים.

רשימה זו מכסה את כל ההגנה שאתה באמת צריך

אבל יש עוד הרבה דברים שיכולים לעזור לרוכב להרגיש בטוח יותר, כמו מכנסי רכיבה. עבור חלק מהרוכבים, קסדות אינן הגנת הראש הנוחה ביותר. ציוד האופנוע הטוב ביותר בשוק מיועד להגנה מירבית על פגיעות כמו גם הגנה מפני גשם, שמש, רוח, רעשים, פסולת והגנה על שפת מדרכה. כפפות רכיבה לאופנוע מלאות אצבע מסייעות במניעת חתכים, חבורות ושפשופים במקרה של תאונה, ומגינות על הידיים מפני שלפוחיות, רוח, שמש וקור.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן