מוצרי בטיחות בדרכים

מוצרי הבטיחות בדרכים שלנו עשויים מחומרים עמידים בפני מזג האוויר ומכילים קונוסי תנועה, מראות מחזירות אור, מגבלות מהירות, סורגים, מחסומי בום, ציפויים נגד החלקה וצבעי כביש. מוצרי בטיחות בדרכים כוללים תמרורים, התלקחויות, אורות סמן, פנסי להקה, משואות, דגלי אזהרה בחרוט תנועה ונורות אזהרה לרכב. בהתאם לצרכי הארגון ומשך הפרויקט שלך, מוצרים אלה זמינים בגרסאות זמניות וקבועות כאחד.

תוכלו לבחור בין סוגים שונים של ציוד בטיחות בדרכים כגון קונוסי כביש

מחסומים, קונוסי בטיחות, פקקי גלגלים, תוחמים וקצוות מרכזיים. תוכלו לבחור מתוך מגוון החרוטים הרחב שלנו במחירים נוחים כגון קונוסים משושים, קונוסי בטיחות, קונוסים רב-תכליתיים, קונוסי ג'מבו וקונוסי בסיס רחבים.

אנו מציעים גם מגוון של קונוסי שלטים המשמשים למטרות שונות

כגון קונוסי תנועה כדי לציין נתיבים חדשים וכיוונים, קונוסי בטיחות כדי להזהיר אנשים מאזורי סכנה, תקלות ברכב ועוד. קונוסי תנועה יכולים גם ליצור הסטות כדי למנוע עומס.

חרוט בטיחות בדרכים

הוא מבנה בטיחות בדרכים פלסטיק חרוטי שניתן להתקין על קטעי דרכים למטרות מגוונות. התקני בטיחות בתעבורה מהווים מכשול פיזי גלוי לניהול זרימת התנועה. באמצעותה ניתן לכוון את תנועת הכבישים במקרה של תאונות, עבודות דרכים, סימון קימורים מסוכנים ומחסומים בינוניים ויוצרים מחסום לתנועה בחניונים ובמוסכים.

ברוב המקרים

מוצרי בטיחות בדרכים משמשים ממשלות ועיריות לשמירה על בטיחות בדרכים ועל הסדר הציבורי. מערכות בקרת תנועה מסמנות גבולות, יוצרות חסמים ומראות את הדרך לנהל תנועה בכבישים ובמתקנים. אמצעי בטיחות בדרכים משמשים גם באתרי בניית כבישים כדי לכוון תנועה לרכבי תחזוקה ולעובדים.

העולם מנוגע מגידול בתאונות הדרכים, המחייב שימוש בחומרים איכותיים לבטיחות בדרכים כדי להפחית את הפגיעות ואת שכיחותן של תאונות.

דמקה מייצרת את מגוון הציוד הבטיחותי והמקיף ביותר ליישומי בטיחות בדרכים ותעבורה

כולל כבלים, רמפות, טריזי גלגלים, מגבלות מהירות, גיבנות, עצירות, מחסומים, אורות ועוד. המהנדסים שלנו עובדים עם מנהלי בטיחות בדרכים על מגוון רחב של ציוד ורכבים. הציוד שלנו עומד בדרישות הבטיחות בתעשייה ומבטיח סביבת עבודה בטוחה באזורי תנועה גבוהה.

הצוות שלנו מספק מערכות ניהול תעבורה איכותיות

חדשניות ותואמות למגוון לקוחות וחברות ברחבי הארץ. אנו מציעים מגוון מלא של מוצרים, כולל שילוט, לוחות חצים, התקני מהירות מכ"ם ועוד. בחירת המוצרים שלנו, הכישורים הטכניים והמחויבות שלנו לאיכות הופכים אותנו למובילים בענף בבטיחות בדרכים.

אנו יצרנים

יצואנים, ספקים, נותני שירותים, התקנות ושירותי מוצרים של בטיחות בדרכים, ריהוט דרכים ומוצרי בטיחות בדרכים וציוד בהיידראבאד, הודו. אנו מציעים מגוון רחב של מוצרים לבטיחות בדרכים וציוד לבטיחות בדרכים כגון תמרורים, ברגי כביש, סימני דרך תרמופלסטיים, ביטומן צבוע, מעקות בטיחות מתכת, מעקות בטיחות, מחסומים מלאי מים, שלטי סכנה, תוויות חציוניות, מגבלות מהירות, רצועות גוף המטוס, סרט רפלקטיבי רפלקטיבי, קונוסים לבטיחות בדרכים, מגבילים למהירות, מעקות בטיחות מתכת W, סימני דרך תרמופלסטיים, ברגי כביש צבועים 3 מ ', שלטי דרך ותנועה רפלקטיביים. Security.com היא הספרייה המובילה למוצרי אבטחה מקוונים ומספקת מדריך מקיף למוצרי האבטחה העדכניים ביותר.

התיחומים מתאימים לכל סוגי הדרכים ומורכבים מחומר אלומיניום (ציטוט אבקת צינור MS-3) וקלטת רפלקטיבית לביצועים הטובים ביותר בהצגת גיאומטריה של הכביש ביום ובלילה

מפסק מהירות גומי, מפסק מהירות מפלסטיק, בליטות מהירות, אבזם מהירות, פגוש כביש וכו '. התוחמים יכולים להתאים לכל סוג של כביש, עשויים מחומר אלומיניום, צינורות MS-3, ציטוט אבקה, סרט רעיוני, ביצועים טובים, מראה גיאומטריה של הכביש ביום ובלילה.
למידע על מוצרי בטיחות בדרכים ואביזרי בטיחות לכבישים כדאי לגשת לאתר ab-eng.co.il

היצרן של מגיבים חציוניים עם אבחון עצמי עם מחסומים נשלפים, קירות, שערים וצמתים מהירים. אפודי בטיחות מסוג 2 זמינים בסדרת Lime Brilliant ובדגמי הרשת האיכותיים במיוחד.

וודא שעובדים אחרים באתר לובשים אפודי בטיחות מחזירים בכל עת והשתמש בשוטים אזהרה על כלי רכב קטנים כדי להגביר את הראות. שימו לב ל -3 נקודות מגע בעת הגדרה ופירוק ולעולם לא לקפוץ על מכונות.

מחרוטי תנועה

מחסומים, מגבילים מהירים, תוחמים וסוללות, מחסן בטיחות התעבורה מציע את כל ציוד התעבורה שלך, בדיקות אישיות ודרישות בטיחות כלליות. אנו מחזיקים מגוון עצום של מוצרים בכל קטגוריה, כך שתוכלו למצוא במהירות את מבוקשכם. אם אתה לא מוצא בדיוק את מה שאתה רוצה בקטלוג שלנו, פשוט התקשר לתעבורת עבודות ואנחנו נעשה כמיטב יכולתנו למצוא פתרון לצרכים האישיים שלך.

מערכת התנועה PVS

היא מערכת מצלמות ניידת ש- DOT משתמשת בה בכל שעות היממה בצד הדרך כדי לפקח על תנאי התנועה והדרך. כאשר משאית נכנסת לכביש מהיר, המכשיר הנייד שלנו אוטומטי לחלוטין ומזהה ומזהיר אוטומטית נהגים בזמן אמת כאשר רכבי בניין נכנסים לכביש המהיר. מומחים טוענים כי התקנת מוצרים לבטיחות בדרכים כגון מחסומי בטיחות, מחסומי בטיחות, מגבילי מהירות מפלסטיק וקונוסים לבטיחות בדרכים יכולים להגיע דרך ארוכה למניעת מקרי מוות בדרכים. למוצרי בטיחות בדרכים מספר יתרונות במניעת מקרי מוות בתאונות דרכים. הם מיטבים את ניהול התנועה ואת זרימת התנועה להולכי רגל.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן