תמונות זכוכית לעיצוב הבית והמשרד

עיצוב מגורים ומשרד נוח זה מורכב מריהוט בהזמנה אישית מחומרי בניין ממוחזרים וזגוגיות חלונות גדולות. קירות אירועים ארוכים וריהוט עץ יפהפה מעניקים לאווירה תחושה מרגיעה. בהשראת הדפסים פרסיים ואסייתיים, הוא נבנה עבור המשפחה.

בית ויקטוריאני זה בתחילת המאה ה -19 בסן פרנסיסקו כולל משרד ביתי המשמש אזור שינה נוח לאורחי לילה

במשרד משטחי עבודה אישיים, קירות, מדפים, תיקיות ואביזרים. משרד זה נועד לשמור על מראה המשרד משנות הארבעים עם ריהוט פשוט ומינימליסטי.

משרד ביתי זה בהתאמה אישית בנאפולי, פלורידה, כולל מיטת זום ומיטת מרפי נשלפת אלקטרונית. אחסן במקום רב למשרד ביתי פונקציונלי ואלגנטי. משרד וחדר אירוח יפהפה בשחור-לבן זה כולל מדפי ספרים מובנים ומיטות מרפי.

שולחנות פינתיים כוללים מדפים עליונים ותחתונים פונקציונליים ואסתטיים

חדר ישיבות מרכזי המואר בתאורת מבטא לד כחולה הוא מרכיב מרכזי במטה הארגוני החדש 21,000 sf של ספק השירותים העסקיים Predictive Index. פרויקט הציוד עושה שימוש בקירות זכוכית גדולים ובדלתות בפנים ליצירת מקום עבודה פתוח וגמיש בבניין 101 סטיישן דרייב בווסטווד, מסצ'וסטס.

זכוכית פנים נשלפת מעניקה לבעלי ומנהלי הנדל"ן את הגמישות לעצב מחדש את משרדי העבודה עובדים ודיירים

אומר ביל בושיי, מנהל פנים פנים IIA במשרד בניו יורק בהוק. מערכת הזכוכית מאפשרת לכתוב מידע אודות הפרויקט ומשפרת את הרשת במקום העבודה. הפרויקט הממשלתי בגודל 800,000 רגל מרובע כולל אלפי משרדים עם חזית זכוכית ומאחור, עם חדרי ישיבות בכל קומה ושישה מתוך 13 הבניינים המגמתיים עם אטריום בן 13 קומות.
עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של תמונות לסלון כדאי לבדוק כאן: decormore.co.il

כדי להשיג אסתטיקה בוהו דומה בחלל המגורים או המשרדים שלך עם חלונות, אתה יכול למצוא ויטראז'ים כגון אלבאס באתרים כגון Chairish ו- Etsy, המתמחים ביצירות וינטאג '. אם למשרד הביתי שלך יש שטח קיר מוגבל, ויטראז 'יכול להיות דרך להוסיף צבע, דפוס ועניין חזותי – מבלי להזכיר אפילו את תמיכתם של אמנים מקומיים כמו דה גלסי, שעושים את העיצובים המותאמים אישית של אלבה – ולאפשר לאור יום לעבוד את קסמו. על בריאות הנפש.

הבלטת משקוף קובע מבטאים יפים לקישוט הבית ומוסיף אלמנטים אדריכליים עשירים לעיצוב הפנים המודרני

מדלתות חוץ לדלתות פנים, חלונות גדולים וקטנים, פתחי קיר, לוחות קיר דקורטיביים, אהילים, מפרידי חדרים, מסכים דקורטיביים וקישוטי חלונות. ציורי ויטראז 'נראים מעניינים בשילוב עם ריהוט בסגנון קלאסי, עכשווי או אתני. ציורי ויטראז 'צבעוניים, דרמטיים, ייחודיים ומדהימים תלויים בדמיונו של האמן.

עיצוב פנים נתפס לרוב כמשני לאדריכלות. יש לו קישורים רבים לדיסציפלינות עיצוב אחרות וכולל עבודת אדריכלים, מעצבי תעשייה, מהנדסים, בונים ובעלי מלאכה.

כיום

City Glass Specialties, Inc. התפתחה לחברה רבת פנים עם גלריה של ציורי שמן מקוריים, הדפסים ורפרודוקציות מוגבלות. מספר מופעים בחנו את חייהם של מעצבי הפנים, כולל Flip: חקר חייהם של ג'ף לואיס וצוות המעצבים שלו ומעצבי מיליון דולר, חקר חיי מעצבי הפנים: נתן טרנר, ג'פרי אלן מרקס, מרי מקדונלד, קתרין אירלנד, מרטין לורנס ובולארד.

באנגליה, סירי מוהם הייתה מעצבת פנים אגדית שהייתה החדר הלבן הראשון שתוכנן. בשנת 1905 הוזמן וולף לתכנן את פנים מועדון המושבה בשדרת מדיסון, וחללי הפנים שלו זיכו אותו באותו לילה.

במהלך העשור האחרון גודל הממוצע של משרד הצטמצם ל 175 SF לעובד של 30%. משרד הפנים של וסטמנס הוסב לבית משותף על ידי אופיס.

מעצבי פנים עובדים בלחץ של עמידה בלוחות זמנים, עומדים בתקציב ועונים על צרכי הלקוחות. מעצבים עצמאיים מהווים 26% ממעצבי הפנים ו -30% עובדים ברוב שעות העבודה.
למידע מורחב בנושא של תמונות זכוכית ניתן לבדוק כאן: decormore.co.il

למי שמחפש רעיונות נפלאים לבית ולמשרד

ריכזנו עבורכם כמה שיעזרו לכם להתחיל. מיטות מרפי ומיטות יום הם הפתרונות הטובים ביותר למשימות אלה, אך מיטת מרפי היא הפיתרון הטוב ביותר. חדר רב-תכליתי אופנתי זה בבית בלוס אנג'לס כולל חדר אורחים ומשרד ביתי.

זהו מרחב המהווה דוגמה מושלמת כיצד למצוא רעיונות חדשים עם פחות הסחת דעת. משרד ביתי שתוכנן על ידי מעצב פנים המציע את כל מה שאתה צריך, מאח יפהפה ועד לנעימות רבה יותר. אתה יכול לעבוד בספריה, במחשב, בשקע חשמל ובאמצע הטבע.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן