מהו איתור נזילות באמצעות גז

בעוד שפחמן חד חמצני ידוע כ"רוצח שקט ", אין לגז טבעי מוניטין קטלני זהה. גז טבעי אינו רעיל כמו פחמן חד חמצני, אך הוא פולט ריח גופרית הדומה לביצים רקובות, מה שמקל על זיהויו. בתוך ההמולה של חיי היומיום, לא תמיד קל לזהות את הריח, שכן מגוון טעמים אחרים מתחרים על תשומת הלב. ברגע שאתה שוקל עד כמה אירועים אלו יכולים להיות מסוכנים עבורך ועבור הצוות שלך, מתברר שיש צורך במערך חזק של מכשירים ושיטות לזיהוי גז. נזילות גז חתרנית ואילמת, ולא ניתן להכיר בתוצאותיהן על ידי מי שאין לו שום תחושה אנושית כלפיהם.

במקרים מסוימים, דליפות גז יכולות להיות מסוכנות ביותר מכיוון שהן מגדילות את הסיכון לשריפות ופיצוצים. על חברות הגז המקומיות לעבוד יחד בכדי לספק אזהרות נאותות במקרה של דליפת גז.

בעוד שרוב דליפות הגז קטנות

כל מי שמתגורר בבית יכול לשאוף ללא הרף דליפות בבית. הסיכון הגדול ביותר בתוך הבית הוא דליפת גז טבעי או פרופאן, במיוחד אם משתמשים בהם בבית וריחות של ביצים רקובות. מקורות פוטנציאליים אחרים לאדים רעילים בביתכם הם אדי גנרטור או תנור אוורור גרוע המחוברים למוסך.

אם אתה משתמש בגז בבית או בעבודה

עליך לדעת לזהות סימפטומים של דליפת גז ולהשתמש בכלים הנכונים לבדיקה שוטפת של קווי הגז. מקומות עבודה רבים ומשקי בית עם מכשירים המופעלים על ידי גז לעולם אינם שוקלים את הפוטנציאל לדליפות גז בעת התקנתם. למרבה המזל, ישנן אפשרויות בהן אתה יכול להשאיר קפיצים כדי למנוע נזילות גז בביתך לאחר בדיקת מערכת הגז שלך בבית.

אינסטלטור מקצועי יכול לספק לכם הבנה מוכשרת לגבי מערכת הגז שלכם בביתכם והוא יכול לתת לכם המלצות לתיקונים או להתקנות שתצטרכו

צרו קשר עם Dod Technology, Inc., למידע נוסף על גלאי הגז המסחריים האחרונים. ב- PCE Instruments תוכלו למצוא גלאי דליפות גז מקצועיים וגלאי גז לשימוש יומיומי.

כל מי שמתגורר בבית עם מוסך צמוד או חדר שינה במוסך יכול ליהנות מגלאי כמו מכשיר הבדיקה UEI

גלאי גז בעירה הזמין בבית האספקה. גלאים אלה יכולים לזהות ולזהות מגוון של גזים רעילים ולהתריע בפניכם על מנת שתוכלו לשפר את האוורור לפני היציאה מהבניין. בעלי בתים המשתמשים במוסכים לצורך גימור עץ, תחזוקת מכוניות או פרויקטים אחרים המשתמשים בכימיקלים רעילים יגלו כי לגלאים אלו אין ערך רב בזיהוי סוגים רבים של נזילות גז בבית.

גלאי גז

הוא מכשיר המגלה נוכחות של גז באזור או כחלק ממערכת אבטחה. גלאי דליפות גז רב תכליתי יכול לעזור לכם למצוא נזילות של גזים דליקים מרובים כמו מתאן, גז טבעי, פרופאן ועוד. איתור דליפות גז הוא דרך לבצע בדיקות לא הרסניות לגזים דליקים מסוכנים ברכיבים אטומים של המערכת.

מכשיר מסוג זה חשוב מכיוון שגזים רבים עלולים להזיק לחיים אורגניים כמו בני אדם ובעלי חיים. גלאי גז מתריע בפני המפעיל באזור בו מתרחשת הדליפה ונותן לו אפשרות לעזוב את הבניין.

ניתן למצוא גלאי גז אולסוניים בפלטפורמות נפט וגז בחו"ל ובחוף הים

מדחסי גז, תחנות מדידה, טורבינות גז, תחנות כוח ומתקנים אחרים המארחים צינורות חיצוניים רבים. גלאי גז משמשים לאיתור גזים דליקים, דליקים ורעילים וכן מחסור בחמצן. הם משמשים גם לחישה מרחוק בסביבות חוץ בהן תנאי מזג האוויר מנקזים גזים ומאפשרים להם להגיע לגלאי הדליפה מבלי להיכנס לגז כדי לאתר אותו ולהשמיע אזעקה.

עט הגלאי לדליפת גז בעירה PNG2000A אידיאלי לגילוי נזילות בצנרת

מכשירי חשמל ואלקטרוניקה. למידע נוסף על צג הגז היחיד Sensita (r) P100 (דגם שחור) המגלה גזים מסוכנים בסביבת העבודה ומזהיר את משתמשיו. למידע נוסף על Sensitas (r), אינדיקטור גז של גי.אי.סי. (CGI) רב צג גז, המודד ומציג עד 4 גזים. אם אתה צריך לאתר את המקור המדויק של דליפת גז, עדיף להשתמש בגלאי גז נייד כמו פרופאן Y201 הנייד וגלאי דליפת גז טבעי. Techamor Y301 גלאי דליפות גז טבעי דליק מתאן ופרופן עם אזעקה קולית ותצוגה דיגיטלית. GasAC Trac LZ-30 הוא גלאי גז מתאן קומפקטי, כף יד, המגיב באור לייזר באופן מיידי ומדויק לדליפות גז מתאן. מחוון דליפת הגז בלייזר gasAC TRAC מאפשר לך לאתר נזילות של גז מתאן במרחק של עד מטר וחצי ולהגיע בקלות למיקום, להימנע ממכשולים ולחקור סכנות גז במרחק בטוח.

בעוד שמדינות רבות אוסרות על הדיוטות לעבוד עם מקררים (למשל, הזרמת גז ממכשירים חשמליים או הוספת גז נוסף), בעלי בתים עדיין יכולים ליהנות מהיכולת לאתר דליפות קירור.
למידע מורחב בנושא של איתור נזילות באמצעות גז מומלץ לבקר באתר no-leak.co.il
בכדי לבדוק פרטים מורחבים בתחום של No leak ומהו איתור נזילות באמצעות גז באפשרותך לבקר באתר no-leak.co.il

ההיסטוריה של גילוי דליפות גז מלאה בסיפורים מרתקים על השיטות השונות בהן אנשים השתמשו

כדי למצוא אזורים מלאים בגזים רעילים וחומרים אחרים. כיום ישנם מגוון חיישנים וטכנולוגיות לשימוש מסחרי לגילוי גזים מזיקים באוויר, אך לא תמיד זה היה המקרה. השיטות הראשונות לגילוי גז היו בשימוש על ידי כורי פחם במהלך המהפכה התעשייתית במהלך המאה ה -19 וראשית המאה ה -20.

גז טבעי הוא מקור אנרגיה נוח המסתמך על 50% מכלל משקי הבית בארצות הברית לייבש בגדים, לבשל אוכל, לחמם מים ולחמם את בתיהם. הידע כיצד לגלות נזילות גז ותיקון דליפות גז פשוטות יכול לסייע בשמירה על סכנות הגז.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן