אילו מוצרים לאקווריום קיימים

ישנם כל כך הרבה אביזרים שונים לאקווריום הזמינים כיום, עד שהאפשרויות והאפשרויות נראות כמעט בלתי מוגבלות.

מה לחפש בקניית האקווריום הראשון שלך?

אקווריום מתוחזק גרוע יכול להיות קטלני, לכן עדיף ללמוד כמה שיותר לפני רכישת חיית מחמד. בעוד שדגים בדרך כלל אינם דורשים טיפול ואחסון רבים, הקמת אקווריום יכולה להיות פרויקט הרבה יותר גדול ממה שאנשים רבים מצפים. ייתכן שתצטרך להוציא יותר כסף כדי לקנות את כל מה שאתה צריך כדי להתחיל. אם התקציב שלך לא מאפשר זאת, שמור לכל אחד במקום להמשיך הלאה מבלי לקבל רשימה מלאה. לגבי ציוד וציוד לאקווריום מינורי, זה תלוי בך. ערכת אקווריום כוללת אקווריום, אור, פילטר ו(בדרך כלל) תנור חימום.

כדי להסתיר מסננים חיצוניים, ציוד אחר ואספקה לגישה נוחה ניתן לרכוש מעמד ייחודי לאקווריום. בנוסף, מכסה לאקווריום חיוני גם למניעת בריחה של תושבי האקווריום, במיוחד חלזונות מים מתוקים. עם זאת, כמה דגים ביישנים עשויים להשתמש במקומות מסתור באקווריום. בעוד שרוב הדגים יכולים לשגשג במיכלי תחתית חשופה, חלקם הופכים עצבניים ומפוחדים כאשר תחתית המיכל אינה טבעית עבורם.

חשוב לטפל באקווריום באופן קבוע.

אמוניה יכולה להצטבר במהירות ולהרוג דגים. אלא אם כן מי הברז מעופש, יש לבצע דה-כלור לפני שניתן להוסיף דגים בבטחה לאקווריום. מזגני אקווריום יכולים לנטרל את שני הכימיקלים הללו ולהפוך את מי הברז לבטוחים לדגים. מנקה חצץ נפוץ נוסף באקווריום הוא סוללה, המסנן את מי האקווריום על ידי לכידת פסולת במסנן רשת עדינה.

הם ממוקמים בתוך האקווריום ליד דופן המיכל ומנטרים כל הזמן את ההרכב הכימי של המים. להגדרות מתקדמות יותר יש כיסוי אקווריום מזכוכית שקופה כך שניתן להוסיף אפשרויות תאורה משוכללות יותר מעל המיכל.

רבים מעדיפים אקווריומים מזכוכית, אולם אקווריומים אקריליים שוקלים פחות ובגלל שהם בלתי שבירים עדיף להשתמש בהם עם ילדים בבית. עבור אקווריומים גדולים, סלי סינון הם המתאימים ביותר.

כדי להשיג משאבת אוויר לאקווריום עם קיבולת גדולה יותר מגודל המיכל שלהם,ניתן להשתמש במשאבת אוויר לאקווריום לשליטה על קישוטים שזקוקים לאוויר כדי לנוע, אספקת מסננים זוויתיים באקווריום, מסנני ספוג או מתחת למסנני חצץ, ואבני אוויר אספקה.

מחממי אקווריום זמינים כדגמי תליון או צוללים ויכולים להיות מתכווננים מספרית או פשוט למעלה ולמטה. לאקווריומים גדולים מ-40 ליטר, עדיף לקחת שני מחממים קטנים יותר ולהציב אחד בכל קצה של האקווריום ולא אחד גדול יותר.

אף אחד לא צריך להחזיק דגים בשבי ללא פילטר אקווריום הפועל 24/7. שמירה על איכות מים נאותה היא החלק החשוב ביותר בשמירה על בריאות דגי האקווריום. פשוט קנה בקבוק של מרכך מים אקווריום זמין מסחרית והוא יחזיק מעמד לפחות כמה חודשים.

אורך הידית צריך להיות פרופורציונלי לגודל המיכל שלך, כך שאתה לא צריך להושיט יד למים כאשר תופסים דגים במיכל גדול. רשתות דגים באקווריום זמינות בגדלים רבים, קטנים, בינוניים וגדולים, וגודל רשת הדגים הוא לרוב בגודל האקווריום.

 

למידע מורחב בנושא של אילו מוצרים לאקווריום קיימים ומוצרים לאקווריום באפשרותך לבדוק ב- aquaexpres.com

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן