מה זה נכס וירטואלי

השקעה בנדל"ן וירטואלי פירושה שימוש בתוכנת השקעות נדל"ן לביצוע מחקר וניתוח השקעות נדל"ן ובסופו של דבר לרכוש השקעות נדל"ן. בעוד ש"נדל"ן וירטואלי" יכול לחול על מגוון רחב של דברים, החל מרכישת נכס פיזי בלי שום כוונה לבקר בו, ועד לסיור וירטואלי בנכס פיזי, כאן אנחנו מדברים על רכישת חלקת אדמה בשטח מערכת דיגיטלית. .

ניתן לומר שנדל"ן וירטואלי נותן לך את החופש להתפתח ולחוות כל דבר שתרצה

בעלות על פיסת אדמה וירטואלית בעולם וירטואלי שנבנה כהלכה נותן לך את החופש לבנות בתים, בתי קזינו ואפילו לפתח משחקי עולם פתוח. מכיוון שהעולם הווירטואלי אינו מוגבל כמו העולם האמיתי, האפשרויות להתפתח על כדור הארץ וירטואלי הן אינסופיות. כל אותם מאפיינים שקיימים בעולם האמיתי — ועוד — יכולים להתקיים גם בעולם הוירטואלי.
למידע בתחום של מה זה נכס וירטואלי נא לגלוש לאתר droppa.co.il

בעולמות וירטואליים אלה

אנשים אמיתיים מקיימים אינטראקציה כדמויות מצוירות הנקראות אווטארים, בדומה למשחקי וידאו מרובי משתתפים בזמן אמת. כיום, אנשים יכולים לגשת לעולמות האלה דרך מסכי מחשב רגילים, אבל החזון ארוך הטווח של Meta וחברות אחרות הוא ליצור עולמות סוחפים של 360 מעלות שאנשים יכולים לגשת אליהם דרך משקפי מציאות מדומה כמו Metas Oculus. דו"ח מחקר אחד צופה שעולם המשחקים הווירטואליים לבדו יכול להיות שווה 400 מיליארד דולר עד 2025, כאשר התחום הרחב יותר של עולמות וירטואליים שווה יותר מ-1 טריליון דולר.

קונים מוקדמים רבים של נכס וירטואלי משקיעים כפליים בפלטפורמות עצמם ובמשחקים אישיים כמו DAOs קונים ומפתחים קרקעות חדשות, כך שמגמת העלייה שלהם היא בסופו של דבר אנוכית.

כך או כך

לדעת איך המשחקים האלה עובדים, איך אנשים מקיימים בהם אינטראקציה ומה הם רוצים יגיע רחוק בעתיד, בין אם כיועץ לאחרים המחפשים להיכנס לפעולה, או להפוך ל- סוכן נדל"ן וירטואלי. אנשים מפרטים את הנכס שלהם ואומרים לקונים את הערך של נכס מסוים. סוכנת נדל"ן וירטואלית. אם אתה מכיר את העולם הוירטואלי טוב יותר מאחרים, אתה יכול לדווח על שווי נכס טוב יותר מאשר מישהו שרוצה לקנות אבל מעולם לא השתתף באף אחד מהמשחקים המבוזרים האלה. וזה לא כמו המשחקים הקלאסיים, זה לא כמו לקנות את הבית שאתה רוצה בחשבון GTA V שלך, לנכסים הווירטואליים האלה יש ערך אמיתי והם מתנהגים כמעט כמו בחיים האמיתיים.

רכוש וירטואלי

הוא בדיוק מה שזה נשמע – בעצם רכוש וירטואלי גרידא. הוא חי בעולם וירטואלי הנשלט על ידי כללי התוכנית שמפעילה אותו (ותנאי השירות או הסכם הרישיון שנחתמו בעת גישה לפלטפורמה או לתוכנה). מטבע קריפטו הוא מטבע דיגיטלי שקיים בבלוקצ'יין, ספר חשבונות וירטואלי שפתוח לציבור.

מכירת נכס וירטואלי קשורה בדרך כלל להחלפה של מטבע קריפטוגרפי ייחודי עבור מטא-ברס מסוים

אם המטא-וורס אמור להקיף את כל מה שקיים באופן וירטואלי, מאמנות דיגיטלית ועד עולמות וירטואליים, אז ניתן לראות ברכישות נדל"ן רק סוג של השקעה מטא-וורסית, המכונה לעתים קרובות NFTs. ניתן להשוות חלק ניכר מהמטאוורס לנדל"ן בעולם האמיתי, במיוחד כשמדובר במאפיינים פיזיים כמו חוסר תנועה וייחודיות, ומאפיינים כלכליים כמו נדירות ומיקום.

הנופים הדיגיטליים האלה (או המטאוורסים) מאפשרים לאנשים להכיר חברים

להשתתף באירועים ולעשות את הדברים שהם בדרך כלל עושים בחיים האמיתיים. ישנם סוגים שונים של מטאוורסים, וכל סוג פונה לקהל אחר. לחלק מהמטאוורסים יש תוכן משמעותי, כמו קניונים ומוזיאונים. הנופים הדיגיטליים הללו נושאים את מירב התנועה ויש להם בסיס משתמשים גדול.

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת עם החברה

כל היבט של החיים עובר למרחב הוירטואלי. בדרך כלל, פעילויות פיזיות כמו עבודה, בית ספר וכנסים עוברות בהדרגה למרחב הדיגיטלי. כולם חושבים איך לשכור את הקרקע שלהם בעולמות הווירטואליים האלה, ליצור גלריה לאמנות דיגיטלית או להשכיר את השטח שלהם למפרסמים.

בעוד שרובנו עדיין לא יכולים להרשות לעצמם בתים בעולם האמיתי

משקיעים מוציאים מיליונים על קרקע וירטואלית מזויפת. בעוד שחלומות אלה על בעלות על קרקע תמיד היו נטועים היטב בעולם האמיתי, דברים השתנו במאה ה-21 כאשר אנו רואים הרבה מגרשי "נדל"ן וירטואלי" זמינים לרכישה. בואו ננסה להבין מדוע אנשים משלמים כל כך הרבה עבור האדמות הווירטואליות הללו.

SuperWorld

כוכב לכת וירטואלי שבו אנשים יכולים לקנות גרסאות דיגיטליות של כל מקום על פני כדור הארץ, אומר שהמשתמש הממוצע מוציא כ-3,000 דולר על נדל"ן. עולם וירטואלי פופולרי נוסף הוא Sandbox, שם חברת פיתוח הנדל"ן הוירטואלי של ג'נין יוריוס Republic Realm הוציאה שיא של 4.3 מיליון דולר על פיסת אדמה וירטואלית. העלייה במחירי הנדל"ן הווירטואלי קשורה לעליית המטא-ברס. נכון לעכשיו, נכסי Metaverse הנמכרים ביותר נמצאים באזור המרכז.

ייתכן שהמשתמש הממוצע לא ירצה לשלם על כרטיסים גרפיים

אוזניות מציאות מדומה ופס רחב במיוחד ששחקנים משתמשים בהם כדי להפוך את המרחב הווירטואלי לאמיתי יותר. בניית נכס חדש ב-metaverse יכולה להיות זולה פי כמה מאשר בעולם האמיתי, שכן רוב העלות היא בעיצוב ולא בחומרים פיזיים (שהם בחינם בכל קולקציית פלטפורמה או זולים אם קונים במקום אחר ומובאים). אפילו מגרש פשוט של 1,100 רגל מרובע יכול לעלות עד 200,000 דולר, לפי בלומברג. ג'נסיס סיטי היא פיסת אדמה וירטואלית בגודל של וושינגטון די.סי. המשקיעים יכולים לקנות בחתיכות תמורת סכומי כסף מגונים.

סותביס

בית מכירות פומביות אמיתי, פתח גלריה וירטואלית ברובע האמנות שלו. שוק הנישה מאפשר למשתמשים לחבר את הארנקים הדיגיטליים שלהם כמו MetaMask ולהציע הצעות נדל"ן בעולמות וירטואליים כמו Decentraland, Cryptovoxels ועוד. לדברי הקונה, החלל ישמש לאירוח אירועי אופנה דיגיטליים ולמכירת בגדי אווטאר וירטואליים, עוד אזור צמיחה פוטנציאלי במטא-וורס. The Metaverse היא הזדמנות השקעה חדשה למשקיעי נדל"ן שמחפשים משהו יוצא דופן לנעוץ בו שיניים, אבל זה לא אומר שאי אפשר לערבב מטא-ורס קטן עם תיק הנדל"ן שלכם.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן