איך השפיע עדכון IOS 14 על הפיקסל של פייסבוק?

אם תתקין פגישות להמרת מודעות באמצעות פייסבוק פיקסל, תוכל לבחור אילו פעולות מבקרים מבצעים במהלך הביקור שלך באתר שלך, להגדיר אירועים שאפשר לעקוב אחריהם באתר החברה שלך ולייעל את פייסבוק פיקסל עד 8 תאריכי המרה לדומיין (באמצעות פייסבוק פיקסל , אתה יכול לבחור עד 40 אירועים). עם פרמטרים חדשים אלה, אפל הגדירה מגבלות על יכולות המיקוד למפרסמים ומשתמשים במכשירי iOS 14 יכולים לבטל את הסכמתם לגודל המעקב ולדיוק, מיקוד מותאם אישית באתר והיכולת להשתמש בפייסבוק פיקסל כדי להתאים אנשים המבקרים באתר שלכם עם אנשים באתר פייסבוק.

רשתות מודעות כמו פייסבוק והמפרסמים שלהן מסתמכות על נתוני משתמשים לדברים כמו מיקוד

מעקב המרות ואופטימיזציות קבוצתיות אחרות. ככל שיותר אנשים יבטלו מעקב במכשירי iOS 14, התאמה אישית של מודעות ודוחות ביצועים יוגבלו לאירועים בתוך האפליקציה ולהמרות אינטרנט. למרות שאיננו יודעים עד כמה השינוי הזה ישפיע על מפרסמי פייסבוק, אנו יכולים להעריך את גודל הקהל הנייד של iOS של אפל כדי לקבוע עם איזו מאגר משתמשים אנו מתמודדים.

המדיניות החדשה של אפל תשפיע גם על האופן שבו חברות משתמשות באירועי המרת אינטרנט

כדי לייעל דוחות ממוקדים באמצעות כלים עסקיים של פייסבוק כמו פייסבוק פיקסל. לכיסוי הקמפיין של אפליקציית iOS 14, יש להשתמש בנתונים מממשק ה- API של Skadnetwork של אפל להתקנות אפליקציות לנייד ואירועי המרה אחרים. ב- iOS 14 דיווחים על קמפיינים להתקנת אפליקציות ואירועי המרה בהתבסס על הזמן שבו דיווח על אירוע ההמרה ל- API של SkadNetwork, לא הזמן שהוא מתרחש.

אפל הכריזה על שינויים ב- iOS 14 שישפיעו על האופן שבו אנו מקבלים ועיבוד אירועי המרה באמצעות כלים כמו Facebook Pixel

אולי שמעתם כי אפל הכריזה לאחרונה על כמה שינויים בעדכון iOS 14 המשפיעים על האופן שבו היא מקבלת ומעבדת המרות באמצעות כלים כמו ה- Facebook Pixel. באופן ספציפי, אפל הציגה הנחיות וחלונות קופצים חדשים כאשר אנשים ניגשים לאפליקציות iOS לאסוף נתונים ולעקוב אחר משתמשים.

אפל גם הודיעה כי

היא מצפה לספק למשתמשים בקשת הצטרפות לאפליקציה במרץ 2021, מה שיאפשר למשתמשים להחליט אם הם מסכימים לצדדים שלישיים לעקוב אחר נתוני המשתמש שלהם-למשל פייסבוק. עם העדכון החדש, אפל תבקש מפייסבוק להבהיר כי הנתונים שלך יעקבו ויתנו לך את האפשרות המפורשת לאפשר זאת בשם משתמשים או לא.

אולי שמעת שאפל ביצעה כמה שינויים גדולים במעקב הנתונים ובהרשאות ב- iOS 14 המשפיעים על פייסבוק

מפרסמים, מוציאים לאור ומפתחי אפליקציות. מכיוון שרוב העסקים מסתמכים על מדיה חברתית ושיווק דיגיטלי כדי להניע המרות, חשוב להבין כיצד עדכון iOS 14 ייתן למשתמשים שליטה רבה יותר בהגדרות הפרטיות שלהם וכיצד הוא ישפיע על מסעות הפרסום שלהם.

אם אתה מציב מודעות לקידום האפליקציה שלך

עדכן את ה- SDK של Facebook ל- iOS 14 לגרסה 8.1 כדי להקל על משתמשי iOS 14 להתאים אישית מודעות ולקבל דוחות על המרת אפליקציות. פייסבוק טוענת כי אין צורך לבצע שינויים באופן המעקב אחר ממשק ה- API להמרת Pixel CAPI לאחר שתתחיל להגדיר את מנהל המודעות שלך עבור 8 אירועים. בעתיד, ממשק ה- API של SkadNetwork המשמש את פייסבוק לפרסום בתוך האפליקציה במכשירי iOS 14 ישמש להגבלה, צבירה ועיכוב של נתוני אירועי אפליקציות.
למידע נוסף אודות איך השפיע עדכון IOS 14 על הפיקסל של פייסבוק? ניתן לבקר ב-

החל מ- iOS 14.5

על המשתמשים להיכנס כדי לשתף את נתוני המעקב שלהם עם אפליקציות כולל ה- Facebook Pixel, שניתן להשתמש בהן כדי לעקוב אחר ביקורי אתרים והתנהגות משתמשים לצורך פרסום ודוחות מיקוד בפייסבוק. כעת אפל שינתה את האופן שבו פייסבוק יכולה לעבד ולקבל נתונים באמצעות כלים אלה, וגם הפיקסלים צריכים להשתנות. אפל הכריזה על מסגרת שקיפות חדשה למעקב אחר אפליקציות במסגרת המהדורה הקרובה של אפל 14, הצפויה באביב 2021. המסגרת תחייב שמשתמשי אייפון יאפשרו לאפליקציות לעקוב אחר הנתונים שלהם, מה שעלול להשפיע משמעותית על אופן השימוש באפליקציות. הנתונים שלהם למטרות פרסום ולמטרות אחרות.

לדוגמה

תחת iOS 14, משתמשים יבחרו כברירת מחדל למעקב אחר הנתונים שלהם על ידי מודעות פייסבוק של צד שלישי, ובכך יאבדו הרבה מהנתונים שעליהם מסתמכים פרסומות פייסבוק. בדרך זו, העדכון ישפיע על פיקסלי המעקב של פייסבוק וכל מה שקשור אליהם, כלומר מודעות האפליקציה לנייד יושפעו. העדכון משפיע גם על ניתוח הביצועים של אתרי האינטרנט שלך ועל היכולת לשלוט במי שרואה את מודעות הפייסבוק שלך כך שחברות יכולות לקבל החלטות מושכלות לגבי תקציבי הפרסום שלהן.

iOS 14 של אפל שהוכרז ביוני 2020 שוחרר מוקדם יותר השנה

זה אילץ פלטפורמות פרסום כמו פייסבוק להסתגל ולערוך שינויים כדי למזער את ההשפעה על מפרסמים המסתמכים על מעקב אחר פעילות משתמשים כדי למדוד את יעילות המודעה ולהציג מודעות רלוונטיות לצרכנים. לעדכון הפרטיות של iOS 145 של אפל כבר הייתה השפעה חובקת שוק על האופן שבו חברות משתמשות באירועי המרת אינטרנט כדי לייעל דוחות ממוקדים ולמנף כלים עסקיים של פייסבוק כמו ה- Pixel Pixel. העדכון החדש של iOS 14 המשפיע על מודעות פייסבוק סובב סביב הדרישה של אפל להציג הודעה במכשירי iOS 14 כאשר מותקנת בהם אפליקציה.

כאשר משתמש מבקר באתר שלך בשולחן עבודה ולוחץ על קישור בשולחן העבודה

פייסבוק שולטת בדף בפייסבוק הפייסבוק שלה, מה שעוזר למפרסמים לעקוב אחר אירועים באתר שלו ולהגיע לאנשים שלוקחים את האירועים האלה באמצעות מודעות. מדידת אירועים מצטברת היא כלי פייסבוק חדש המעבד אירועי המרה בפיקסלים בכל מכשירי פייסבוק בהתאם להנחיות החדשות של אפל על מנת להבטיח שמפרסמים יכולים לנהל קמפיינים יעילים יותר. במקרים בהם משתמשים מבטלים את הסכמתם למעקב אחר הפעילויות (למשל על ידי לחיצה על מודעה או ביצוע מספר המרות בחלון המרות כגון רכישת מוצר או הרשמה לניוזלטר), פייסבוק מסתמכת על דירוגי AEM כדי לספק דיווח על אירועי המרה מדורגים. .

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן