פרסום בפייסבוק – מה חשוב לדעת כדי להביא תוצאות

בעוד שאפשרויות הפרסום האחרות של פייסבוק מצוינות להגברת המעורבות והמודעות למותג, מודעות שמביאות משתמשים לאתר הן האפשרות הטובה ביותר לתגובה ישירה עבור מפרסמים המעוניינים לבצע מכירות. עם זאת, מיקום שגוי של המודעות שלך יכול להגביל את ביצועי המודעות בהתאם, מכיוון שמודעות עשויות להופיע במקומות שבהם קהל היעד שלך לא נמצא רבות.

 

ללמוד את קהל היעד

חשוב להבין מספר פרטים על הקהל שלך שיעזרו לך לדייק את התוצאות שלך וצריך להבין כיצד הוא משתמש בפייסבוק ובאילו דפים עסקיים. לאחר בסיס חזק של למידה, צור קהל מקור של אנשים בפייסבוק שאתה מכיר ומקד לאלה שיש להם תחומי עניין דומים.
 אתה יכול גם להשתמש במודעות דינמיות כדי לחבר אנשים למוצרים שהם כנראה מתעניינים בדף העסקי שלך או בחנות.

 

 שיווק ופרסום נכון ומקצועי

פרסום בפייסבוק מצריך הבנה גם בכלי ניתוח שונים כדי לעקוב אחר השינויים ולבצע תיקונים בהתאם לגרפים וטבלאות. כדי להשתמש במודעות פייסבוק, המשתמשים חייבים להיכנס לאתר שלך או לאפשרות אחרת שלאחר מכאן יציעו להם שוב ושוב את השירות שלכם. אם כבר יש לך דף עסקי בפייסבוק, אתה יכול לעשות זאת או שאתה יכול להשתמש ב-Facebook Ad Manager או Business Manager כדי ליצור את מסע הפרסום שלך בפייסבוק.

אין ספק שיכולות אנליטיות יעזרו לכם להבין נכון יותר את השטח, את התנועה שמגיע לאתר ואיך מגדילים את כמות הלידים והפניות לעסק שלכם.

פרסום במדיה חברתית ברוב הפלטפורמות נועד לתת למפרסמים את היכולת להציג מודעות על ידי שימוש בנתוני משתמשים על הקהל שלהם, פייסבוק לא שונה. אחד היתרונות הרבים של מודעות פייסבוק הוא שהן מציעות לחברות דרך משופרת להתחבר לקהל וכל הזמן מבצעת שדרוגים במערכת כדי לדייק תוצאות.
פייסבוק רוצה לעודד מפרסמים לבצע מודעות מעניינות ומושכות את העין.

מודעות פייסבוק וכוח הרימרקטינג

בעבר, מודעות פייסבוק היו מודעות חיפוש, אך הגרסה החדשה של המודעות הן מודעות מוצר המאפשרות למפרסמים למכור מוצרים ישירות למשתמשים ולהניע לפעולה. פרסום בפייסבוק מועיל לחברות בכך שהוא נותן להן את היכולת לשלב מודעות דינמיות שהן יכולות ליצור כדי למקד רימרקטינג לקונים.

מדיה מסורתית ומדיה מודרנית

בין אם אנחנו מדברים על מדיה מסורתית או פרסום ברשתות חברתיות, יתרון גדול של מסעות פרסום בפייסבוק הוא שהם אחת מצורות הפרסום הזולות ביותר ביחס לתוצאות שהיא יודעת להביא לעסק. בהשוואה לאתרי מדיה חברתית דומים אחרים, יש סיכוי גבוה יותר שמשתמשים ילחצו על מודעות בעדכוני הפייסבוק שלהם, מה שהופך את פייסבוק למקום אטרקטיבי להשקיע בו את תקציב הפרסום שלך, כמובן שאתם חייבים להתייחס לקהל היעד ולא לפעול כמו רובוטים אבל ברוב המקרים פייסבוק הוא הפתרון המושלם.

מודעות פייסבוק עדיין רלוונטיות למרות הירידה בהיקף החשיפה האורגני לעסקים בשנים האחרונות. אם אתה רוצה להגביר את המודעות למותג, משיכת לקוחות חדשים והמרת משתמשים מתעניינים, הן עדיין רלוונטיות.

מודעות פייסבוק משתמשות בגורמים שונים כמו מיקום קהל היעד, התנהגות והעדפות לקוחות, דפוסים, דמוגרפיה ותחומי עניין. הרלוונטיות של המודעות שלך לא רק מראה עד כמה המודעות שלך עובדות, אלא גם קובעת כמה יעלה לך הפרסום בפייסבוק.

כדי להעריך עד כמה המודעות שלך רלוונטיות, פייסבוק מאפשרת לך לבדוק את הרלוונטיות שלהן ומה האפקט שהם עושות. אם המודעה שלך רלוונטית לקהל היעד שלך, היא תהיה רלוונטית יותר וסביר יותר שתופיע בין מודעות אחרות המכוונות לאותו קהל יעד. 

בפייסבוק אתה יכול להשתמש באפשרויות מיקוד מתוחכמות כך שתהיה לך שליטה רבה על מי שיראה את המודעות שלך ויחשף לעסק. כדי להפיק את המרב ממודעות הפייסבוק שלך אתה צריך לדעת מה פייסבוק אוהב מבחינת התנהגות המשתמש.

לבצע התאמות בעקבות שדרוגי פייסבוק

בעוד שפעם זו הייתה דרך לא יעילה להגיע לקהל, התוספת של פיקסלים בפייסבוק ומודעות דינמיות הפכה אותה לאפקטיבית הרבה יותר. קהלים מותאמים אישית ותובנות קהל מובנות – משווקים יכולים לעבור לקהלים מותאמים אישית ותובנות קהל משולבות עם Facebook Ad Manager.

הדרך היעילה ביותר לפזר את התקציב שלך

תזמון מודעות מראש זה שם המשחק ונותן לכם אוויר לנשימה. לתזמן את המודעות שלך בפייסבוק בתשלום זה צעד חכם, מכיוון שאתה יכול לבחור לשלוח את המודעות שלך לקהל היעד שלך לפי פרמטרים שונים. פייסבוק תבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלך כדי לייצר את המספר הגבוה ביותר של המרות, כולל הצבת המודעות שלך במקומות שבהם ההסתברות להמרה גבוהה יותר ועוד.

פייסבוק מאפשרת לך לעצב ולהציב מודעות המכוונות לפלחי לקוחות ספציפיים במחיר שתואם את התקציב שלך

קטעי וידאו הם אחת התוספות האחרונות למודעות פייסבוק בתשלום והראו תוצאות מבטיחות בהגברת המודעות למותג. אתה יכול למקם מודעות וידאו בסטוריז בניוז פיד או להשתמש בהן כמודעות סטרימינג בסרטוני פייסבוק.

יש לנו סט של 16 תבניות מודעות בחינם של פייסבוק המאפשרות לך ליצור את המודעות שלך תוך דקות ספורות. אם אתה מתקשה לעצב תמונות עבור מודעות פייסבוק, אתה יכול גם להשתמש בכלי תמונה כגון : Canva, PicMonkey, Pablo ו-Buffer או ליצור משלך באופן עצמאי ועיצוב מקורי.

 השיווק במדיה חברתית

העקרונות הבסיסיים של פרסום בפייסבוק שאמורים להיות מוכרים לכולם במאמר קודם על איך ליצור מודעות פייסבוק יוצאות דופן ולפנות לקהלים מותאמים אישית. באמצעות מדריך זה תלמדו בפירוט מהו פרסום בפייסבוק ומה מבדיל מודעות עסקיות טובות בפייסבוק ממודעות פייסבוק פחות מוצלחות.

ישנם כלי ניתוח שונים כדי לשפר ביצועים. כלים אלה נועדו לעזור למפרסמים למקד את המודעות שלהם וזה כלי נהדר עבור מנהלי מדיה חברתית ויוצרי תוכן כדי לקבוע איזה סוג של תוכן הם מחפשים קהלי יעד. פלטפורמת הפרסום של פייסבוק משתנה כל הזמן ועם כל הפיצ'רים החדשים ותכונות הדיווח שנוספו, זה יכול להפוך לבלבל כשאתה מנסה להבין את תוצאות הקמפיין שלך. 

בעזרת הכלים שיש לפייסבוק חברות יכולות לראות דברים כמו גיל, מין, מיקום, מכשיר ועוד של הקהל, כמו גם פירוט של סוגי המודעות ופעולות המשתמש של המבקרים.

ירידה לפרטים והבנה עמוקה של האסטרטגיה השיווקית

חיוני להסתכל על היסודות של האסטרטגיה והפרסום שלך לפני שמחליטים לרכוש. זה גם הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת שימוש ב-Adwords, פרסום בפייסבוק, פרסום בטוויטר ובכל שיטה לקידום העסק שלך. 

פרסום בפייסבוק – מה שחשוב לדעת כדי להביא תוצאות

עד עכשיו, אולי נתקלת בפרסומות ב-FB שכל אלו הם חלק מהשירות בתשלום שלהם, והן המודעות היחידות שמותר לך להעלות.
אז מה בעצם עושה שירות פרסום מצוין? מה כל כך מיוחד שם?

פרסום בפייסבוק (FB) הוא אחת השיטות ה"בתשלום" היחידות המשמשות לשיווק, פרסום וקידום אתרים, עסקים ומותגים.
שני התחומים העיקריים של הפרסום בפייסבוק הם "ניוז פיד" בראש העמוד (במחשב שלך, אם התקלקל לך המחשב תמיד תוכל לפנות למעבדת מחשבים ברמת גן) ו"דפי פייסבוק אחרים". אלו שתי שיטות פרסום שונות. חשוב לציין את ההבחנה, שכן יש הבדל עצום. ההבדל הזה לא מובן לעתים קרובות עם פרסום בפייסבוק בעולם העסקים. הבלבול נעוץ בעובדה שאין הבחנה בין שני התחומים ומה שאתה עושה ב"ניוז פיד" (בראש עמוד FB) מוחל על "עמודי פייסבוק אחרים" בצורה פשוטה מאוד.

"דפי פייסבוק אחרים" כוללים:

"אנשים שאהבו את הדף הזה בעבר."

"אנשים שאוהבים קבוצת דפים."

"אנשים שאהבו את הדף הזה בעבר."

"אנשים שאהבו את דף הפייסבוק הזה ועשו לייק לדף הפייסבוק הזה לפני עכשיו."

"אנשים שאוהבים גם את דף הפייסבוק הזה וגם את דף הפייסבוק הזה אוהבים בעבר."

למה זה חשוב? הסיבה היא ש"הדפים האחרים" הם חלק מאותו דבר וניתן לקנות או לשלם עבורם בדיוק באותו אופן. ההבדל היחיד ביניהם הוא שלושת הראשונים שהם "אנשים אהבו את הדף הזה לפני עכשיו". עם זאת, עדיין נותרה השאלה, מה הם אנשים, ולמה הם חשובים?

אנשים הם ה"פרסונה" או הזהות המקוונת של האנשים ב-FB. זוהי הזהות האמיתית של האדם באינטרנט המיוצגת על ידי תמונה. כולנו ייחודיים ושונים, ויש לנו שמות, פרופילים ותמונות שונים.

העובדה שאנשים ב-FB אוהבים משהו היא אינדיקציה שהם מעוניינים במוצר המפורסם ובמותג שעומד מאחוריו; במילים אחרות, הם נאמנים לה יותר באותו רגע מאשר לכל אחד מספקי שירותי הפרסום האחרים שלו. זה חלק עצום מהסיבה ש"דפי פייסבוק אחרים" חשובים. זו למעשה הסיבה, או אחת הסיבות לכך ש-FB פועלת כרגע ועדין חזקה מאוד בתחום. שיטה זו של שיווק, פרסום וקידום מצליחה מאוד בגלל שני דברים, הראשון הוא העובדה שאנשים אוהבים מותגים שמצאו חן בעינהם והשני הוא שה"אנשים" (ב"אנשים שאוהבים X") אוהבים את מה שהם אוהבים וזה רק מתחזק עם הזמן.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן