תמונות לחללי עבודה משותפים : איך לבחור תמונות המתאימות לכולם ?

המגוון הרחב של חדרים ומשרדים התומכים בכל שיטות העבודה ובעיקר בשיתוף פעולה לא ייעלם בקרוב. אנו ממשיכים להיחשף לחללים המפגישים אותנו בסביבות מעוררות השראה ונוחות יותר התומכות בביצועים שלנו. התכונות שהופכות את החללים הללו לרצויים הן ריהוט רך, חומרים עשירים, משטחים נקיים ותמונות מהממות ומעוררות השראה.

מה זה בעצם חללים משותפים ואיך בוחרים עיצוב נוח לכולם?

הוא אזור נפוץ בו עובדים כמה אנשים במגוון רחב של תחומים שונים יחד. על מנת להפוך את העיצוב לנוח עבור כולם יש לבחור בעיצוב ניטרלי ומודרני. זאת על מנת שהעיצוב ידבר לכולם. יש סגנון מסוים בו כל אחד יכול ליהנות גם אם האופי של כולם שונה לגמרי. אז איך מוודאים שהעיצוב נוח לכולם? בוחרים עיצוב ניטרלי, רחב, מרווח ויוקרתי. תאמינו לי, כולם יאהבו את העיצוב הזה.

תמונות עם שייכות? לגמרי יכול להיות מרכיב מחבר בין כל עובדי המשרד

למשל על ידי תמונות עם גורם משייך יכולות לגרום לחיבור בין כולם. לדוגמה, שימו תמונות עם מקומות אהובים בישראל, מקומות שכולם מכירים ואוהבים. אם המשרדים ממוקמים בירושלים, שלבו תמונות ירושלמיות. אם המשרד שלכם ממוקם בתל אביב, תלו תמונות תל אביביות מרהיבות עם נוף מגניב. אתם יכולים ליצור עיצובים מרתקים במיוחד בחללים המשותפים הללו. כנסו – תמונות של ירושלים באתר זכוכית ותמצאו את התמונות עם הכי הרבה תחושת שייכות ואהבה למולדת.

נופים וציורים – אפשרות שניה לעיצוב מרגיע ונעים

מי לא אוהב נופים מרהיבים? אני חושבת שאין אדם אחד שיכול לומר שהוא לא אוהב נוף. אחד מתחבר לים, למדבר, לעצים או לשמיים, אך כולם אוהבים נופים. שלבו תמונות נופים והפכו את החלל לכייפי. תוכלו גם לבחור ציורים מגניבים, ציורים מופשטים של נוף וליצור מראה אמנותי מעבר לכך. באתר זכוכית תוכלו למצוא מגוון תמונות נוף יפות למשרד או לבית.

היתרון של חללים משותפים: עוזר להילחם בבידוד העבודה מהבית בכך שהוא מקיף אותך ברשת אנשי מקצוע שעובדים באופן עצמאי 

הדלפק מאפשר לעצמאים המלהטטים במספר פרויקטים במקומות שונים למצוא עבודה הנשארת מחוברת ברחבי העיר. חברות שנגמרות להם שטח המשרדים עשויות למצוא את שולחנותיהן ריקים ברוב הימים, במיוחד בחופשה או כאשר הם נמצאים בנסיעת עסקים בגלל מחלה, למשל בגלל שעות עבודה מרוחקות או גמישות. חללים משותפים היא דרך לשמור על סביבת עבודה ולא להיות בודד בגלל העצמאות.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן