טיול ג'יפים באיסלנד

אם בא לך לראות את איסלנד בנוחות – טיול ג'יפים הוא חובה

טיול ג'יפים באיסלנד הוא הדרך הבטוחה ביותר לנסוע בחורף בזכות הגלגלים הגדולים שלהם, מיכלי הדלק הגדולים והציוד הטכני שלהם, ההופכים אותם למושלמים לתנאים לא בטוחים באיסלנד. אם ברצונך לצאת ולראות את ארץ הפלאות החורפית האיסלנדית, טיולי ג'יפים הוא כמעט האופציה היחידה שלך.

טיולי ג'יפים שונים משתרעים על כל אורכה ורוחבה של איסלנד

סיורים אלה מכסים מגוון של מקומות שונים ומובטחים שיעוררו פליאה ותדהמה באותה מידה. נסו חברת טיולי גיפים, המציעה סיורי הרפתקאות מודרכים בג'יפים דרך פלאי הטבע העצומים של איסלנד.

לא משנה מה, ההרפתקה המדהימה הזו של 7-8 שעות תביא אותך לכמה מפלאי איסלנד שיירתקו אותך. על סיפון 4×4 מאובזר תוכלו לבקר במקומות יפים שאליהם ניתן להגיע רק על ידי ג'יפ. מסלול הסיור נקבע על פי מזג האוויר, תנאי הדרך והמומחיות של המדריכים. התחילו את הסיור בפארק הלאומי תינגווליר, אחד האתרים ההיסטוריים החשובים ביותר באיסלנד. מהאזור הכפרי האיסלנדי אל האורות הבוהקים של איסלנד הבירה, טיול ג'יפים מדהים זה לוקח אתכם למרגלות האחרים לתצפיות בלעדיות על הזוהר הצפוני. בעזרת טיול ג'יפים ג'יפים 4×4 תוכלו לבלות 3-4 שעות שלמות במציאת המיקומים הטובים ביותר עבור הזוהר הצפוני.

הזמינו את סיור אורות הצפון שלכם באיסלנד בלילה הראשון שלכם בעיר

כדי למקסם את הסיכויים שלכם לראות את הזוהר הצפוני. חפש את הזוהר הצפוני על ידי ביקור באזורים מרוחקים אליהם ניתן להגיע רק על ידי ג'יפ על עם ארבע גלגלים. סיור הזוהר הצפוני באיסלנד לוקח אתכם מעיר לעיר בג'יפ לתצפית על הזוהר הצפוני. כדי לחפש את הזוהר הצפוני, פנה לאזור מרוחק אליו ניתן להגיע רק באמצעות ג'יפ. – בניגוד לחוויות אחרות של אורות הצפון, לא נוסעים ממקום למקום וחיכינו לראות את הזוהר הצפוני. במקום לשבת במקום אחד ולקוות ולייחל שהאורות יופיעו, המדריכים השתמשו בציוד ההייטק שלהם כדי לתקשר ביניהם למה לחפש באורות כדי למצוא את המקומות הטובים ביותר בהם נוכל לראות את האורות.

למרגלות הר הגעש אנו רוכבים בשביל הררי מחוספס על פני שדות לבה ומכתשי פיצוץ. אם מזג האוויר מאפשר זאת, אנו רוכבים לאורך פסגת הר הגעש, כ- 900 מטר מעל פני הים.

מהפארק הלאומי תינגווליר טיול הג'יפים מוביל לאורך קניון נהר הוויטה עד למפל גולפוס המרשים. משם אנחנו נוסעים ללנדמנלאוגר וחוצים כמה נחלים ונהרות בג'יפ המותאם אישית שלנו.

אם אתה רוצה להימנע מטיול ארוך, לחכות לאוטובוס או לסיכון של נסיעה ברכב שלך על פני נהר הגון, ג'יפ הוא אופציה מושלמת. ג'יפים מסוגלים לנווט בשטח תלול וסלעי, מדבריות ואפילו חופים.

כדי לחוות את איסלנד, סיור מודרך שלם בג'יפ חזק ועוצמתי הוא הדרך.

יש מעט מקומות באיסלנד שבהם ניתן להרגיש את יופיו של הטבע ואת תחושת הבדידות ליד ווטנג'וקול, הקרחון הגדול ביותר באירופה. מטיילים מועברים בג'יפים-על ורכבי שטח מפוארים כדי לחקור את המקומות המחוספסים והמרתקים ביותר באיסלנד.

השתתפו בסיור ג'יפים פנטסטי וגלו כמה מאתרי הטבע הטבעיים הפופולאריים ביותר בחוף הדרומי של איסלנד

בקרו באטרקציות המובילות של החוף הדרומי, חוו את המגוון המדהים של איסלנד וגלו סודות מקומיים שונים עם מדריך מומחה. בחוף הדרומי יש הרבה מראות מרשימים, כולל המפלים היפים Seljalandsfoss ו- Skogafoss ו- Reynisfjara עוצר הנשימה עם חוף החול השחור הייחודי לו.

בדרך כלל מומלץ לעשות סיורים בקבוצות פרטיות וקבוצות קטנות עם לא יותר מ -6 אורחים בכדי לשפר את החוויה הכוללת לכל המשתתפים. לכל משפחה יש קצב שונה, ולכן הטיול המשפחתי שלך באיסלנד צריך להתבסס על האינטרסים של בני המשפחה.

שתהיה נסיעה טובה!

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן