פעילויות לילדים בחופש הגדול

פעילויות לילדים 

לקראת החופש הגדול בכל משפחה בוחנים את לוחות הזמנים כדי ליצור זמני איכות שכוללים כמה סוגים של פעילויות לילדים. המטרה היא ליצור עבורם הרבה מאד ימים מסקרנים ומלאי חוויות ובעיקר להוציא אותם מהבית, כדי שלא יהיו צמודים למסכים. לקראת החופש הגדול ההורים בוחנים כמה וכמה אופציות של טיולים ושל פעילויות לילדים שחושפות אותם לידע בתחומים רבים וזאת כדי להעשיר את האינטליגנציה שלהם בנושאים רבים ככל האפשר. 

במשפחות רבות מכינים לקראת הקיץ טבלה של לוח זמנים ועל פיה הילדים יודעים לאן הם נוסעים בכל יום או היכן ישהו. יש ימים שבהם הם בקייטנה, ימים אצל סבא וסבתא, טיולים בפארק העירוני עם קורקינט חשמלי או זמן איכות עם האחים וההורים במשחק אהוב כמו מונופול. כל התכנון לימי הקיץ מתבצע בשיתוף פעולה מלא עם הילדים. ההורים מציעים כמה וכמה אופציות של מקומות שקיבלו עליהם המלצות מחברים או מקרובי משפחה ובסיעור מוחות הם מקבלים החלטות יחד, על לוחות הזמנים.

פעילויות לילדים במוזיאונים

בשנים האחרונות קמו בישראל הרבה מאד מוזיאונים לילדים. כל אחד מהם עוסק בתחום אחר והם מרתקים את הילדים. בין המקומות האהובים על הילדים הם מוזיאוני המדע שקיימים בחיפה, בבאר שבע ובחדרה. כל אחד מהם מציג אופציות מדעיות שהילדים המומים מהן. כך הם מסתובבים בין המתקנים השונים שאותם הם יכולים להפעיל לבד. פעילויות לילדים במקומות הללו מוציאים מהם את המיטב והם חוזרים הביתה עם סיפוק עצום ועם ידע שימלא אותם.

משתוללים בפארקים 

הקיץ הוא זמן חשוב להוציא אנרגיות ולהשתולל ולכן ההורים מתכננים ימים מעצימים כמו הימים במוזיאונים ובין לבין גם ימים רבים שבהם הילדים משתובבים בפארקים, במתקני שעשועים, במתקני נינג'ה ועוד. בהתאם לגילם של הילדים, ההורים בוחרים את המיקום שהוא הנכון ביותר עבור הילדים. הגדולים מטפסים על קירות הטיפוס, עולים עם חבלים לראש התורן ומנסים שוב ושוב לצלוח את מסלול הנינג'ה לכל אורכו. הקטנים נהנים מגני שעשועים עם סולמות נמוכים, מגלשות צבעוניות ונדנדות סגורות  עבור פעילויות לילדים קטנים.

חופשות בחופש הגדול 

כשההורים יוצאים גם הם לחופשה ממקום העבודה בימים מסוימים, מתכננים חופשות משפחתיות, רק המשפחה הגרעינית, עם המשפחה המורחבת או עם חברים. יש מקרים שבהם הם טסים יחד לאילת ונהנים מכל האטרקציות של העיר הדרומית, בפעמים אחרות הם שוכרים צימר בצפון כדי ליהנות משפע של פעילויות לילדים בנחלים, הליכה, שייט קייקים ועוד. אפשר גם ליהנות מלינה משותפת של חברים רבים באובל הבדואי במצפה רמון ולראות בלילה את כל הכוכבים היפהפיים במלוא הדרם.

יש גם שנים שבהם המשפחה יוצאת לחופשה מעבר לים, לבקר קרובי משפחה במדינה מסוימת, או הם מתכננים טיול בפארקים יוצאי דופן של דיסני או אחרים, שפע של טיולים וחוויות שיזכרו כל החיים.

צילום:freepik

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן