כרטיס ביקור דיגיטלי חינם מומלץ

בעולם המתמצא בטכנולוגיה של ימינו, יש אפליקציות ששולחות כרטיסי ביקור דיגיטליים למכשירים ניידים אחרים. ניתן ליצור אותם במחשב iPhone, iPad או Android ולעתים קרובות הם זמינים בחינם באמזון, גוגל פליי, חנות האפליקציות של אפל, חנות Windows Phone של מיקרוסופט ואפילו חנות Play של גוגל.

כרטיסי ביקור דיגיטליים מושלמים לאיחוד פרטי חשבון ויצירת קשר בתצוגה אחת

בעידן הדיגיטלי, חיוני לשתף פרטי קשר עם שותפים ולקוחות. האחת היא לשלוח כרטיס ביקור דיגיטלי במייל (המכונה כרטיס ביקור "e") ולשתף אותו ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ואינסטגרם. כרטיסי ביקור דיגיטליים משמשים גם לשיתוף נתוני אנשי הקשר שלך "בתצוגה נוחה, והם אידיאליים לאיחוד פרטי יצירת הקשר שלך" לתצוגה יחידה ולשיתוף עם שותפים, לקוחות ואפילו שותפים עסקיים אחרים. בניגוד לחפיסות עסקיות רגילות, חפיסות דיגיטליות יכולות לשמש כדרך נוחה לשיתוף פרטי קשר בין שותפים או לקוחות, כמו מיילים, הודעות טקסט, שיחות טלפון, ואפילו רשתות חברתיות.

אם אתה זקוק לכרטיס דיגיטלי, אך רק לסורק כרטיסי ביקור כדי לבצע את העבודה, אינך צריך לשכוח לארגן את כרטיסי הנייר שלך לצורך סריקת מספר כרטיסים.

אם תשכחו את הלוגו של VistaPrint מאחור

אנו מציעים לכם כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם עם תמונה ברזולוציה גבוהה של כרטיסי הביקור שלכם. הוא מכוסה בקרינת UV איכותית מקטיפה ומציע מגוון רחב של אפשרויות צבע, כגון שחור, לבן, אדום, ירוק, כחול, צהוב או כחול.

כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להיות דרך נהדרת להבטיח שאנשי הקשר שלך יהיו קלים ונוחים יותר עבורך

זכור שאנשים שבודקים את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך עדיין רוצים לבקר אותך, להרים טלפון או לשלוח לך דוא"ל. אם אתה מוכן לעבור מהנייר לכרטיס הדיגיטלי, הירשם באמצעות HiHello!

אם יש לך את המשאבים

אתה יכול גם ליצור ולקודד את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך על ידי הצבתו על הדומיין שלך. אם המותג שלך חשוב לעסק שלך, וקודי QR הם הדרך העיקרית שאתה רוצה לחלוק כרטיסי ביקור, אז כדאי שתשקול להירשם ל- HiHello Professional או Hello Business.
למידע מורחב בנושא של כרטיס ביקור דיגיטלי חינם מומלץ נא לבדוק כאן: digitalbcard.co.il

כל מי שמתקשר יכול לסרוק את קוד ה- QR בטלפון שלו ולראות את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך

משם, מישהו יכול לשמור את הכרטיס כ- .vcf והוא יופיע באתר שלך כאשר מישהו יסרוק את הקוד. אתה יכול גם לכלול קישור להדפסת קודי QR על כרטיסי נייר, או ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי באותו אופן כמו כרטיסי הביקור הפיזיים שלך ולהטמיע אותו בדף אינטרנט.

ישנם כלים שונים, כגון הייסטאק ואיניגו, שיעזרו לך ליצור את סוג כרטיס הביקור הדיגיטלי שאתה רוצה. יש תבניות כרטיסי ביקור מודפסות, או שאתה יכול להשתמש בתבניות מותג כדי ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי.

תוכנת תוכנה זו מסייעת לך להמיר את כרטיס הביקור שלך לפורמט דיגיטלי ולנתח את הנתונים שלך בלחיצה אחת. לאחר מכן תוכל להדפיס את כרטיס הקשר שלך כמו כרטיס ביקור רגיל ולהשתמש בו בפורמטים דיגיטליים.

כשאתה יוצר את הרקע הווירטואלי

קשר אותו לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך, הראה קוד QR וקשר אליו את פרטי הקשר שלך. ניתן להטמיע את כרטיס הביקור הדיגיטלי בכרטיס נייר על ידי הצבת קוד QR קטן או תמונה בפינה. הוא מכיל קישורים לכל הרשתות החברתיות הגדולות ומקשר את דף הפרופיל שלך לפרטי יצירת הקשר שלך.

זה מאפשר לך לערוך את הכרטיס בכל עת והוא תמיד מעודכן בפרטי הקשר האחרונים. אם יש לך גישה לטלפון או למחשב, תמיד יש לך את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. אתה יכול לתקוע אותו בטלפון, במחשב או בכל מכשיר אחר מבלי להזדקק למגע פיזי.

כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לך לעצב את אנשי הקשר שלך באופן אינטראקטיבי ולהטמיע פונקציות ופונקציות שונות בכרטיס. אתה יכול לכלול אנשי קשר ופרטים חברתיים במוצר קצה שימושי אחד שאתה משתף עם הנמען.

כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לך מקום בלתי מוגבל לקידום עצמך ולעולם לא נגמר לך שטח. אתה יכול לשים כמה שיותר או מעט מידע על כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך שתרצה, אך הקפד להגביל את מה שאתה מפרסם ברשת.

לינקדאין ואינסטגרם נוטים ליצור פונקציה הדומה לכרטיס ביקור דיגיטלי על ידי התחברות לכרטיס

אך גם על ידי בחינת בניית כרטיס מסורתי. כרטיסי ביקור דיגיטליים יכולים להיות הדבר הגדול הבא ולעזור לך להודיע על עבודתך ללקוחות שלא פגשת. הם דרך מודרנית לשתף את הנתונים שלך והם יכולים להיות כלי נהדר לקידום עצמך ואת העסק שלך.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן