סטודיו לסרטוני אנימציה שיווקיים

הכלים הטובים ביותר ליצירת סרטוני אנימציה עבור העסק שלך, 

DNA MEDIA יוצרים סרטוני הסברה מונפשים בהתאמה אישית המעבירים את מסרי החברה ומקדמים את המותג והערכים של העסק שלך

Rocketwheelbe הוא סגנון אנימציה בסגנון הקלטה המשלב אקשן חי עם אנימציה ליצירת חברת אנימציה היוצרת סרטונים שצולמו על המסך. למרות שהיינו הסטודיו הראשון שהציע סרטוני הסבר, מאז הבנו שעליכם לעבור את התהליך המפרך של יצירת הצעה לפני שתוכלו סוף סוף ליצור את הסרטון.

אנו מציעים מגוון רחב של סגנונות הפקה

כולל אקשן לייב, אנימציה, אנימציה תלת מימד ואנימציה. דוגמאות לאנימציה ניתן למצוא בסרטון אנימציה זה, שיצרנו בבית בסקוטלנד. אנימציית הווידאו החינמית הבאה ברשת היא יצירת סרטוני אנימציה דו-ממדיים, או שתוכלו למיקור חוץ את סרטון האנימציה התלת-ממדי שלכם לאולפן אנימציה תלת-ממדי מקצועי וליצור את האפקט הוויזואלי המרתק שאתם רוצים.
לעוד פרטים אודות סטודיו לסרטוני אנימציה שיווקיים יש להעיף מבט ב- dnamedia.co.il

כלים אלה מאפשרים לך ליצור סרטון הסבר מרתק אודות מוצר או שירות מסוים, כגון השקת מוצר או אירוע מיוחד. סרטון אנימציה דו-ממדי זה מראה את העוצמה של אנימציה תלת-ממדית בצורה של מערכת אנימציה אינטראקטיבית אינטראקטיבית.

סטודיו DNA MEDIA עוזר לכם ליצור סרטוני אנימציה שמוכיחים את ערך המוצר

השירות, המותג או אפילו זהות המותג של החברה שלכם. סרטון אנימציה לעסקים הוא מדיום נהדר לפיתוח מותגים מכיוון שהוא עובד יפה עם ערכות צבעים, סמלי לוגו ותמונות מותג כדי ליצור חבילה שלמה.

התרשמו מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם על ידי שיפור העין בעזרת שירים קליטים, מילים קליטות או אפילו סרטון וידיאו קצר. סרטוני הסבר מונפשים יכולים לעשות עבודה נהדרת עבור חברות שרוצות לבלוט מהקהל ולהציע משהו טרי לקהל שלהם.

סרטוני אנימציה מונפשים  ב- 2-D

הם יכולים גם להשתמש במגוון שיטות אחרות. השתמש בסרטונים עם אנימציות עסקיות שנוצרו בעזרת מסגרות מפתח נוספות כך שהאנימציה תפעל בצורה חלקה וטבעית. Biteable היא אפשרות טובה אם ברצונך ליצור סרטון וידיאו קצר עם הרבה אנימציות ורמת פירוט גבוהה.

תלוי בסוג ובסטודיו של האנימציה

העלות הממוצעת של סרטון אנימציה לסרטון בן 10 דקות יכולה להיות בין $ 500 ל- $ 35,000 לדקה. תמחור הוא גם אפשרות טובה ליצירת סרטוני אנימציה שבין 2000 ל -5000 דולר, שם אתה צריך לספק את הצרכים של איש מקצוע עצמאי עם תקציב של 500 עד 1500 דולר לשעה.

למרות שאיננו יכולים לדבר עם תהליכים של אולפני אנימציה מובילים אחרים

אני יכול לומר לך שביום אנו לוקחים את צרכי הלקוחות ללב ומציבים אותם בלב עבודתנו. אנו מבינים מה דרוש לאינטרנט וידיאו ויכולים לעצב אותם במגוון סגנונות. שירותי אנימציית הווידאו המסבירים שלנו מבוססים על חווית הווידאו המונפשת הנרחבת שלנו באינטרנט, ואנו מכסים את כל השווקים באמצעות שירותי הווידאו המונפש שלנו, כולל סרטוני אנימציה מונפשים, אינפוגרפיות מונפשות ומוסיקה מונפשת. בעוד אנו מתמקדים באנימציה דו-ממדית והפקת תמונות נעות, בלינק טאוור עובד גם עם חברות קטנות ובינוניות – עד-גדולות.

אנו יוצרים תוכן וידאו מונפש

כדי להעביר את המסר שלך, כולל אנימציה דו-ממדית, תנועה. וגרפיקה. אנימציה היא לעיתים קרובות כלי נהדר להסבר שירותים, דברים לא מוחשיים, טכנולוגיה, מוצרים או תוכנה. בין אם זה קליפ קצר המסביר מוצר או שירות, אינפוגרפיקה, סרטון על החברה או קו המוצרים, שם אין דבר טוב יותר מסרטון אנימציה גרפי, בין אם זה מצגת חברה, מצגת מוצר חדשה, מצגת שיווקית ואפילו מצגת לקוחות. אין שום דבר רע בסרטון אנימציה כאשר אתה עוסק בסרטון הסבר, במיוחד כאשר אתה עוסק בשיווק מוצרים או שירותים כגון תוכנה, שירותים או מוצרי טכנולוגיה.

סרטוני אנימציה הפכו לאחת הדרכים הפופולריות והחביב ביותר להציג באופן יצירתי את החברה שלך

את מוצריה ושירותיה. ככל שתוכן וידאו מושך את תשומת ליבם של אנשים והופך לאטרקטיבי יותר, יותר ויותר חברות שוקלות להשתמש באיזשהו סרטון אנימציה או סרטון הסבר כדי לקדם את עסקיהם.

סרטוני המכירות הבועטים בצד יוצרים מודעות למותג

יוצרים חבילת שדרוג והופכים תסריטים לעיצובים חזותיים. האולפן מציע מגוון רחב של שירותים הכוללים סרטוני אנימציה שיווקיים, דמי רישוי מוזיקה בחינם, סרטוני הסבר מונפשים ועוד. משווקים יכולים להשתמש ב- Animaker לכל דבר, החל מסרטוני העלייה לסיפורי וידיאו מונפשים. Wyzowl פיתחה את פלטפורמת וידיאו האינטראקטיבית הפופולרית והפופולרית בעולם לעסקים.

האולפן מציע מגוון רחב של שירותים

כולל יצירת סרטוני אנימציה, דמי רישוי מוזיקה בחינם, סרטוני הסבר מונפשים ועוד ועוד. Topexplain מסייעת לחברות ליצור סרטונים מקצועיים ואיכותיים לעסק שלהם, כולל תוכן וידאו אינטראקטיבי, מערכות לניהול תוכן אינטראקטיבי וסרטוני שיווק אינטראקטיביים. הם מתמחים בפיתוח פתרונות וידאו איכותיים ומקצועיים עבור חברות וארגונים.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן