טיפים לשימור ריהוט מעץ

ריהוט עץ בבית לא רק מעניק לחדרכם מראה קלאסי, אלא גם תחושה של נוחות ונוחות. בין אם מדובר בשולחן שהועבר במשך דורות או רהיט מבית סבא וסבתא שלך, עליך לוודא כי רהיטי העץ שלך ארוזים ומוגנים כראוי לפני המעבר.

הימנע מערימה או ערימת פריטים כבדים כדי לשמור רהיטי העץ שלך בטוחים ובמקום בטוח.

אם אתה רוצה להיות זהיר יותר

השתמש בשעווה חומצית ומיקרו-גבישית כדי למנוע מריהוט רגיש מעץ למרוח את הרהיטים. אם, לעומת זאת, אתה יודע שתעשה זאת בקרוב מכניסים את רהיטי העץ לאחסון, זה יכול להיות רעיון טוב לטפל במשטחי החלקים בשעווה או עם ליטוש ריהוט פשוט. אם זה נראה נקי, עליך למרוח משחה של שעווה זו על פני השטח בעזרת מטלית גבינה. או כרית ותן לו להתייבש. וודא שאתה מרוקן אזורי אחיזה דומים שיכולים להיות לרהיטים שלך בזמן שאתה מאחסן אותם.
כדי לקרוא עוד בנושא של טיפים לשימור ריהוט מעץ ומוצרי שימור לעץ יש לבקר באתר ciranova.co.il

אם אתה רוצה להשתמש בשעוות דבורים, עשה זאת בזהירות אך תמיד לאט על רהיטי העץ. לשם כך פירושו שתוכלו לנקות אותו כ- soo כפי שאתה יודע בדיוק עם מה אתה מתמודד.

אמנם עצות כלליות אלה חלות על כל סוגי רהיטי העץ המאוחסנים, אך ישנם דברים שכדאי לכם לחשוב עליהם בהתאם למצבכם הספציפי. לכן, כדאי ללמוד לשמור על בטיחות הרהיטים ולאחסן אותם בצורה הטובה ביותר.

אם אתה רוצה לשמר ולהנות מההיסטוריה שלך לאורך שנים רבות

אתה זקוק לריהוט העץ שלך במצב הכי טוב שאפשר. היה סבלני כשאתה עובד עם רהיטי העץ שלך והראשונה מהשאלות החשובות ביותר שאתה צריך לשאול את עצמך כאשר אתה שומר אותו היא המקום שאתה הולך לשמור עליו. הצעד שתמיד עליכם לעשות הוא לבחור מיכל אחסון ממוזג עם מערכת חימום וקירור משלו ובקרת טמפרטורה למיקום בו הוא אמור להיות מאוחסן. אם אתם מאחסנים רהיט עץ לפרק זמן קצר, תמיד נדרש תכנון לפני שאתם מחפשים פתרונות ארוכי טווח. במובן זה, הנה כמה צעדים שעליך לנקוט כדי לאחסן את רהיטי העץ שלך במצב הטוב ביותר האפשרי לאחסון ארוך טווח.

גם אם רהיטי עץ נראים מושלמים, לא ניתן לאחסן אותם בלי לבצע את הצעדים הנכונים לארוז ולאחסן אותם בבטחה. זה מספיק לבחור את סוג העץ הנכון, את הגודל והצורה הנכונים ואת תנאי האחסון הטובים ביותר עבור הרהיטים שלך.

אם ברצונך לשמור את הרהיטים בביתך

שים לב במיוחד לטיפים הבאים בכדי לשמור על בטיחותם ככל האפשר. מומחים ממליצים גם לבעלי רהיטי עץ עתיקים שלא לחשוף את הרהיטים ליותר מדי אור שמש. הרחיקו את הרהיטים היקרים שלכם, במיוחד רהיטי עץ, מכל לחות והרחיקו אותם מאור שמש ישיר ובחדר חשוך.

כדי להבטיח שהריהוט העתיק שלך לא יאבד את הברק שלו וייפגע, אבק אותו באופן קבוע בנייר זכוכית או חומר ללא אבק אחר.

אם אתה רוצה לשמר את פני רהיטי העץ שלך

יש לשאוב אבק אחת לכמה חודשים. מומחים מציינים כי ניקוי קבוע של רהיטי עץ בעזרת מברשות ותוספות מגביר את עמידות השחיקה. משטח זה לא רק יגרום לרהיטים שלכם להראות טובים יותר, אלא גם יגן עליהם מפני מים, שמש ובלאי כללי – ובלאי ממים ושמש. למרות שאין תשובה מוחלטת לאופן שבו פוליש רהיטים יכולים להגן על רהיטים מפני הנזקים שנגרמים על ידי הטבע, מומחים אומרים כי ליטוש רהיטי עץ הוא עדיין דרך טובה להפוך את המשטח ללא חיכוך.

שנית

הוא יגן על רהיטי עץ מפני טפילי עץ, המהווים את האיום הגדול ביותר על אחסונם. בעזרת רהיטים אלה – טיפים ספציפיים לאחסון – תוכלו להגן על הרהיטים שלכם, בין אם מדובר במערכת מיטה זולה שמחכה לילדכם לחזור מהקולג 'או ברהיט גדול למשרד הביתי שלכם.

אחת הדרכים להקל על אחסון רהיטי העץ

היא לפרק אותם. חומרים משמרים מעץ נהדרים להוספת מעילים ולתחזוקת הרהיטים שלך, אך לפני שאתה לוקח אותם הביתה מהחנות, התייחס אליהם בזהירות. כעת, לאחר שקראת את כל זה, אתה מוכן לאחסן את רהיטי העץ שלך כמו מקצוען. ברגע שהרהיטים שלך התייבשו, טפל בהם עם ליטוש רהיטים טוב ברגע שהוא יבש מספיק לניקוי. פתרון זה מסייע בלחות את העץ, לכן נסה אותו לפני שתתחיל לנקות. אל תשתמש בפוליש על הרהיטים, עם זאת, מכיוון שהדבר יחשוף אותך לכימיקלים העלולים לחדור את גרגר העץ ולגרום לסדקים פוטנציאליים.

רהיטים עתיקים תמיד צריכים לשמור על פני השטח המקוריים שלהם

והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש בשכבת שעווה, מכיוון שהיא קלה מאוד למריחה ומסירה לכלוך ישן וגורמת למשטח הרהיטים העתיקים שלכם להראות אטרקטיבי. הדרך הטובה ביותר להשיג משטח חלק ומבריק על רהיטי עץ משובחים היא להשתמש בוואקום עם חיבור למברשת.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן