כמה עולה הלוואה מיידית במזומן

עבודה עם מלווה בעל ריבית נמוכה והמתנה של כמה ימים כדי להחזיר את כספכם יכולה לעזור לכם לחסוך ריבית לאורך זמן. בתמורה, המשמעות היא הלוואה לזמן קצר עם ריבית גבוהה יותר מאשר הלוואה מאובטחת. התנהגות עבריינית או מעבר לגובי חוב יכולה להיות משכורת גבוהה של איחור או גרוע מכך, אך הלוואה מיידית במזומן יכולה לעזור לכם להשיג את הכסף הדרוש לכם במהירות ובמחיר נמוך יותר מאשר אי תשלום חשבונות.

המלווים ליום המשכורת גובים בדרך כלל דמי מימון של 10% עד 30% מ- $ 100 שהושאלו

על פי הלשכה להגנה פיננסית על הצרכן (CFPB). דמי הלוואה לטווח קצר הם בדרך כלל שיעורים קבועים של אחוז מסוים מסכום ההלוואה. בנוסף לגביית ריביות אפסיות ועמלות חודשיות של Instacash, אתה יכול גם לשלם עמלה אופציונלית כדי לקבל את המימון. בשונה מרוב ההלוואות ליום המשכורת, הלוואות ליום המשכורת קצרות יותר משבועיים, אך שיעור האחוז השנתי בהלוואות אלו גבוה יותר. הלוואות מקדמות מסורתיות של OFEN דורשות ריביות גבוהות יותר, שבמדינות מסוימות יכולות להגיע עד 7.90% לשנה.

Moneylion מציע גישה חופשית ל- 0% באפריל Instacash ותוכלו להגיש מועמדות ולהעפיל תוך מספר דקות

סכומי ההלוואה נעים בין 50 $ ל -1,000 $, תלוי בחוקי המדינה שלך. אם אתה פונה לספק ההלוואות המקומיות ליום המשכורת שלך ושואל 250 עד 500 דולר בתשלום של 50 דולר, אתה משלם 348 דולר.

במקרים מסוימים לווים בוחרים בגישה אלקטרונית לחשבונות הבנק שלהם לקבל ולהחזיר הלוואות ליום המשכורת

הלווים מפרסמים תאריך לבדיקה אישית שתואמת את המשכורת הבאה שלהם, המעניקה למלווה גישה אלקטרונית ויכולה למשוך כסף מחשבון הבנק של הלקוח.

המלווים ליום המשכורת המציעים הלוואות לתשלומים ארוכי טווח מבקשים אישור למשוך מספר תשלומים מחשבון הבנק של הלווה המגיעים לתאריך ההחזר

המלווה יערוך צ'ק אישי לגבי הסכום שהושאל ועלויות ההשאלה עבור הלווה, ואת יום המשכורת ועלויות המימון יוחזרו בסכום חד פעמי. לאחר פירעון ההלוואה, הלווה יכול לפדות את הצ'ק האישי ולהחזירו במזומן, כך שיוכל להפקיד אותו בבנק לכיסוי עלויות המימון ולדחות את ההלוואה לתקופת פירעון נוספת. היתרונות של הלוואות ליום המשך בניגוד לסוגי אשראי אחרים, הלוואות ליום המשכורת הן הדרך הקלה והמהירה ביותר להשיג מזומנים מיידיים. המכונה לפעמים הלוואות ליום המשכורת, מקדמות במזומן או הלוואות חירום, הלוואות מזומן מהירות אלה יכולות לשמש גשר בתקופות קשות או לעזור לך לכסות עלויות בלתי צפויות אם משתמשים בהן במהירות. אם אין לך זמן לחכות, הלוואה מיידית במזומן עשויה להיות התשובה שאתה צריך.

אתה יכול להגיש בקשה להלוואה במזומן דרך מלווה מקוון

בנק מסורתי או לבנים. אתה יכול גם להגיש מועמדות אישית לאחת מחברות ההלוואות ליום המשכורת או על ידי מילוי טופס בקשה מקוון. בין אם אתם מבקשים הלוואה מהירה במזומן מהמלווה המקוון או מהמלווה ליום המשכורת, תוכלו לעשות זאת, אז בואו נבדוק את היתרונות והחסרונות של הלוואות מהירות במזומן. לאחר אישור, תקבל את סכום ההלוואה כסכום חד פעמי באמצעות העברה בנקאית או המחאה. אתה מאשר למלווה למשוך את הסכום שאתה רוצה ללוות בתוספת שכר טרחת המלווה מחשבון הבנק שלך. אם לא תחזיר את הלוואת יום התשלום בזמן, המלווה יוציא צ'ק אישי על הסכום שהושאל והעמלה תחויב מחשבונך. שכר טרחה יכול לנוע בין 10% ל -30% מ- $ 100 שהושאלו, בהתאם לחוק המדינה שלך ולסכום המרבי שמדינה שלך עשויה להלוות לך. עמלת הלוואה אופיינית לשבועיים היא 15% מ- 100 $, אחוז שנתי של 39.1%.

אם לא תצליחו להחזיר את ההלוואה

הלשכה להגנה פיננסית על הצרכן אומרת כי 80% מההלוואות ליום המשכורת אינן מוחזרות תוך שבועיים – הריבית תעלה ל -5.21% ותעלה עם הזמן אם לא תוכלו להחזיר את החוב . השווה ריביות ליום המשכורת עם ריביות ממוצעות באופציות חלופיות כגון כרטיסי אשראי (15% -30%), תוכניות לניהול חוב (8% -10%), הלוואות אישיות (14% -35%) והלוואות מקוונות (10% – 35%).

מחקר שערך הפדרל ריזרב של סנט לואיס מראה כי יותר מ 12 מיליון אמריקאים, במיוחד צרכנים עניים שאין להם גישה לכרטיסי אשראי או הלוואות בנקאיות, פונים למלווים ליום התשלום כדי לפתור את הבעיות הכספיות שלהם לטווח הקצר.
למידע נוסף בתחום של כמה עולה הלוואה מיידית במזומן ניתן לבדוק כאן: loan4u.co.il

אם אתה מודאג מכיסוי החשבונות שלך

הלוואה אישית בריבית נמוכה היא אפשרות שעליך לשקול. הלוואה במזומן הינה הלוואת תשלומים אישיים קצרי טווח המאפשרת לכם לכסות הוצאות או מצבי חירום בלתי צפויים. להלוואת תשלומים יש ריבית קבועה ובטווח קבוע מראש של כמה חודשים עד כמה שנים.

הלוואות ליום המשכורת הן סוג של הלוואה אישית מהירה בסך 500 דולר ומטה אשר מתבגרת ביום התשלום הבא

המלווים המציעים הלוואות ליום המשכורת גובים לעתים קרובות עמלות מופרזות, לעיתים עד 400%. מחזורים של בקשה והארכת הלוואות ליום המשכורת יכולים להכניס אותך למעגל חוב, לכן יש להימנע במידת האפשר בבקשה להלוואות ליום המשכורת.

חוקי מדינה מסוימים מחייבים את המלווים ליום המשכורת להציע תוכניות להחזר מורחבות ללווים המתקשים להחזיר הלוואה ליום המשכורת

חוקי המדינה משתנים, וחלק מהמדינות אינן מתירות או מחייבות שימוש בעמלות בתוכניות פירעון. אפשרות נוספת בעלות נמוכה להלוואה חלופית ליום המשכורת היא הלוואה קטנה בדולר שמוצעת על ידי איגודי אשראי ממשלתיים מסוימים.

חוקים אלה מגבילים את אפריל ל -36% עבור סוגים רבים של הלוואות, כולל הלוואות ליום המשכורת, הלוואות אוטומטיות, הלוואות אישיות וכרטיסי אשראי. חוקים אלה מחייבים גם את המלווים לספק מידע אודות זכויותיכם ועלות ההלוואה עבורכם.

מקורבים מצאו שבע הלוואות אישיות של מלווים מכובדים המממנים הלוואות באותו יום העסקים או למחרת

הלוואות חלופיות ליום התשלום מוצעות על ידי איגודי אשראי רבים ושונים ואין להתבלבל עם הלוואות מסורתיות ליום המשכורת. הם עובדים עבור כל סוגי הלווים. הם זמינים לכל החברים ומתאימים ביותר למי שזקוק להלוואה קטנה ויכול להחזיר אותה במהירות.

כדי למצוא את ההלוואה האישית הטובה ביותר עבורך, Personal Finance Insider לקח בחשבון את שיעורי הריבית, תנאי ההלוואה הזמינים ואת סכום האשראי הקיים. ניתן להשתמש בהלוואות אישיות ממגוון סיבות והמלווים קובעים כיצד משתמשים בהלוואה. הם יכולים לשמש למקרי חירום, תיקוני בית והוצאות רפואיות.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן