טיפים לקניית כלי עבודה

בשנים האחרונות, חלה עלייה ברכישת כלי עבודה ידניים וחשמליים, בין אם זה באינטרנט ובין אם זה פיזית בחנות. מרבית האנשים יקנו בפעם הראשונה בחנות כדי להתרשם מהחנות, מהשירות ולהסיר כל ספק כזה או אחר.

העלייה ברכישות האינטרנט, החלה בתקופת הקורונה, בה אנשים לא עבדו  וחיפשו תעסוקה. לא מעט אנשים מצאו את עצמם משפצים את הבית לבד, במיוחד כדי לחסוך עלויות.

חשוב שקנייה באינטרנט של כלי עבודה ידניים, או חשמליים, תהיה ממקום אמין, שהינו יבואן רשמי של אותו מותג ולוודא שישנה אחריות.

סוגי של כלי עבודה ידניים

יש מגוון רחב של כלי עבודה ידניים, ריכזנו לך את המוצרים הבסיסיים :

1)     אחסון – בקטגוריה זו נכנסים ארגזי כלים, יחידות איחסון, אורגינייזר ועוד. כאן אפשר למצוא את כל פתרונות האחסון ולסידור הדברים הקטנים והגדולים ולשמירה על סביבת עבודה מסודרת ובטוחה. יתרון נוסף של המוצרים שנכללים בקטגוריה זו – שומרת על המוצרים לאורך זמן מפני מכות ועוד.

כלי עבודה ידניים

2)     כלי מדידה – מוצר בסיס שחובה בארגז הכלים שלך. עוזר לעבודה מקסימלית ונכונה.

3)     ביטים מקדחים וסטים – מגוון רחב של סוגי ביטים, בכל מיני גדלים. שים לב שהם מתאימים למקדחה שיש לך.

 

4)     ציוד הלחמה- מאחר ולהחלמה יש לפעמים תפקיד חשוב בבנייה, יש להפקיד על קנייה של מלחם ובדילים טובים.

טיפים לרכישה נכונה וחכמה של כלי עבודה ידניים

הרכישה של כלי עבודה צריכה להיות מדויקת וחסכונית לכיס :

1)     בדיקת כלי העבודה לפני שימוש – טרם הרכישה ושאר הבדיקות, עליהן נדבר בהמשך, חשוב ומומלץ שתבדוק את המוצר טרם הרכישה. תשאיל את אותו כלי העבודה הידני מחבר או ממכר, תחווה אותו. אם הוא מתאים לך, ואתה מרגיש שאתה שולט בו במהלך השימוש, עשה את שאר הבדיקות.

2)     קנייה ממקומות מוכרים – תבדוק שמדובר בחנות ידועה ומוכרת בתחום כלי העבודה, אמינה ונותנת אחריות על המוצר.

3)     השוואת מחירים  – אל תמהר לקנות מהחנות הראשונה שאתה רואה. בצע סקר שוק בין החנויות השונות, שמוכרות את אותם המוצרים. יכול להיות שתמצא מקום, שמוכר את המוצר שאתה רוצה בעלות נמוכה יותר. כמובן שחשוב לבדוק פרמטרים נוספים.

4)     קניית מותגים מוכרים – לא מכיר, אל תקנה ! תמיד תקנה מוצר של מותג ידוע, שהחנות ממנה אתה קונה, היא יבואן רשמי של אותו המותג.

5)     מקצועיות – ישנם מגוון רחב של כלי עבודה ידניים וחשמליים, שחלקם מתאימים לכל אחד וחלקם לאנשים שיותר מבינים ומקצועיים בתחום. חשוב לקנות כלי עבודה שמתאים לרמה שלך.

6)     אל תקנה את הכל במכה אחת – תקנה לפי הצורך שלך ואל תתפזר, במיוחד כשמדובר בכלי עבודה ידניים, להם יש כלים נלווים, כגון : מברגים, ביטים, אומים ועוד.

7)     מפרט טכני – לכל מוצר יש מפרט טכני ופרטים ייחודיים שחשוב מאוד לקרוא ולדעת עליהם, במיוחד אם מזמינים מהאינטרנט.

 

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן