השתלות שיניים מול עלות תותבות

שתלים דנטליים מציעים יתרונות רבים על פני שיניים תותבות. לא רק שהם מציעים לך מראה נעים יותר והתאמה נוחה יותר, הם גם חזקים ויציבים יותר. האיכות וההתאמה של השתלות השיניים אינן מתעלות מכל חומר תותב אחר דרך הפה.

אם ניסיתם שיניים תותבות אך הן לא התאימו או הרגישו נכון, תוקל לכם לדעת שאתם לא צריכים להסתפק בהרגשה נוחה בזמן שחסרה שן. אם אתה מוכן ללמוד עוד על השתלות שיניים – וכיצד הם נותנים לך את היכולת להשיג את החיוך הישר והבריא לו קיווית – הנה כמה מהסיבות לכך שהם עדיפים על אפשרויות השיניים התותבות.
עבור עוד מידע אודות השתלות שיניים באשדוד כדאי לבקר ב- dental-clinics.co.il

לא רק שתלי שיניים מספקים יתרון אסתטי על פני שיניים תותבות, אלא שהם גם עמידים יותר מתותבות לאורך זמן.
למידע נוסף בתחום של השתלות שיניים מחירים נא לבקר באתר dental-clinics.co.il

שתל דנטלי נועד לספק שנים של ביצועים נוחים ונוחים. תותבת נשלפת טובה רק כמו הדבק המשמש להצמדתה לחניכיים שלך. עם זאת, עם רוב הדבקים המשמשים על תותבות, החניכיים שלך מתחילות לחוות ניוון עצם הרבה לפני שאתה צריך להחליף את התותבת. רופא השיניים שלך יכול להרגיע את דעתך מכיוון שתלי שיניים הם חלק קבוע מהחיוך שלך.

שתלים דנטליים יעילים מאוד בייצוב קו הלסת שלך.

השתלות שיניים ותותבות דנטליות אחרות הן אופציה מעשית עבור מטופלים שאין להם שיניים שנותרו או שאינם מועמדים להשתלת שיניים. כמטופלת שמשתמשת באחד מזה שנים רבות, אני יכולה לומר שהם יעילים ביותר בייצוב קו הלסת גם כאשר בשאר חלקי הפה חסרות שיניים.

תותבות, לעומת זאת, אינן מציעות לך את החוזק והיציבות של השתלת שיניים.

כרופא שתלים, אני מקבל מטופלים חדשים המחפשים השתלת שיניים עם שיניים חסרות, או שהם פונים אלינו לשדרוג מתותבות לשתלים. בכל פעם שאנו מבצעים הליכים כאלה, המטופל מרוצה משיפור הביטחון והמראה שלו. לכן אף פעם לא שחררתי אותם. במקום להתאכזב מתותבת ש"מרגיש נכון", מטופלים שהשתמשו בשתלים אוהבים את המראה שלהם.

האמת היא שהשתלים חזקים יותר ומחזיקים מעמד זמן רב יותר. רופא השיניים שלך יכול לאמת את היתרונות של השתלות שיניים על ידי השוואתם לתותבות. במשך שנים רבות, תעשיית השיניים מנסה להחליף את התותבות בתותבות עם חיבורים מתכתיים או פולימריים אך לא הפכה את התותבות לאופציה הקבועה להחלפת שיניים. השתלות שיניים, לעומת זאת, מציעות לכם את ההזדמנות לקבל מראה חדש לחלוטין מבלי להקריב את השיניים.

מידע נוסף…

יש לך שאלות לגבי היתרונות של השתלות שיניים? או מה היתרונות של השתלות שיניים? אם תרצה ללמוד עוד על היתרונות של השתלות שיניים, אני ממליץ לך ללמוד עוד עליהם על ידי יצירת קשר או התקשרות כדי לקבוע תור. אשמח ללמד אותך על היתרונות של השתלות שיניים ואני בטוח שתתרגש מהמראה החדש שלך.

כשאתה חווה את הנוחות והנוחות של לעיסה ללא תותבות נוספות, למה שלא תתרגש?

הליך השתלת שיניים הוא הדרך היעילה והקבועה ביותר להחליף שיניים חסרות. שתלים דנטליים נועדו לספק שנים של ביצועים נוחים ונוחים

הם קבועים במקומם לצמיתות, עמידים יותר ויכולים לעמוד לאורך שנים של שימוש ללא הידרדרות או נזק. אמינות פירושה גם ללא תזוזה, החלקה או נפילה כמו עם תותבות.

ניתן להחדיר שיניים תותבות על ידי מטופלים שחוו אובדן עצם וחניכיים (בניגוד לשתלים

שחייבים להיות מחוברים לעצם). בנוסף, התותבות אינן מצריכות קידוח לתוך העצם, המהווה חלק מתהליך ההשתלה. תהליך הכנת התותבת הוא מהיר יחסית ולוקח רק כארבעה ביקורים אצל רופא השיניים.

אם עברת ניתוח שיניים

רופא השיניים שלך עשוי גם לתת לך תותבת מיידית לשיניים החסרות שלך כפתרון זמני עד להחלמת החניכיים. שיניים תותבות מסורתיות הן תותבות נשלפות המחליפות שיניים חסרות ברציפות (העלות של תותבות פופולריות הנתמכות בשתל תתאים יותר לעלות השתלות השיניים, אולם העלות המדויקת תשתנה). התותבות המסורתיות נתמכות בחניכיים, מחוברות בדבק ונתמכות בשרירי הפה. בתותבות מסורתיות לא נעשה שימוש בעצם הלסת, ובתקופות אלו של אי שימוש, העצם מתחילה להתדרדר.

כאשר לאדם יש מספיק תמיכת עצם עבור שתלים אך אין שיניים

רופאי שיניים ממליצים בדרך כלל על תותבות הנתמכות בשתל. עם זאת, אם בריאות השיניים הסמוכות אינה מספקת כדי לתמוך בתותבת החלקית, ייתכן שיידרשו השתלות שיניים. כמו שתלים דנטליים, ניתן להשתמש בתותבות חלקיות כדי להחליף שן טבעית אחת או יותר חסרות, אך ליצירת תותבות חלקיות לוקח הרבה פחות זמן. בנוסף, אין צורך לגלח או לעצב מחדש שיניים סמוכות כמו שתלים דנטליים.

נוחות, אסתטיקה, הזמן הנדרש להשלמת הפעולה, אמינות ועלות הם חלק מהגורמים העיקריים שיש לקחת בחשבון בהשוואה בין שתלים לשתלים חלקיים. נוחות ואמינות-אין ספק שמערכות אלו מספקות נוחות ואמינות רבה יותר.

מאחר והשתלים הם חצי קבועים

הם זולים יותר בטווח הארוך מכיוון שאין עלויות נוספות תקופתיות כמו שתלים. גם העלות הראשונית של שיניים תותבות נמוכה מהשתלות שיניים, אך חשוב לציין שסביר להניח שתצטרכו להחליף אותן כל כמה שנים. שיניים תותבות הרבה יותר זולות מהשתלות שיניים, במיוחד אם אתה צריך להחליף פה מלא שיניים. סט חדש של שיניים תותבות יכול לעלות בין 1,500 דולר ל-4,000 דולר, לא כולל חומרים מלבד חרסינה, הליכי הכנה לפה, שתלים היכן שהם ממוקמים והרדמה עבור פרוצדורות.

השתלות שיניים יקרות יותר מתותבות

וזו הסיבה שאנשים רבים בוחרים בשתלים דנטליים במקום לחקור השתלות שיניים. עם זאת, כאשר בוחנים את העלויות הנוספות של שיניים תותבות, לרבות פתרונות ניקוי, דבקים, שיקום והחלפת תותבות, השתלות שיניים הן בדרך כלל הפתרון הפיננסי הטוב ביותר, וניתן להצדיק את העלויות הנוספות מראש. רוב האנשים זקוקים לעזרה כדי לשלם עבור השתלות שיניים – למידע נוסף, אתה יכול לבדוק את המדריך שלנו למימון שיניים או ללמוד כיצד להשיג השתלות שיניים בזול. אם אתה רוצה לדעת יותר על ייצוב השתלות שיניים וכמה זה עולה בדרך כלל, מידע זה יהיה שימושי עבורך.

אבל עבור אנשים מסוימים

העלות הגבוהה של שתלים פשוט אינה ריאלית, ותותבות איכותיות יכולות להיות חלופה טובה. שיניים תותבות זולות משמעותית מהשתלים, אם כי העלות של שתיהן משתנה מאוד בהתאם לספקים בודדים, מיקום גיאוגרפי ומידת הטיפול הדרושה, כגון האם אתה צריך תותבות חלקיות או מלאות.

עם זאת

שיניים תותבות הרבה יותר זולות מאשר שתלים, ואם יש לך לסת חלשה או לא בריאה, רופא השיניים שלך עשוי להמליץ עליהם. שיניים תותבות עשויות להיראות זולות יותר בהתחלה, אך מחקרים עדכניים הראו כי השתלות שיניים הן חלופה חסכונית לשיניים בודדות. אם אתה צריך להחליף את כל חלל השיניים, אתה יכול לבחור לקבל שתל עצמאי או חלופה משתלמת יותר, כגון All-on-4 או תותבות עם שתל שהזכרנו לעיל, אשר דורשות רק ארבע עד שש שתלים. לכל אחד. לֶסֶת.

גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון כוללים את מספר השיניים שיש להחליף ומספר השתלים הנדרשים, שכן ניתן להשתמש בגשרים או בתותבות הנתמכות על ידי 2-4 שתלים בלבד כדי להחליף מספר שיניים חסרות.

בהחלפת שתיים עד ארבע שיניים בשתלים איכותיים

עלות התהליך יכולה לנוע בין 6,000 ל-10,000 דולר ארה"ב. כמו בכל הליך, העלות הצפויה עשויה לעלות, בהתאם לנסיבות הספציפיות של המטופל ומרכיבים אחרים. עקירת שיניים תגדיל את העלות הכוללת של הפעולה.

העלות הממוצעת של השתלת שיניים יכולה לנוע בין 1,600 ל-2,200 דולר

לא כולל עלות של כתר, גשר או תותבת שתל קבועה. כמו בתותבות, בחירת ספק השיניים, מספר השתלים הנדרשים וסוג השיקום המותקן על השתל יכולים להשפיע על עלות הטיפול הסופי. כאשר חושבים על התקנת שתל במקום תותב, כדאי לחשוב על עלות ההחלפה, הנוחות שלך, הבריאות הכללית שלך וכמה זמן ייקח עד לקבלת הפתרון שתבחר.

בין אם אתה מטופל המחפש מידע נוסף על שימוש בשתלים דנטליים במקום שיניים תותבות

או רופא שיניים שמתקין שתלים דנטליים אך מחפש אפשרויות שונות, קלות לשימוש ואיכותיות עבור המטופלים, אתה צריך תשובות. מדריך מעמיק זה להשוואת שתלים ותותבות יעניק לכם הבנה טובה יותר של האפשרויות העומדות בפניכם, כולל השקפות על היתרונות והחסרונות של כל אפשרות, וכן השוואות מבחינת מראה, תפקוד, עלות, טיפול ועמידות. בהשוואה כשמדובר בשתלים ותותבות, רופא שיניים קוסמטי בניו אורלינס דן ביתרונות ובחסרונות של שניהם. עבור אנשים רבים המנסים להחליט אם לקנות תותבת או שתל, העלות היא בדרך כלל הגורם החשוב ביותר.

אם אתה רוצה להחליף את התותבות התחתונות והעליונות שלך במערכת תותבת גשר הנתמכת בשתל או קבועה

אתה יכול לסמוך על שקל טוב – מ-34 עד 80 אלף דולר בעלות ממוצעת של 50 אלף דולר. אם אתם מחפשים להחליף את התותבות העליונות והתחתונות שלכם בגשרים הנתמכים בשתלים או קבועים, אתם יכולים לצפות לשלם בין 25,000 דולר ל-95,000 דולר ארה"ב, שיעלה כ-34,000 דולר בממוצע. ברמה רצינית זו, סט של שתלים ללסת עליונה ותחתונה יעלה בסביבות 1,000 $ ויהוו את האפשרות התותבת המשתלמת ביותר.

השכבה הבאה עבור תותבת בודדת היא בדרך כלל בטווח המחירים של $800 עד $1200. ה-ADA מציע שהעלות הממוצעת לסט שלם של תותבות הלסת העליונה היא קצת יותר מ-1,600 דולר, וזו של תותבת לסת התחתונה היא בערך זהה.

תותבות בסיסיות לקשת שיניים עולות בין 300 ל-500 דולר

תותבות באיכות בסיסית עולות בדרך כלל בין 300 ל-500 דולר לקשת. עבור שיניים תותבות באיכות גבוהה המשתמשות בחומרים ובטכניקות הטובות ביותר, אתה יכול לצפות לשלם בין 2,000 ל-3,500 דולר עבור חוט קשת, או סט מלא של תותבות עליונות ותחתונות שעולות בין 4,000 ל-7,000 דולר.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

It seems we can't find what you're looking for.
דילוג לתוכן