החשיבות של הצללות לגני שעשועים

כדי למצוא את העיצוב המושלם לטובת הצללה בגן הילדים או בגן  המשחקים הציבורי בחוץ, בקר באתר האינטרנט של איכות המשחק כדי לצפות במגוון שלנו. אנחנו יכולים גם להתאים אישית את פתרונות ההצללה שלנו כדי להתאים לצרכים ולדרישות הספציפיות שלך.

אם אתם מחפשים פתרון למגרש משחקים, אנו מציעים סוגים שונים של צל עבור סביבת המשחק שלכם. 

פארקים ואזורי בילוי חיצוניים

צל יכול להאריך את הזמן שלך בחוץ, לבדר את הילדים זמן רב יותר, לשמור על ציוד משחק קריר למגע ולהגן מפני קרני UV מזיקות. דירות, בתי חולים, פארקים, משרדים ושדות תעופה בוחרים לפעמים בחניונים מוצלים כדי להגן על כלי הרכב ולשמור עליהם קרירים במהלך חודשי הקיץ החמים. בגני משחקים זה עובד מעט אחרת, אפשרויות הצללה לאזורי משחק או מנוחה לילדים עשויות לכלול שימוש בהצללה בעזרת רשת צל כפולה ואפשרויות נוספות. כמו כן, הוספת עצים ירוקים כדי לספק הצללה לאורך כל השנה, או התקנת מבני הצללה קבועים מחומרים שונים, כגון בדי פוליאתילן בצפיפות גבוהה.

ייעוץ של חברה מקצועית

איש מקצוע מתחום גני השעשועים ותכנון פארקים שונים יכול לעזור לכם בכל ההיבטים, הצללה, ספסלים וכל ריהוט הרחוב שתרצה במחרב הציבורי שאתה מתכנן. אם אתם עובדי ערייה, מועצה והטילו עליכם את האחריות להקמת גן שעשועים חדש, כדאי להעזר באנשי מקצוע נכונים ובכך לחסוך הרבה כאב ראש, כסף וזמן.
איש המקצוע יכול לעזור לך לקבוע איזה סוג הצללה יתאים לצרכים שלכם ויעניק לך את ההנאה שאתה מחפש עבור הילדים ומשתמשי הפארק השונים מכל קשת הגילאים.

בנוסף, חשוב שנסתכל על כמה מהיתרונות של צל למגרש משחקים, כמו גם אסטרטגיות לשילוב אזורים מוגנים יותר מהשמש בעיצובים שונים. החשיבות של הוספת צל לגני שעשועים עלתה לידי ביטוי כאשר בעלי גני ילדים ומעצבי גני שעשועים מבינים את חשיבות ההגנה מפני השמש, במיוחד עבור ילדים, הרגישים במיוחד להשפעותיה המזיקות של השמש. כך הילדים יוכלו לשחק זמן רב יותר, ההורים יהיו רגועים ולא יצטרכו למרוח ליטרים של קרם הגנה על ילדיהם מחשש שישרפו.

מכיוון שמגרשי משחקים מיועדים לפעילויות בחוץ, ילדים נחשפים בהכרח לחום ואור שמש. עם זאת, ניתן להפחית את כמות החשיפה על ידי יצירת מבני צל נאותים. מבני צל למגרש משחקים לא רק מגנים על ילדים מפני חשיפה מוגזמת לשמש, אלא גם מגנים על ציוד משחק בחוץ וככה המתקנים נשארים נגישים להמשך פעילות. בלי קשר לשמירה על העור בקרב ילדים, חשיפה לקרני UV יכולה לקצר משמעותית את חיי מכשירי המשחק וריהוט החוץ. 

בטיחות בעת משחק

הצללות בפארקים ובגני שעשועים לא רק מגינים על עור הילדים, אלא גם מצננים את גופם כדי שיוכלו לשחק זמן רב יותר מבלי להתחמם יתר על המידה. המבנה המוצל של גן השעשועים, השוכן לצד העצים, מספק גם הגנה מרבית מהשמש וגם יהיה קריר יותר בימים חמים, מה שמעניק הקלה נוספת מהחום. בנוסף להגנה על ילדים מקרני UV מזיקות, הצלייה מאפשרת הפסקה נחוצה מהשמש והחום ומסייעת להאריך את השימוש במתקני המגרש. יריית בד עם חומר מתאים שמותקן מעל מגרש המשחקים מסייע גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים כמו ברד כבד או הצפות במרחב בעקבות גשמים חזקים, דבר המונע החלקות ופציעות בעקבות בלאי של מתקני המשחק והכושר ומאפשרות משחק בכל מזג אוויר.

יתרונות אסתטיים

יתרון נוסף של הוספת צל למגרש משחקים, משטח התזה או אזור פיקניק הוא האיכות האסתטית הכוללת שהוא מספק. עצי נוי ומבני צל יכולים גם להוסיף עניין ויזואלי למגרש משחקים, להוסיף גובה ומימד לעיצוב שטוח או לא מפותח. ובכך ליצור תיחום בין הסביבה למגרש מבחינת נראות. צל מעל מתקני המשחק יכול למנוע בנוסף נזקי שמש בקיץ הגורמים לדהייה של הצבעים, ונזקי חורף הגורמים לבלאי ונראות ישנה. במקרים אלו ההצלה אינה מיועדת לשימוש פרקטי אלא מייפה את הסביבה ואת נראות המגרש. פתרונות הצללה קיימים במגוון רחב של צבעים, גדלים וצורות כדי להשלים את מגרש המשחקים ואזור המשחקים שלך.

לסיכום

אנו ממליצים על פתרונות הצללה של איכות המשחק, הבנויים עם חומרים באיכות טובה ובעיצובים מגוונים המתאימים בנוסף למגוון מתקני הכושר, המשחק ומסלולי הנינג'ה שהם מייצרים גם כן. בהצלחה בבחירת פתרון ההצללה המועדף מגרש המשחקים שלכם אשר יספק יופי והגנה לשנים הבאות.

 

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן