תסמיני לחץ דם

אם הרופא שלך חושד באפקט "מעיל לבן", ייתכן שתזדקק למד לחץ דם קטן ונייד למשך 24 שעות כדי לראות כיצד הלחץ שלך נראה במהלך הפעילות היומיומית שלך בכל עת, או למדוד BP בבית עם מכשיר אוטומטי. הרופא שלך עשוי גם להשתמש באופטלמוסקופ כדי להסתכל על כלי הדם בעיניים שלך.

תסמינים יתר לחץ דם עלול לפגוע בכלי הדם ובאיברים

במיוחד במוח, בלב, בעיניים ובכליות. מה שהרופאים מאמינים שהוא צורה אותנטית של יתר לחץ דם פסבדו-התנגדות נגרם על ידי התקשות של עורקי הזרוע הסרוחיים, מה שמונע ממחסום לחץ הדם לקבל מדידה אמיתית.

התסמינים יכולים לכלול כאבי ראש

קוצר נשימה, כאבים בחזה ודימום מהאף. חלק מהאנשים הסובלים מלחץ דם גבוה עשויים לסבול מתסמינים אלה, אך הם אינם ספציפיים ואינם מופיעים עד שהלחץ מגיע לשלב חמור ומסכן חיים. ייתכן שיש לך משבר לחץ דם גבוה, שעלול לגרום להתקף לב או שבץ.

יתר לחץ דם חמור יכול לגרום לרעידות שרירים

עייפות, בחילות, הקאות, בלבול, חרדה, כאבים בחזה ורעידות. סיבוכים אחרים לחץ דם גבוה עלול לגרום לנזק חמור בלב. כאשר מופיעים תסמינים, הם יכולים לכלול כאבי ראש מוקדם בבוקר, דימום מהאף, מקצבי לב לא סדירים, ראייה מטושטשת וזמזום באוזניים.

יתר לחץ דם

הוא מצב נפוץ שבו הלחץ ארוך הטווח על הדם בדפנות העורקים הוא כה גבוה עד שהוא יכול לגרום לבעיות בריאות כמו מחלות לב. לחץ יתר מקשה על העורקים ומפחית את זרימת הדם והחמצן ללב. אמצעים לשליטה בלחץ הדם לחץ יתר בדפנות העורקים עלול להוביל לפגיעה בכלי הדם שעלולה לעורר מחלות לב וכלי דם.

אם לחץ הדם שלך עולה מדי מדי לאורך זמן

זה יכול לגרום למשאבת הלב לעבוד שעות נוספות, מה שמוביל לבעיות בריאות חמורות כמו מחלות לב, שבץ, אי ספיקת לב ואי ספיקת כליות. אנשים רבים עם לחץ דם גבוה יכולים להוריד את לחץ הדם שלהם לטווח בריא על ידי שמירה על מספרם בטווח זה ושינוי אורח חייהם.

המלצות תזונה לאנשים הסובלים מלחץ דם גבוה אחת הדרכים הקלות ביותר לטיפול ולמניעת לחץ דם גבוה

היא באמצעות הדיאטה שלך. תזונה בריאה ללב חשובה כדי לשלוט בלחץ דם גבוה ולשלוט או להפחית את הסיכון לסיבוכים. תרופות ביתיות ליתר לחץ דם אורח חיים בריא יכול לעזור לך לשלוט בחלק מהגורמים הגורמים ליתר לחץ דם.

רוב האנשים הסובלים מלחץ דם גבוה אינם מודעים למצב מכיוון שאין לו סימני אזהרה או תסמינים. עם זאת, הסימנים והתסמינים יכולים להוביל לבעיות בריאות אחרות אם לא מטפלים בהם.

לחץ דם גבוה יכול לאורך זמן להגדיל את הסיכון למחלות לב, מחלות כליות ושבץ. בטווח הארוך לחץ מוגבר עלול לגרום לבעיות בריאות, כולל מחלות לב.

אם לאדם יש גורמים גנטיים המגבירים את הרגישות שלו ליתר לחץ דם

או אם הם בוחרים בחירות באורח החיים המגדילים את הרגישות הזו, יש לו סיכוי גדול יותר לפתח יתר לחץ דם. לאנשים הסובלים מסוכרת יש סיכון גבוה יותר ללחץ דם גבוה מאשר לאנשים ללא סוכרת. מאחר ולחץ דם גבוה אינו גורם לתסמינים, ייתכן שיהיה לך מוטיבציה רבה יותר ליטול את התרופות ללחץ הדם שלך מדי יום, מה שעם הזמן עלול לגרום לגופך לסבול מנזקים הנגרמים כתוצאה מלחץ דם גבוה יותר.

אי ספיקת לב היא מצב זה אומר שהלב שלך לא יכול להזרים מספיק דם וחמצן לאיברים האחרים שלך. ככל שזרימת הדם נחסמת זמן רב יותר כך הפגיעה בלב גדולה יותר. הלחץ המוגבר בכלי הדם מאלץ את שרירי הלב לשאוב בכוח רב יותר מאשר לב בריא.
למידע מורחב על מיטל כדורי נטורופתית ותסמיני לחץ דם מומלץ לבקר ב- mkdiet.co.il

בעיות בגוף יכולות להקשות על הלב לשאוב דם

יתר לחץ דם פוגע בדפנות העורקים הגדולים (אבי העורקים ועורק הצוואר) ובעורקים הקטנים יותר (מוח, עורק כלילי, כליות ורשתית) הגורמים ללב לפעול כך שניתן לשאוב דם בכל הגוף. התקף לב מתרחש כאשר אספקת הדם ללב נחסמת ושריר הלב מתחיל למות ללא מספיק חמצן.

הלחץ הסיסטולי מציין את הלחץ בעורקים שלך כשהלב שלך פועם כדי לשאוב דם. המספר העליון, סיסטולי, מודד את הלחץ בדפנות הכלי בעוד הלב פועם. המספר הנמוך ביותר, הדיאסטולי, מודד את הלחץ בתוך כלי הדם בזמן שהלב הפועם נמצא במנוחה.

הראשון הוא המספר הסיסטולי, המייצג את הלחץ על כלי הדם בלב כאשר החוזה פועם. השני הוא המספר הדיאסטולי, המייצג את הלחץ כאשר כלי הלב נחים ואינם פועמים. מדידות לחץ דיאסטולי הן הלחץ בעורקים כשהוא פועם בלב.

כתוצאה מכך

יש צורך שאנשים הנוטלים מעכבי ACE יעשו בדיקות דם סדירות. אם לאדם יש לחץ דם גבוה וכולסטרול גבוה, הרופא עשוי להזמין א.ק.ג בנקודת ההתחלה להשוות לתוצאות עתידיות. הרופא שלך עשוי גם לבצע בדיקות שתן ודם כדי לחקור מצבים אחרים העלולים לגרום ללחץ דם גבוה.

הגבלת צריכת המלח לפחות מ -5 עד 6 גרם ליום יכולה לשפר את בריאות הלב וכלי הדם ולהוריד לחץ דם סיסטולי (מעל 56 מ"מ כספית) אצל אנשים הסובלים מלחץ דם גבוה

בני נוער הסובלים מלחץ דם גבוה אינם צריכים לבצע הרמת משקולות, אימוני משקולות, פיתוח גוף או אימוני משקולות עד שליטה על לחץ הדם שלהם. .

משתנים הם מים, נוזלים או כדורים שמוציאים עודף נתרן מהגוף ומפחיתים את כמות הנוזלים בדם. עורקים הם כלי דם המעבירים דם מהלב לשאר חלקי הגוף.

פגיעה קשה בכלי הדם עלולה לגרום למספר סיבוכים

שחלקם עלולים לסכן חיים. סיבוכים חמורים כגון שבץ, התקף לב ואי ספיקת כליות שכיחים יותר בקרב אנשים ממוצא אפריקאי. שבץ יכול להוביל ללקויות חמורות בדיבור, בתנועה ובפעילויות בסיסיות אחרות.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן