תמונות לבית על עץ

אם אי פעם רצית לחיות כמו טרזן, אז בית העץ יוצא הדופן הזה בדורסט הוא בשבילך. עוצב על ידי גאי מולינסון וקית' בראונלי, בית העץ נמצא בגובה של 30 רגל מעל הקרקע וניתן להגיע אליו באמצעות "מעלית" המורכבת מאופניים המורמות למעלה באמצעות מערכת גלגלות כאשר הדוושות במצב דריכה. הטקסטורה של העץ בקירות היא מחווה לעצים שמסביב והלופט על הגג הוא

עיצוב פנים מוסיפים סגנון למעלה למבנה היער הקנדי הסודי הזה. בתוך זה מה הם חלומות על בתי עץ. לא האמנתי כמה פרטים יש בבקתות הקטנות שמרכיבות את בית העץ עצמו.

בתוך הבתים החד-קומתיים

יש מטבח קטן, מיטה זוגית וספת מיטה, וחדר רחצה עם מקלחת חיצונית משלו. הכניסה האלגנטית והאקסקלוסיבית, המודגשת על ידי עץ נטוע להפליא בקומה ה-48 של מגדל המגורים מספקת נוף פנורמי המחזק את הקשר בין העולם הפנימי והחוץ ומאפשר להכניס הרבה אור פנימה. גרם המדרגות עוצב עם מראה פיסולי גדול עם הקפדה על הפרטים הקטנים שהופכים אותו למבנה בעל שלוש קומות זה, המכונה Casa Flotante (או בית סירה), דומה לגזע עץ עם גרם מדרגות שמתפתל סביבו . שלושה בתי עץ עכשוויים דומים לטבע דרך חלונות מהרצפה עד התקרה, בעוד העיצוב הופך למינימליזם סקנדינבי על ידי קירות לבנים נקיים ודגשים מעץ בהיר.

בית המראה

הוא בית העץ הגבוה ביותר בקולומביה הבריטית, קנדה. כמעט בלתי נראה ומושלם למקלט, הוא חלק מפרויקט Tree Hotel בצפון שוודיה. עד כמה שזה נראה יפה, אנו חוששים שבית העץ הזה עשוי להיות בלתי נראה לציפורים. בונה מלון העץ הזה יכול היה לבלבל יותר את הציפורים.

הבית הזה בגולפפורט נרשם לאחרונה תמורת 899,000 דולר

אבל החיסרון (או הבונוס) הוא שעץ אלון חי גדל במטבח המשתרע דרך הגג. סוג אחר לגמרי של בית עץ מוצע כעת למכירה בגולפפורט. הרשימה מציינת שהבית נבנה בשנת 1953 למרות ש- Gulfport Realty ציינו כי העץ – אלון חי – בן 100 שנים לפחות.

תא המטען הענק נמתח עד התקרה, כאילו לקומה השנייה. סטייסי פרסל מ- Gulfport Real Estate אישרה שהבית נבנה סביב עץ. אומרים שקבוצת האנשים הראשונה נכנסה לבית על ידי צאצאי העץ הזה, ולאחר מכן נכרתה על ידי חוקר מוקדם אחר.

עץ גדול שהם זיהו כדגלאס אשוח (לימים נקרא דאגלס פחד) נמצא גדל מחזית הבית ועד לראש הגבעה

אל בית העץ Pincecone ניתן לגשת באמצעות גרם מדרגות עץ תלול ודלת פתח הנפתחת מלמעלה. האורחים יכולים לדמות טיפוס על עצי הארז שמסביב על ידי חקר נקודות התצפית השונות בכל אחד מהחדרים למעלה.

יש גם לופט בו תתחשק לגור בענפים. אם אתה אוהב להסתתר בעצים וליצור אינטראקציה עם הטבע, נווה מדבר מודרני זה יהיה הבית שלך.

יש מעט שהופך את קופסת הנעליים שלך בדירה לגן עדן טרופי שופע בהשוואה לעצי הבית שלך

אבל עצים טרופיים וצמחים טרופיים רבים בתוך הבית יכולים לשגשג בסלון שלך אם מתחזקים כראוי. המשך לקרוא כדי לגלות 17 מהעצים הפנימיים והצמחים הטרופיים הטובים ביותר לגדול בסלון שלך.

כשאתה חושב על רעיונות לבתי עץ

תהנה מהעצים בחצר שלך. עצים גדולים נמצאים במרכז כל קוטג' במלון Lovtag בצפון יוטלנד, דנמרק. House of the Tree, הממוקם בקומות 48 ו-49 של מגדל מגורים עילית בשנג'ן, סין, הוא פנטהאוז שעוצב על ידי Kokaistudio ומציע אורח חיים מודרני עם יוקרה ורוגע…

הוא מחולק לשניים ליד קיר עם חורי צפייה קטנים ומאפשר לאנשים לראות מה עושות ציפורים בצד השני של הקיר.

בית העץ של קונסטנץ אינו בנוי על עץ

אבל הוא נראה כך – אולם העץ הזה גבוה בהרבה משאר הבתים ברובע. עם "עלים גדולים, צפופים וירוקים כהים שממלאים פער", עץ סובלני לאור נמוך זה מלא אישיות ונפח – בעוד שלרוב היפהפיות בעלי העלים הנוצצים הללו קטנים – ניתן למצוא אותם בצורת עצים – " וזה מגניב כשאתה עושה את זה כי לרוב הם גדלים לגובה של 3-6,"
לפרטים נוספים אודות בלוקים עץ ותמונות לבית על עץ נא לבדוק כאן: blocka.co.il

וכן, כנראה עדיף לקנות עץ שתיל ולתת לו לגדול ולהתאים את עצמו לתנאי הבית שלך (שעדיין יהיו זול יותר מקניית עץ ענק). רוב העצים המקורה ברשימה זו ישרדו אם תפספסו שבוע של השקיה, אבל לא המהגוני הנטאל.

בעוד שלרוב הבתים יש יתרונות ייחודיים, הבית בגולפפורט עשה מאמצים רבים כדי לחגוג את הטבע. מלון העץ השבדי החליט ללכת לכיוון אחר לגמרי על ידי בניית בית העץ של קן הציפורים ועל ידי בניית בית העץ הזה עם עב"ם.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן