תיקון מנעולים בדלת

מנעולנים בחדרה יודעים שהוספת אמצעי אבטחה נוסף לדלתות ההזזה שלך יכולה להיות קריטית בשמירה על בטיחות הבית שלך. Alamo Key & Lock יכול לתקן מנעולי הזזה ולהתקין מנגנוני נעילה חדשים של דלתות הזזה לפי הצורך. ב-Allied Lock and Door, אנו מספקים שירותי תיקון דלתות בחדרה, חדרה לבעלי בתים שיש להם בעיות במנגנון מנעול ומפתח. בנוסף למנעולי חלונות ודלתות, אנו יכולים גם לתקן כלים הקשורים לרכיבים אלו, כגון להבי מגבים, ידיות לדלתות ומפתחות העתק.

Dillons Automotive יכולה להבטיח שכל החלונות, המנעולים והדלתות ברכב שלך פועלים כהלכה כדי להגן מפני הסיכון של גניבה או הרס. חברת Franks Auto Glass יכולה לתקן את המנעולים או החלונות שלכם בשירות מהיר ונוח.

למרות שהזמן הדרוש לתיקון הדלת תלוי במצבה

לרוב נוכל לתקן אותה תוך 20-30 דקות. אם אינך יכול לפתור בעיה זו, הקפד להתקשר למנעולן מוסמך בחדרה לקבלת שירותו. למנעולים בעלי אבטחה גבוהה או מנעולים מסחריים עדיף לפתוח ולתקן אצל מנעולן. קריאה למנעולן עשויה להיות הדרך הקלה והבטוחה ביותר לפתוח ולתקן מנעול לדלת.

אם אתה מעשי, כמה מנעולים ניתן לתקן בהצלחה ללא ידע מיוחד. קל לתקן צילינדר למנעול דלת אם אתה מכיר את הבעיה ויש לך את הכלים המתאימים לעבודה עם המנעול. אם יש לך מפתח שלא עובד במנעול שלך, ראה כיצד לתקן מנעולי דלת עם מפתח.

ייתכן שמנגנון הנעילה לא יפעל כשורה כי המנעול מלוכלך או יבש ויש לשמן אותו בגרפיט (אין להשתמש בשמן כי זה יהרוס את הפעולה)

אם המפתח או הידית מסובבים אך המנעול אינו פועל, עלול להיות כשל מכני בחלקי המנעול. בכל מקרה, בעיה מכנית פירושה שיש צורך לתקן או להחליף את המנעול.

למנעול דיור סטנדרטי, אתה יכול בקלות למצוא תחליף בחנות לחומרי בניין ולבצע התקנת עשה זאת בעצמך. עם זאת, אם גיליתם שצילינדר מנעול הדלת פגום ללא תקנה, זה הזמן להתקין חדש.

כמוצא אחרון

אתה צריך לפרק את המנעול כדי לראות אם משהו נשבר או נתקע. ייתכן שתוכל ליישר אותו או להחליף חלק מבלי לקנות מנעול חדש. כשמכניסים את המפתח לחור המנעול הוא מסתובב, אבל התפס מתברר כפגום, מה שאומר שהמנגנון פגום. אילוץ המפתח לסובב את המנעול יכול רק להגביר את הנזק למנגנון הנעילה או לשבור את המפתח.

אם הבורג לא מסתובב כשהדלת במצב פתוח

נסה לשמן את המפתח וחור המנעול כדי להסיר חלודה שעלולה לחסום את המנעול. תזדקק למכשיר מיוחד הנקרא מסיר מפתחות כדי לפתוח את המנעול המחובר למפתח הפגום. מחממים את המפתח שאמור להיות יבש, ולאחר מכן הכנס אותו לחור המפתח כדי לתקן את המנעול. ניתן גם לנסות להוציא את המפתח מהמנעול ולפתוח את הדלת מספר פעמים כדי לשחרר חלק מהמנעול.

לפוצץ את המנעול עם מייבש שיער. אם יש לך כבל מאריך ארוך מספיק כדי להגיע לדלת החיצונית, אתה יכול להפשיר את המנעול עם מייבש שיער.

לכמה מנעולים יש תפס קפיצי שניתן ללחוץ עליו עם אחד מהכלים הללו

כדי לאפשר את הסרת הידית. לרוב המנעולים עם אבזמים או תפסים יש בורג כוונון הנגיש כאשר הדלת פתוחה. בורג זה מהדק את התפס לצילינדר המנעול, מה שהופך אותו לבלתי אפשרי לפרק את המנעול אם הדלת סגורה. מנעולים מסוימים מוחזקים במקומם על ידי בורג, בדרך כלל ראש משושה, שננעל במקומו כמה סנטימטרים מהדלת.

אם הדלת אינה תלויה כהלכה

התפס עשוי להיות נמוך יותר מהפתח, מה שמקשה על הפעלת המנעול. מסיבה כלשהי, החלוץ עשוי לזוז קלות, ולמנוע מהבורג להחליק לתוך החור ולחסום את הדלת. זה אמור להרים את הדלת מספיק כדי שהבורג יתחבר ללוחית הבריח במצב נעול.

סובב עם המפתח

כדי לוודא שמנגנוני הנעילה והפתיחה פועלים כהלכה. הנח מעט גרפיט בחור המנעול על ידי סחיטתו מהצינור או פיזורו על המפתח, ולאחר מכן לחץ על המנעול מספר פעמים כדי להכניס את הגרפיט למנגנון. במזג אוויר כפור, ניתן גם לנסות להפשיר את המנעול על ידי הכנסת מפתח מחומם לחור המנעול. חבר את תבנית העץ בצורה מאובטחת לדלת במיקום המדויק שבו המנעול צריך להיות, תוך הקפדה לא לפגוע במשטח הדלת עם המהדקים.

אם "טריק כרטיס האשראי" לא עבד

אתה יכול לנסות להסיר את הגזרה לאורך קצה המשקוף (צד המנעול) ולהכניס כלי שטוח דק כדי לאלץ אותו להיסגר. במקרים רבים מספיק להסיר את הלוח, אך במקרים מסוימים ייתכן שיהיה צורך להסיר חלק מהמנעול גם מהדלת או לקרוא למנעולן מוסמך בחדרה.

זה מאוד שימושי בעת עדכון מנעולים מכיוון שניתן להשאיר את חומרת הדלת לבד

הבעיה היא שצילינדר המנעול נמצא בידית עצמה, לא בדלת. כמעט בכל תצורה, ניתן לדפוק אותם מהדלת עם פטיש, או לעקוף אותם עם צבת או מפתח ברגים מאחורי ידית הדלת, תוך עקיפת מוחלטת של צילינדר המנעול.

אם יש לך כרגע מנעולי ידית, שקלו להחליף אותם בידיות פשוטות, שכן הם יספקו כמעט את אותה אבטחה אם תשתמש בבריחים על אותן דלתות. כפתורי הנעילה מיועדים לידיות דלת פנים בלבד, כך שהם אינם מהווים סיכון ביטחוני.

החוליה החלשה ברוב המנעולים

היא לא המנעול עצמו, אלא הדלת, משקוף הדלת ולוחית הבריח שאליה משתלב התפס. דלת מוזזת עלולה להפריע למנגנון הנעילה. מלבד מנגנוני הנעילה והמפתחות, הדלת שלך יכולה להיות גם הגורם לבעיות נעילה. הסיבות האפשריות לכך שהמפתח לא נפתח או נועל את הדלת כוללות זיזים על המפתח, סיכה לא מספקת ואפילו קר.
למידע מורחב בנושא של תיקון מנעולים בדלת נא לבקר באתר eyalock.co.il

פעולה זו עלולה לגרום למנעול לזוז ולא לפעול כראוי. שמן יכול גם לחלחל לחלקים אחרים שבהם אין צורך, מה שעלול לפגוע עוד יותר בתנאי העבודה של הבריח. אם מנעול חשמלי בדלת אחת הוא בעייתי, סביר להניח שמפעיל המנעול שחוק.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

It seems we can't find what you're looking for.
דילוג לתוכן