שמיכת פוך יחיד מחממת

שמיכות קופסה מבולבלות מעניקות למילוי יותר מקום לזרימה ולאוויר, מה שהופך אותו פחות כבד מאשר שמיכת פוך גבוהה. תפרי הקופסא מתאימים יותר לשמיכות קלות וצמודות בעלות פחות מקום ודורשות פחות מילוי. קבלת שמיכת פוך גדולה מדי, כמו שמיכת קינג סייז למיטה זוגית, נמנעת מהוויכוח ומבטיחה שינה חמה.

ניתן להשיג כמה שמיכות פוך 135-tog וחלק מהאנשים מוצאים אותן חמות ומחניקות, אך אם אתה מבין את המותג נכון, זו לא אמורה להוות בעיה, כגון בחירת אופציית התחתון כאשר אתה נוטה להתחמם יתר על המידה לַיְלָה.

אם אתה רוצה להישאר במיטה חמימה בחורף

שקול שמיכת פוך בשווי של $ 135 עד $ 150. לשמיכה של 135 דולר לוגו יש דירוג טוב של טוג, אבל אם אתם רוצים להיכנס למיטה קרה בחורף עם 9 טוגים, ייתכן שתזדקקו לשמיכה בטמפרטורה בינונית או 45 טוג אם אתם ישנים חמים. שמיכת 25-בוג ושמיכה עם 45-איג הם אידיאליים ללילות קיץ חמים, אך אתם עשויים להיות ישנים חמים.

בחדר השינה, זה אומר לשים שמיכת קיץ בהירה מתחת לשמיכה ולרפד את המיטה בשמיכה חמה, רכה, בעלת צוואר גבוה. בני נוער שישנים בבית חם עשויים שלא להזדקק לשמיכה חמה, ובמקרה כזה יש להשתמש בשמיכה של 90 יח 'עם שמיכה נוספת במידת הצורך.

זה גם מועיל לדעת גורמים אחרים מלבד דירוג ה- TOG המשפיעים על מידת החמימות שלך במיטה

כגון בחירת השמיכה וטמפרטורת החדר. זכור כי דירוג ה- T של שמיכת פוך אינו מתחשב בחמימות של כיסוי השמיכה, הבגדים שאתה לובש למיטה, או לצורך העניין, הנוחות של המזרן שלך עצמו. זה רק מספר לך כמה הוא חם ועד כמה מרגיש לישון בו, ולכן חשוב להבין אילו ביקורות טובות ביותר עבורך ועונה.

כיסויים כבדים מעלים את דירוג ה- TOG של מזרני קצף זיכרון שהם מוליכי חום טבעיים, כך שתוכל לשלב אותו עם שמיכת TOG נמוכה לנוחות אופטימלית אם יש לך.

דירוג הטוג

הוא מדידה המשמשת למדידת החמימות של שמיכת פוך, וככל שדירוג הטוג גבוה יותר, כך השמיכה חמה יותר. דירוג טוג נמוך אידיאלי למזג אוויר חם ואילו שמיכת טוג גבוהה יכולה לחמם אתכם בלילות חורף קרים. הטוגים הגבוהים ביותר הם 25-7 Tog, שהוא מושלם לאביב ולקיץ, בעוד 105-135 אידיאלי לסתיו וחורף.

שמיכת פוך עם מילוי נכון ודירוג TOG יכולה להשאיר אותך לא חם מדי ולא קר מדי שעוזר לך לחזק את בריאותך וליצור סביבה שתורמת לשינה טובה

באקלים חם ולילות קיץ חמים, שמיכת מיקרופייבר יוקרתית מסוג TOG 45 TOG היא אידיאלית. רוב המלונות משתמשים בשמיכת 105 TOG מלאת טבעת בעלת משקל נכון, מראה ותחושה של בתי המלון שלהם כדי לספק לאורחיהם שנת לילה נהדרת.

הוא מגיע באחד ממגוון רחב של דירוגי חום שדירגנו כסופר קל (3 יחד) ונוח במיוחד (15), וכולל בגדים לכל ימות השנה המשלבים קליפ למיטה 45/9 יחד להתאים לכל מזג אוויר. 135 Tog Down מרגיש חם כשאתה בחוץ עם דמדומים ומציע שמיכת פוך לכל השנה המורכבת משמיכה של 45 Tog Down ושמיכה של 9 Tog Down המחוברות יחד ליצירת 135 Tug Down, שמיכת פוך הניתנת להתאמה אתה יכול להשתמש כל השנה.

PS 155 קנה עכשיו מחברת מצעים יפים HasItem פריט השוואת מחירים סוחרים PS מחיר קנה עכשיו HasItem John Lewis & Partners סינטטי קולקציה נושמת מיקרופייבר 3-in-1 135 $ Tog שמיכת פוך קלה זו מחזיקה אותך חמים

קנה עכשיו PS 220 תיהנה מהשינה עם HasItems פריטי השוואת מחירים סוחרים PS מחיר קנה עכשיו HasItems שמיכת פוך חמה ונעימה, 135 $ יחד למרות שרוב השמיכות זולות, אין הרבה מה שמרשים אותנו יותר מהשמיכה החמה והנעימה הזו שאינה אלרגית, יוצא ישירות מהמכונת הכביסה או מייבש הכביסה ונראה ומרגיש כמו חדש.

האפשרות הזולה ביותר

היא לקנות שני שמיכות פוך, אחת לקיץ (45 יחד) ואחת לסתיו (9 יחד), וזה זול יותר מאשר לקנות אותן בנפרד. באחד קבלו שמיכת פוך של 45 טיול לקיץ, שמיכת פוך של 105 לאביב וסתיו ותוכלו לתקן את שניהם ללילות חורף קרים. זוגות השמיכות מתאימים היטב והופכים את החורף לקל, כך שנדרשים רק 135 צירים.

פירוש הדבר שאתה לא צריך מילוי רב כדי להשיג את אותו דירוג TOG, מה שהופך את שמיכות המילוי הטבעיות של נוצות אווז וברווז אפילו קלות יותר. חלק את שמיכת TOG לנפחים שונים מכל צד, כך שתוכל ליהנות משנת לילה נוחה.

אם אתה אלרגי

אתה יכול לארוז שמיכת פוך דומה עם אותו דירוג TOG ומילוי סינטטי של ג'ון לואיס החל מ- 35 ליש"ט. הודות לסגירות הניתנות להסרה של שמיכת Scoom Seasons, אתה יכול לבחור בין שמיכת קיץ של 45 TOG לשמיכת סתיו ואביב של 9 TOG, או לשלב את שתיהן כדי להרגיש בנוח בלילות החורף הקרים. שמיכות החורף קלות ונושמות של 135 טוג הן תערובת של פוך ברווז רך ובניית קופסא פנימית מפונקת המונעת מהמילוי לעשות דברים מעצבנים באמצע הלילה.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן