רכישת ויאגרה גנרית בקלות

אומרים כי ויאגרה בנשים גם מגבירה את החשק המיני שלהן, אבל זו יותר תופעת לוואי בגלל השיפור הכללי בתחושה במהלך פעילות מינית. לפי מאמר שפורסם ב-British Journal of Clinical Pharmacology, מנה בודדת של 100 מ"ג ויאגרה שנלקחה על ידי רוב הגברים המשתמשים בתרופה לא השפיעה באופן משמעותי על יכולת הזרע להפרות ביציות. מחקר בעכברים הראה את יכולתה של ויאגרה לקדם ירידה במשקל. השפעת הוויאגרה על פוריות הגבר נותרה שאלה פתוחה, שכן מחקרים שונים הראו תוצאות מעורבות.

ויאגרה

היא תרופה ייחודית שהפוטנציאל וההשפעה שלה על בריאות האדם טרם נחקרו. תרופות מרשם רבות מטפלות בבעיות זיקפה, כמו סטנדרה (אוונפיל), לויטרה (ורדנפיל) וסיאליס (טדלפיל), אך ויאגרה (סילדנפיל) היא אולי הגלולה המוכרת והפופולרית ביותר להפרעות זיקפה. סילדנפיל (ויאגרה גנרית) היא תרופת מרשם המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה (ED). ויאגרה היא תרופת המותג סילדנפיל שרופאים עשויים לרשום לטיפול בהפרעות זיקפה (ED).

ויאגרה מתחילה ב-$70 למנה

אבל סילדנפיל (גנרי) עולה רק 2$. תרופות גנריות זולות בהרבה מתרופות מבוססות, ואנשים רבים חוסכים אפילו יותר בקניית ויאגרה גנרית בכרטיס המרשם שלהם. אתה יכול לחסוך עד 90% בויאגרה על ידי קניית ויאגרה מקוונת מ-Canadian Pharmacy Meds.

למרות שוויאגרה מיוצרת על ידי פייזר

חברות רבות אחרות מייצרות ומוכרות גם גרסאות גנריות זולות יותר של טבליות סילדנפיל. רומן מוכר גם סילדנפיל גנרי וגם ויאגרה בשם המותג, והם זמינים בטבליות פומיות של 25 מ"ג, 50 מ"ג ו-100 מ"ג. ניתן לקנות ויאגרה גנרית באינטרנט ולמשלוח עד הבית עם מרשם רופא. רק היזהר אם אתה רוצה לקנות ויאגרה גנרית באינטרנט (או מקמעונאי) – ויאגרה היא תרופת המרשם המזויפת ביותר בעולם, ולכן חיוני להקדיש זמן כדי למצוא בית מרקחת אמין.

איך לקנות ויאגרה באינטרנט ויאגרה וסילדנפיל גנרית הן שתיהן תרופות מרשם

לכן עליך להתייעץ עם הרופא שלך לפני הקנייה. עם זאת, הודות לרפואה טלפונית, אין צורך להגיע לרופא באופן אישי כדי לקבל מרשם לויאגרה או תרופות אחרות להפרעות זיקפה. אדם צריך לבדוק את הכיסוי הביטוחי שלו לפני רכישת סילדנפיל או ויאגרה כדי לוודא שלא ייגרמו לו עלויות ישירות בלתי צפויות. עם זאת, Medicare עשויה לכסות עלויות מסוימות עבור סילדנפיל או ויאגרה.

חברות ביטוח פרטיות עשויות לכסות עלויות מסוימות עבור סילדנפיל גנרי

אך עשויות שלא לשלם עבור ויאגרה. הנחות קניית ויאגרה או סילדנפיל מחברת רפואה יכולה להיות זולה יותר מאשר קבלת מרשם מרופא ראשוני. GoodRx Care מאפשרת לך לקנות ויאגרה או סיאליס באינטרנט בקלות ובדיסקרטיות. מסקנה מאז שוויאגרה הפכה זמינה לרכישה מקוונת ישירות מפייזר ב-2013, סוג זה של טיפול תרופתי חירום הפך לזמין נרחב.

עכשיו כשאתה קונה ויאגרה יש לך גם אפשרות לראות את הספק המקוון

הזמן שלוקח להזמין ולקבל מרשם עוד יותר קצר. בנוסף, תוכלו לחסוך כסף בהזמנת ויאגרה אונליין בזכות מבצעים ומבצעים יומיים רבים שתוכלו לנצל מבלי לבקר בבית המרקחת, כך שלא תפספסו מחיר מיוחד. יתרון נוסף של קבלת ויאגרה באינטרנט הוא מגוון הגרסאות הממותגות והגנריות של התרופה. החל משנת 2018, חברות נוספות קיבלו רישיון לייצר סילדנפיל תחת השם הגנרי או שמות המותג שאינם ויאגרה שלה, כמו גם ויאגרה גנרית; הגלולות האלה לא תמיד זמינות בבתי המרקחת בארה"ב, אבל המחיר שלהן כל כך אטרקטיבי עד שהגיוני לשלם עבור המשלוח.

לפיכך

המחיר של גלולת ויאגרה באינטרנט יכול להגיע עד $0.32 לעומת $35 עבור גלולת ויאגרה גנרית ו-$80 עבור גלולת מותג. הכמות והחוזק של המרשם שלך יהיו גורם בעלות הכוללת של ויאגרה. ויאגרה ממותגת עולה כעת כ-70 דולר לכדור, כך שמלאי של 6 טבליות של 100 מ"ג יעלה 420 דולר. מדיקר אמנם לא מכסה את עלות רישום הוויאגרה לטיפול בהפרעות זיקפה, מכיוון שהיא לא רואה בתרופה נחוצה מנקודת המבט. רופא יכול לעזור לכסות עלויות אם רופא רושם ויאגרה לאדם למחלות לב וכלי דם.

עם זאת

אם אתה אזרח אמריקאי, עדיין תצטרך מרשם כדי לקנות ויאגרה באינטרנט או בבית המרקחת המקומי שלך. אתה יכול להזמין ויאגרה מרשם בלבד (POM) אונליין מ-ZAVA ללא צורך במרשם קיים מראש או בהערכה אישית. איך לקנות ויאגרה וסילדנפיל באינטרנט מאז שפייזר השיקה שירות זה ב-2013, אתרים רבים אחרים החלו להציע לאנשים אפשרויות נוספות להזמנת ויאגרה באינטרנט בצורה נוחה ודיסקרטית. בנוסף, בית המרקחת המקוון שלנו יספק תרופות עד הבית שלך באריזה דיסקרטית תוך 2-3 ימים בלבד.

Healthlines בחרו את חמשת שירותי משלוח הוויאגרה המקוונים המובילים. Best Whole Hims Hims היא חברת טלרפואה המספקת תרופות גנריות וממותגות לתרופות מרשם ולתרופות ללא מרשם. המותג מתמקד בעיקר בחמש תרופות מאושרות ה-FDA, כולל ויאגרה.
למידע אודות רכישת ויאגרה גנרית בקלות עליך לגשת לאתר

נטילת תרופות אלו כלולה אם יש לך שאלות כלשהן לגבי השימוש בויאגרה לאחר הסרת הערמונית. לדוגמה, צורות התרופה והמתן של ויאגרה וסיאליס זמינות בצורה של טבליות הנלקחות דרך הפה.

שיעור תרופות הוא קבוצה של תרופות שפועלות בצורה דומה. גנרי הוא העתק מדויק של התרופה הפעילה בתרופה בשם מותג.

סילדנפיל מכיל סילדנפיל

שהיא אותה תרופה כמו תרופה אחרת בשם REVATIO. הכימיקל הפעיל של ויאגרה, סילדנפיל ציטראט, משמש עד היום תחת השם Revatio לטיפול ביתר לחץ דם ריאתי, או לחץ דם גבוה בעורקים המובילים דם מהלב לריאות. ויאגרה מכילה סילדנפיל, מעכב פוספודיאסטראז מסוג 5 (PDE5).

ויאגרה (סילדנפיל)

היא תרופת מרשם, כלומר לא ניתן לרכוש אותה ללא מרשם מבית המרקחת המקומי שלך. לא רק זאת, חברות ביטוח רבות אינן מכסות את העלות של תרופות להפרעות זיקפה, ולכן נטילת ויאגרה אינה מתאימה לאנשים רבים. S ל-Global Difference, למידע נוסף על שימוש בוויאגרה ובחוסמי אלפא.

איך הויאגרה עובדת, מה קורה עם הפרעות זיקפה, גברים שלא אוהבים את הרעיון של שאיבת כימיקלים לגופם. כמו סחרחורת, לויאגרה בדרך כלל לוקח 15 עד 30 דקות לפני שהיא מתחילה לעבוד.

הויאגרה מכילה סילדנפיל, חומר בעל תכונות כלי דם חזקות, מה שאומר שהוא יכול להשפיע על לחץ הדם, ורוב התוויות הנגד ואי התאמה לתרופות נובעות מתכונה זו של הגלולה. סילדנפיל אינו מגן מפני מחלות המועברות במגע מיני, כולל HIV.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן