RankBrain של גוגל ומה שאתה צריך לדעת עליו

RankBrain היא מערכת בינה מלאכותית למידת מכונה שגוגל משתמשת בה כדי לעבד את שאילתות החיפוש שלה. הוא תוכנן לספק את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור כל שאילתת חיפוש נתונה.

אלגוריתם RankBrain משמש את גוגל כדי לקבוע אילו דפים הם הטובים ביותר עבור שאילתת חיפוש נתונה. זה עושה זאת על ידי התבוננות בדפים שאנשים אחרים לוחצים עליהם לאחר ביצוע חיפוש דומה, ולאחר מכן התאמה של התוצאות בהתאם.

RankBrain היא מערכת בינה מלאכותית למידת מכונה שגוגל משתמשת בה לעיבוד שאילתות חיפוש ודירוג תוצאות. RankBrain הוא גורם הדירוג השלישי בחשיבותו עבור גוגל, עם שקלול של 15%.

נעשה שימוש ב-RankBrain כדי לשפר את יכולתו של אלגוריתם מנוע החיפוש לעבד שאילתות מורכבות ולהבין מילים נרדפות, מטפורות, ניבים ודמויות דיבור אחרות וכן לשפר את יכולתו של מנוע החיפוש לענות על שאלות.

מהו קידום אתרים בגוגל ומדוע הוא חשוב לעסק הקטן שלך?

קידום אתרים בגוגל הוא האומנות והמדע של שיפור הנראות של האתר שלך בתוצאות החיפוש של גוגל.

עבור עסק קטן, זה יכול להיות נכס רב ערך לקבל דירוג גבוה בדפי תוצאות מנועי החיפוש של Google (SERPs) מכיוון שזה אומר שיש סיכוי גבוה יותר להימצא על ידי לקוחות פוטנציאליים.

אבל מה היתרונות של דירוג גבוה יותר ב-Google SERPS?

זה אומר שיש סיכוי גבוה יותר להימצא על ידי לקוחות פוטנציאליים.

אם האתר שלך מדורג בראש תוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, סביר להניח שתצטרך לשלם עבור פרסום או להשקיע זמן בניסיון למשוך מבקרים ממקורות אחרים כמו מדיה חברתית.

קידום אתרים בגוגל היא מערכת דירוג שקובעת כמה גבוה או נמוך האתר שלך יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל. זה נעשה על ידי ניתוח התוכן באתר שלך, מילות המפתח שבהן אתה משתמש וגורמים נוספים.

ככל שהדירוג שלך גבוה יותר במנוע החיפוש של גוגל, כך תקבל יותר תנועה לאתר שלך. לכל עסק חשוב שיהיה דירוג טוב שכן זה מבטיח שהלקוחות שלו יוכלו למצוא אותם בקלות ולחזור לקנות מהם שוב.

כלים בחינם שכל עסק קטן צריך להשקיע בהם

גוגל הייתה שחקן מרכזי בעולם השיווק והפרסום. עם קידום אתרים בגוגל, לעסקים קטנים יכולים להיות אסטרטגיית שיווק יעילה יותר על ידי שימוש בכלים החינמיים הללו.

במסגרת חלק זה, אדון כיצד קידום אתרים בגוגל יכול לעזור לעסקים קטנים ומדוע עליהם להשקיע בכלים אלו.

ישנם כלים חינמיים רבים שכל עסק קטן צריך להשקיע בהם. כלים אלו זמינים לכל עסק שרוצה לעשות בהם שימוש למטרות השיווק שלו. הכלי הפופולרי ביותר הוא מתכנן מילות המפתח של גוגל המשמש כדי לגלות אילו מילות מפתח יחפשו בגוגל. כלי זה גם עוזר לגלות באילו מילות מפתח המתחרים שלך משתמשים, כמו גם כמה תנועה מילות מפתח אלו מקבלות ממנועי חיפוש כמו גוגל, יאהו, בינג וכו'.

כלי חשוב נוסף הוא כלי מילות המפתח של AdWords שעוזר לגלות לאילו מילות מפתח אתה צריך למקד כאשר אתה יוצר את המודעות שלך במודעות AdWords או YouTube או כל פלטפורמת פרסום בתשלום אחרת שבה אתה צריך לשלם עבור כל קליק
עבור פרטים נוספים על קידום אתרים בגוגל לעסק קטן נא לבדוק כאן: bemarketing.co.il

קידום אתרים בגוגל חשוב לעסקים קטנים. זהו כלי חינמי שכל בעל עסק קטן צריך להשקיע בו. קידום אתרים יכול לעזור לעסק שלך להגיע לדירוג גבוה יותר בדפי תוצאות החיפוש של גוגל ובכך להביא יותר תנועה לאתר שלך.

ישנם כלים רבים שיכולים לעזור לך לבצע אופטימיזציה עבור קידום אתרים בגוגל. חלקם בחינם וחלקם בתשלום, אך כולם יועילו לחברה שלכם בטווח הארוך. להלן כמה מהכלים החינמיים הטובים ביותר לאופטימיזציה של אתר אינטרנט של עסק קטן:

– כלי מנהלי אתרים: זה כולל תכונה בשם "אחזר כגוגל" שתאפשר לך לראות איך גוגל רואה את האתר שלך ומה הוא עלול להפסיד במאמצי האינדקס שלה

– כלי מילות מפתח בחינם: כלי זה מאפשר לך לגלות באילו מילות מפתח אנשים משתמשים כאשר הם מחפשים מוצרים או שירותים כמו שלך

– Bing Webmaster Tools: לכלי זה יש תכונות דומות ל-Webmaster Tools, אך הוא עובד רק עם Bing

– פתוח
למידע נוסף בתחום של קידום בגוגל לעסק קטן וקידום אתרים בגוגל לעסק קטן עליך לבדוק כאן: bemarketing.co.il