פריצת דלת טרוקה

אביחי המנעולן גאה להציג מאמר בנושא פריצת דלת טרוקה 

מנעול דלת משוחרר אולי לא נשמע כמו הדבר המפחיד ביותר לעבור דרך דלת – בעיית מנעול, אך כפי שאמרתי במקומות מסוימים ומניסיוני, מנעולי דלתות ומפתחות קשורים בלא קשר, ופריצת מפתח למנעול יכול להיות מסוכן כמו דלת שבורה, או אפילו מסוכן יותר. בהשוואה למנעולי דלתות אחרים עליהם דנו, הטיפול במפתחות ובמנעולים פגומים הוא עניין עדין למדי. אתה צריך לעבוד על תיקון המפתח והנעילה השבורים, לא להפך, כביכול.

אין כל ערובה שבעל הבית הממוצע יקבל את הטיפול בבעיה במנעול הדלת

לכן אל תהססו לפנות לשירות מפתח מקצועי אם אתם זקוקים לעזרה. אם אתה יזם או רוצה להחליף דלת מיושנת בעסק שלך, אתה תמיד יכול לסמוך על מומחי דלתות כמו Keyway Lock & Security שיעשו את העבודה בשבילך.

עצור במקום והתקן כמה אביזרי חיזוק לדלתות בכדי לתבל את משען הדלת שלך: על ידי חיזוק נקודות התורפה וריצת הדלת, אתה נותן לדופקים את הכוח הנוסף הדרוש להם כדי להתנגד לפורץ שמנסה להיכנס לדלתותיך.

אם אתה שם מפתח בצילינדר הסוגר של הדלת ומפעיל אותו, אתה יכול לנעול ולפתוח את הדלת שלך. גנבים הפורצים לרכב שלך יכולים לאבטח את המוסך שלך לגישה נוחה לביתך, אז השתמש בבר ונעל אותו.

התסכול האולטימטיבי לפורץ הוא לפגוע במפתח בצד שפותח מנעול גלילי כפול, מה שמקשה על פורצים מוסתרים להיכנס לבניין. עצור מהפורצים לשבור את הזכוכית על דלתך ולהושיט יד לידית הדלת כדי להפוך את הכפתור פנימה.

סיבה נפוצה למנעול דלתות רופף

היא שהרכיבים הפנימיים אינם מחוברים זה לזה כפי שהם אמורים להיות, וכתוצאה מכך בריח או בורג שבור על ידית הדלת או רכיבים פנימיים אחרים. ברגים או ברגים פגומים שגורמים לדלת להיסגר – חסימת נעילה יכולה להיות סימן לניסיון פריצה לבית – ואולי גם לנעול את הבית או המשרד. אם התמודדת עם מפתחות שבורים או אולי אפילו מנעולים לדלת עם מנגנונים פנימיים שבורים, יתכן שהתנהגת באופן שגרם לשבירת המפתחות שלך.

אין להתעלם מבעיות במנעול הדלת כתוצאה מהתקע לכלוך בחריץ, מכיוון שעלולות לגרום ליותר בעיות מאשר פריצת המפתחות למנעול. השורה התחתונה היא להתעלם מהם, כי התוצאות יכולות להגיע רחוק יותר – ממה שאתה חושב.

אחד הצעדים הראשונים לפתרון בעיה במנעול הדלת

הוא קביעת הגורם למנעול דלת תקוע. ראשית, עליך לעבוד על הסרת חלקי המפתח השבורים מהחריץ שבמנעול הדלת שלך. מכיוון שהברגים ברוב החלונות התלויים פעמיים אינם תלויים בכלי הפריצה של פורץ, נעילת סיכה היא דרך פשוטה ומהירה להבטיח כי ביתכם יישאר מוגן היטב. אם יש לכם דלת הזזה או מנעול חלון, השתמשו בפיסת דיבלים מעץ שנחתכה לשניים כדי להגן על החלון מפני פתיחה מאולצת.

ניתן לפתוח את המנעול על ידי דחיפת פיסת צלולואיד מעל קצה הדלת או משקופי הדלתות

זוהי טכניקת חדירה נפוצה העובדת עם המנעול וננעלת אוטומטית כאשר הדלתות נסגרות. מנעולים דומים בשוק מאפשרים לכם לפתוח דלת עד שלושה סנטימטרים מבלי לפגוע באבטחה.

פורצים שמגלים בית לא מאובטח באזור מגורים נעול נוטים יותר להיות ממוקדים

על פי הסטטיסטיקה של פריצות דיור לשנת 2018. כפי שניתן לראות מנתוני הפריצה לביתכם למטה, פורצים אינם נרתעים מלעלות על קומות גבוהות. כאשר הם נפרצים פנימה, הם כמעט בוודאות נכנסים לחדר השינה תחילה, אך כפי שמראים הסטטיסטיקה על פריצות לבית, ברגע שהם פורצים, הם יורדים למרתף.

מנעול דלתות רופף יכול גם להוות סכנת שריפה

במיוחד כאשר משתמשים בו למנעולי דלתות אש. חלק מהשכונות מציעות תחושת ביטחון חזקה, אך הדלתות קלות לפתיחה ויש אנשים שמאבדים את המפתחות או נועלים את דלתותיהם במה שעלול להתגלות כטעות אנושה. שלא לדבר על כך שחלונות מסוימים פתוחים מכיוון שהדלת האחורית פתוחה, למקרה שחבר מעשן ממשיך לשכוח לנעול אותה. בחלק מהשכונות התושבים אף נעלו את שעריהם באמצע הלילה, דבר שעלול להוביל לפריצות.

במקרה של פריצה, ביטוח תכולת הבית יכול לכסות כל נזק שייגרם במהלך האירוע, כולל דלתות שבורות, חלונות ומנעולים. סגירת הדלת יכולה למנוע פריצת חלונות, אך גם מעבר זכוכית שבורה יכול להוביל לפציעות ולנזק נוסף.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן