הטרנדים האחרונים בשיווק באינסטגרם

אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר שיש לה למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. זה הפך לכלי שיווקי רב עוצמה עבור עסקים כדי להגיע לקהל היעד שלהם ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלהם.

ככל שיש לך יותר עוקבים, יותר אנשים יוכלו לראות את הפוסטים שלך, מה שיוביל ליותר מעורבות וחשיפה. לכן חשוב להכיר את כל הטרנדים העדכניים ביותר בשיווק באינסטגרם כדי שתוכלו לצבור עוקבים ולעמוד באינסטגרם מצליח.

1) פרסם תמונות ברזולוציה גבוהה: כשאתה מפרסם תמונות באינסטגרם, הן נדחסות לפני העלאתן לאפליקציה מה שעלול להוביל לתמונות מטושטשות. הסיבה לכך היא שאלגוריתם הדחיסה של אינסטגרם מעדיף גודל קובץ על פני איכות בעת דחיסה של תמונות; עם זאת, אם תעלה תמונה ברזולוציה גבוהה יותר, היא לא תידחס באותה מידה ותראה טוב יותר באפליקציה. אם מצלמת הטלפון שלך לא מצלמת תמונות באיכות גבוהה או אם אתה לא רוצה

השיווק באינסטגרם הוא דרך יעילה להגיע ללקוחות. זוהי פלטפורמה ויזואלית המספקת הזדמנויות רבות לעסקים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם.

בשנת 2019, יש כמה טרנדים חדשים בשיווק באינסטגרם שכל המשווקים צריכים להכיר. אחד מהם הוא שיווק משפיענים. משפיענים יכולים לקדם את המוצר שלך, להגביר את המודעות למותג שלך ולהניע מכירות על ידי יצירת תוכן באינסטגרם. מגמה נוספת היא שימוש בהאשטאגים בקמפיינים. Hashtags חשובים מכיוון שהם עוזרים לך להגיע לקהל רחב יותר ולבנות מערכות יחסים עם לקוחות פוטנציאליים שחולקים תחומי עניין דומים כמוך.
עבור עוד פרטים נוספים בנושא של קניית עוקבים באינסטגרם ועוקבים באינסטגרם נא להעיף מבט ב- goolike.co

מה זה אינסטגרם ולמה זה חשוב?

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שבה משתמשים יכולים לשתף תמונות וסרטונים. הוא הושק ב-2010 ונרכש על ידי פייסבוק ב-2012.

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שבה משתמשים יכולים לשתף תמונות וסרטונים. הוא הושק ב-2010 ונרכש על ידי פייסבוק ב-2012. אינסטגרם הוא כעת אתר המדיה החברתית הפופולרי ביותר לפרסום תמונות, עם יותר מ-400 מיליון משתמשים פעילים חודשיים נכון לדצמבר 2018.

האפליקציה מאפשרת לך לצלם תמונות או סרטונים, להחיל עליהם פילטרים, ולאחר מכן לשתף אותם בשירות עם העוקבים או החברים שלך. לחברה יש גם סט פילטרים משלה שהם מספקים למשתמש, שבהם הם יכולים להשתמש כדי לערוך את התמונות שלו לפני העלאתן לאפליקציה.

אינסטגרם היא אפליקציית שיתוף תמונות וסרטונים בבעלות פייסבוק. הוא נוצר בשנת 2010, ומאז הוא גדל ליותר ממיליארד משתמשים חודשיים פעילים.

הסיבה העיקרית להצלחה של אינסטגרם היא שמדובר בפלטפורמת מדיה חברתית המתמקדת בתוכן ויזואלי. משתמשים יכולים לצלם תמונות או סרטונים, לערוך אותם באמצעות מסננים ולשתף אותם עם אנשים אחרים. האפליקציה גם מאפשרת למשתמשים לעקוב אחר אנשים אחרים ולראות את הפוסטים שלהם בפורמט של ציר זמן.

10 טיפים כיצד לבנות את המודעות למותג שלך באמצעות אינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שהפכה לכלי חיוני עבור מותגים לקידום המוצרים והשירותים שלהם. מותגים יכולים להשתמש באינסטגרם כדי ליצור מודעות לעוקבים שלהם.

בחלק זה, נחקור 10 מהשיטות המומלצות לבניית מודעות למותג באינסטגרם.

1) צור שם פרופיל קליט: שם הפרופיל שלך צריך להיות קצר, אך ייחודי מספיק כדי שתבלטו מהמותגים האחרים.

2) העלה תמונות באיכות גבוהה: תמונה טובה יכולה לגרום לאנשים לרצות לעקוב אחר החשבון שלך ולרכוש את המוצר או השירות שלך.

3) פרסם באופן קבוע: חשוב לפרסם לפחות פעם ביום באינסטגרם על מנת להישאר רלוונטי בעיני העוקבים.

4) השתמש בהאשטאגים: Hashtags הם דרך מצוינת לקבל יותר חשיפה לחשבון שלך ולהגדיל את מספר העוקבים שיש לך כי זה מספק יותר הזדמנויות לאנשים שמתעניינים בתוכן שלך אבל עדיין לא יודעים מי אתה.

5) פוסט

אינסטגרם היא הפלטפורמה המושלמת לקידום המותג שלך. זהו אתר מדיה חברתית שיש לו למעלה מ-700 מיליון משתמשים פעילים חודשיים והוא גדל מיום ליום.

כדי להשיג עוקבים באינסטגרם, אתה צריך שתהיה לך תוכנית. להלן 10 טיפים שיעזרו לך להשיג עוקבים באינסטגרם ולהגביר את המודעות למותג שלך באתר המדיה החברתית הפופולרית הזו:

1) בצע אופטימיזציה של הפרופיל שלך: 2) פרסם תוכן איכותי באופן קבוע; 3) שיהיה לך תיאור פרופיל ברור; 4) השתמש בהאשטאגים; 5) השתמש בהאשטאגים רלוונטיים; 6) שתף תוכן באיכות גבוהה מחשבונות אחרים; 7) צור קשר עם אנשים באינסטגרם באמצעות תגובות ולייקים; 8) קדם את הפוסטים שלך בפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק, טוויטר וכו'; 9) פרסם בשעות אופטימליות ביום ובשבוע לצורך מעורבות עם קהל היעד שלך.