ספקי דרופשיפינג בישראל

למידע נוסף, עיין בעלויות המשלוח בסעיף מחירי ההזמנה בכמויות גדולות. אם אתה שולח משלוחים ישראלי של מוצרים סיטונאיים, אנא כלול את אתר חברת B2B שלך ברשימת משלוחי ההובלה הישראלים של סחורות סיטונאיות, או קבל את מדריך ההובלות שלנו. יש לנו רשימה של סיטונאים באיכות גבוהה בישראל העובדים עם קמעונאים מקוונים.

תוכנית דרופשיפינג מאפשרת לך לרכוש פריטים במחיר סיטונאי ולשלוח לקטלוג ישראל לשלוח אותם למקום שהגדרת בהזמנה. תוכנית ההובלה מאפשרת לך לקנות ITME במחירים סיטונאיים ולאחר מכן לשלוח את הפריטים ליעד שציינת בהזמנות.

אם אתה רוצה לעבוד בפורמט זה, עליך לחפש חשבון משלוח בקטלוג ישראל. לאחר אישור, יש לך אפשרות להירשם כ- dropshipper, להוסיף את הפריטים הדרושים לעגלת הקניות שלך ולהנפיק אותם בעלות סיטונאית, וקטלוג ישראל ישלח אליך בשם העסק שלך כשולח.

ספק דרופשיפינג ישלח לך חשבונית וייתן לך מספר ימים מסוים לפני שתוכל לשלוח להם את הכסף

אם אתה ב- eBay, ברצוני להזהיר אותך כי הסוחר אחראי למשלוח אם אינך מעבד את ההזמנה כתזכורת לכך שחשוב לסמוך על הספק שלך. ניתן להזמין מוצרים ישירות מהלקוח מבלי לקבל פרטים מהספק.

אם אתה רוצה לפתוח חנות מקוונת אך אין לך מלאי משלך

Dropshipping היא דרך מצוינת עבורך למכור מגוון מוצרים מבלי להצטייד במלאי. זו גם דרך נהדרת להפוך לקמעונאי מקוון מכיוון שאין לך גישה למחסן או למערכת ההפצה שלך. לכל ספק Dropsh יש את השיטה המועדפת עליו, אך סביר להניח שתוכל לעשות עסקים עם כרטיס אשראי.

מציאת ספק שיספק מוצרים באיכות גבוהה למדינת היעד שלך תעזור לבנות אמון ומותג לעסק שלך

מציאת ספק שאינך בוטח בו הורסת את המוניטין שאתה רוצה לבנות. במדריך זה תלמד כיצד למצוא את הספקים הטובים ביותר בכדי להפעיל את העסק שלך ב- dropshipping.

חשוב שתבין את הציפיות של העסק שלך ותציע ללקוחות שלך שירות באיכות גבוהה

אם אינך מרוצה מהשירות הניתן על ידי הספק הפוטנציאלי שלך, אינך צריך לבחור לעשות איתו עסקים. חשוב ליצור קשר הדוק עם הספק שלך על מנת לבדוק אותו ולחוות את השירות ממקור ראשון.

אם אתה מתקשה למצוא ספק

פתרון אפשרי אחד הוא לשחק תפקיד של לקוח. אינך צריך לייצר או לקנות את המוצר מראש. שירות הדפסה לפי דרישה כמו Printful מייצר ומאחסן את המוצר, מדפיס עליו את העיצוב שלך ומודיע על ההזמנה כאשר האריזה נשלחת לרוכש המוצר מטעמך.

משלוח זרוק

הוא כאשר אתה מוכר מוצר באמצעות קטלוג אינטרנט או הזמנת דואר למי שכבר רכש אותו באינטרנט. כאשר אתה מוכר את המוצר באינטרנט, אתה מקבל את ההזמנה שלך בארה"ב ובארה"ב שולחים את המוצר לקונה שלך. אתה מרוויח כסף מההפרש בין מחיר המכירה שלך לבין המחיר בפועל של המוצר.

שים לב שיש לנו את הזכות לחסום את חשבון הסיטונאי שלך בכל עת. הנחות סיטונאיות נעות בין 10% ל -65% בהתאם לכמות הסחורה שהוזמנה. כאשר אתה נכנס לחשבון Dropbox שלך, תקבל הנחה של כ-10-25% המוצעים על ידי Dropboxers.
לפרטים מורחבים בתחום של ספקי דרופשיפינג בישראל יש לבקר ב- fillva.com

אנו שמחים לעזור ללקוחותינו להקים את העסק שלהם עם התמונות שלנו ללא תשלום

אם תיכנס למצב dropship, תראה שיש לנו קישור לתמונה (הקישור לתמונת dropship) ליד המוצר image, המאפשר לך להוריד את התמונות שלנו ללא סימן המים שלנו. אנו שולחים את החבילה שלך בעיוורון, אך פרטי החברה שלנו אינם על החבילה.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של דרופשיפינג

הוא שאתה יכול לקחת את המוצרים שלך לכל מקום. Wholesale2B הוא שירות שמחבר אותך עם למעלה מ -100 ספקי dropship ומטפל עבורך בהזמנה. לאחר התקנת האפליקציה, תוכל לבחור מוצר מאחד מספקי Wholesale2b, לשנות את שם המוצר ותיאור לטעמך, לקבוע מחירים וסימונים ולרשום את המוצר אצל ספק dropship המשולב בחנות ECWID שלך.

אתה לא צריך לפנות אליהם אם עדיין לא עשית זאת

למדינות שונות יש מוזרויות משלהן בכל הנוגע למשלוח ורוב הסיכויים שהספק שלך יוכל לספק מוצרים ללקוחות לא משנה מאיפה הם מגיעים. חנויות בגדי נישה יכולות להיות רווחיות יותר מחנויות גנריות.

המטרה שלנו

היא לא רק לענות על הדרישות והציפיות של הלקוחות שלנו, אלא גם לחרוג מהם מבחינת הפחתת עלויות ההובלה וזמני האספקה. מסיבה זו, 100% מהפריטים שאנו שולחים נבדקים היטב לפני הלידה על מנת לוודא שלקוחותינו מרוצים מהחוויה אנו תמיד בודקים מפעלים, סיטונאים וספקים איתם אנו מתמודדים כדי להבטיח שתהליכי הייצור תמיד יבוצעו במלואם מְהִירוּת.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן