סט כלי עבודה ידניים

אילו כלים אתה צריך כדי להשלים את האוסף שלך – בין אם אתה איש מקצוע או עשה זאת בעצמך? אנו שמחים לענות על הצרכים שלך באשר הם, אך אם אתה רק מתחיל, אחד מערכי הכלים המלאים שלנו הוא הדרך הפרקטית והחסכונית ביותר להשלים את האוסף שלך. מכופפי הצינור שלנו, כלי ההשפעה כמו גם חותכי הצינורות והצנרת מבטיחים את העבודה.

ערכות הכלים המלאות שלנו נעות בין סטים מקיפים הכוללים מאות כלים לסטים קטנים יותר במקרים ניידים והם בחירה טובה אם ברצונך להציב כלים בכל מקום ברכב שלך

המבחר שלנו כולל ערכות כלים כלליות הכוללות שקעים ומפתחות ברגים סטנדרטיים ומדדים, כמו גם כלים מיוחדים לטכנאי חומרי סיכה שאפתניים, טכנאי רכב, חשמלאים, טכנאי שטח ובעלי בתים וכן ערכות כלים להרכבה ותיקוני מחשבים.

מצד שני

עשה זאת בעצמך ופרויקטים מקצועיים יכולים לבחור סט גדול יותר עם מגוון רחב של כלים כולל צבת, ברגים, מברגים, פטישים, קלטות, שקעים, מתלים ועוד. האפשרויות המובילות של לנוקס כוללות מסורי ידיים, מספריים, כלי HVAC, כלי אחסון, מברגים, סכיני שירות ועוד.

מותג זה מתמחה בייצור כלי יד למכונאים שרוצים ללכת לסדנה

כלי יד זמינים של Lenox כוללים ערכות מפתח ברגים, כלי כונן, סיביות, ברגים, צבת, מברגים ועוד. לא משנה כמה הכלים מדויקים ועמידים, תרצו לעבוד על פרויקטים שונים המחייבים שימוש בכלי עבודה ידניים.

כלי יד אלה כוללים מחגרות

מפתח ברגים, שקעים, צבת, מברגים, מתיחות, כלי פגיעה וכלי רכב מיוחדים רבים. בנוסף לשלל כלי היד שהם מייצרים, בעלי מלאכה התפתחו לכלי עבודה איכותיים לכלי דשא וגינה, כלים ליחידות אחסון, בגדי עבודה, מגפיים ואלקטרוניקה. עבור בעלי מלאכה מדובר במסורים ידניים, צבת ואגוזים משושים, נהגים, ברגים, מחגרות, כלי גימור ועוד ועוד.
עבור עוד מידע בנושא של סט כלי עבודה ידניים עליך לבקר ב- deko-israel.co.il

ערכת כלים ידנית זו מכילה את כל הכלים הדרושים לכם לטיפול בפרויקטים ביתיים ועושים DIY ברחבי הבית

כולל פרויקטים של גינון ואחזקת כלי גינה. אנו בודקים עבורכם את ערכות כלי העבודה הידיים הטובות ביותר ונחקרים את הכלים החיוניים שהם מכילים כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה. אם אתם מחפשים אחד מכלי היד הגדולים ביותר, עליכם לסמוך עליו בכל פרויקט.

מאמר זה משלים במדריך חנות וסרטון באותו נושא

כך שאם אתה זקוק למוטיבציה רבה יותר להשקיע בכלים שלך, בדוק אותו. לא מדובר רק במתן סקירה כללית של הכלים הנדרשים להתמודדות עם כל משימה מכנית שאפשר להעלות על הדעת. זהו גם כלי בסיסי למוצרי עשה זאת בעצמך המטפלים בדברים כמו תחזוקת שרשרת, החלפות שמן ואוורור בלמים.

ערכת הכלים המכניים של Dewalt מתמקדת יותר במחגרות ובארובות אחרונות

אך לא פחות חשוב. מפתח ברגים מומנט נחשב לכלים מיוחדים מכיוון שהם משמשים ביישומים הנפוצים והקריטיים ביותר, אך ניתן לסווג אותם גם כציוד בסיסי או שילוב של מפתח ברגים. הם משתמשים בהם כדי להבטיח כי מחברים חשובים כמו צירים, מחוגה וברגים מהודקים כראוי.

עליכם להרכיב ולהרכיב כל מיני נדנדות

מכשירים ומתקנים סניטריים. שקע טוב עם ידיות מחגר מזרז את תהליך ההרכבה על ידי אחיזה באומים ובברגים הכלולים בסיפון ובמשחק, כך שניתן יהיה להחזיקם היטב ובבטחה. הסט כולל שמונה עשרה שקעי 1/4 אינץ ', מוטות הארכה וכיסויי מחגר בכדי לשמור על כל החלקים בסדר, ואחריות לכל החיים.

סט הכלים המעורב של סטנלי 210 הוא אחד מערכות הכלים המכניים הטובות ביותר. הוא מצופה כרום כדי למנוע קורוזיה ולהבטיח שהכלים ייראו טוב במשך שנים רבות.

ערכת הכלים המכניים של הסהר, 170 חלקים, היא אחד הכלים הידיים הטובים ביותר עבור עשה זאת בעצמך. הוא כולל כלי כונן בגודל 1/4 אינץ ', 3/8 אינץ' ו -1 / 2 אינץ 'במדד SAE. הסט עונה על מפרט הבטיחות המחמיר של ANSI ASME ונוח לשימוש.

WorkPro

שפותחה על ידי אחת מיצרניות הכלים הגדולות באסיה וספקיה, פיתחה קו שלם של כלי עשה זאת בעצמך לאחר שני עשורים של מחקר ובדיקה. אוצר מתוך מבחר שנבחר בקפידה של כלים ידניים המתאימים למטרות תעשייתיות ומכניות, ערכת הכלים של סהר היא ערכת חלומות לעושים זאת בעצמכם מקצועיים. WorkPro מסופק עם סט הכלים WorkPro W009037A בסיסי 322 חלקים, האידיאלי לתיקונים יומיומיים ולפרויקטים בעיצוב DIY.

זהו מגוון שלם של כלי עשה זאת בעצמך המורכב מ 322 חלקים עם מגוון כלים – שקעים, צבת, מברגים, פטישי פלס, פלס וברגים מתכווננים, עד כמה שם.

אלה הכלים הדרושים לך כדי להפיץ מגע של מרק, להדליק חלון או לגרד טפט. היופי הפשוט של המברג הופך אותו לכלי האידיאלי להידוק אביזרי הארונות, התקנת מתג תאורה או שבירת מכסה של פחית צבע מתכתית.

Motion Pro כולל גם כלי שימושי לדימום שסתום עם 13 בדיקות

כדי להקל על העבודה. מסור השרשרת המפחיד ביותר בסט זה, מסור יד זה מתאים ביותר לחיתוך עצים ולעיצוב כמו חיתוך המסור הידני הסטנדרטי עם משיכת משיכה ודחיפה. כונן התולעת שוקל קצת יותר מהמסור של Sidewinder ויכול להתמודד עם עבודות כבדות.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן