ניתוח הקטנת חזה

סוד היופי הוא בהרמוניה בין אברי הגוף.

 זה קשור ישירות לאטרקטיביות של השד: גדול וכבד מדי, זה יכול להפריע לפרופורציות של הדמות ואף להשפיע לרעה על הבריאות הכללית. לכן, עלות ניתוח הקטנת חזה מחושבת לא רק במונחים כספיים. הפחתת פלסטיק יכולה להפוך את גופכם למושך עוד יותר, כמו גם לסייע בשמירה על הבריאות והפעילות למשך שנים רבות.

אישה יכולה להפחית את גודל בלוטות החלב שלה גם ללא אינדיקציות רפואיות. אם היא רואה את שדיה כגדולים או לא פרופורציונליים ביחס לדמות כולה, זו תהיה סיבה מספקת לניתוח. כמו כן, הליך זה מומלץ לאסימטריה קשה, כאשר בלוטת חלב אחת גדולה בהרבה מהשנייה. אך ישנן אינדיקציות רפואיות להפחתת ממופופלסטיקה:

  • הגבלת הפעילות הגופנית של האישה עקב היפרטרופיה בשד;
  • הפרעות נוירוטיות הנגרמות על ידי אי נוחות פסיכולוגית עקב חזה גדול מדי;
  • השפעה שלילית על עמוד השדרה עקב תזוזה של ציר הגוף עקב המשקל הרב של בלוטות החלב;
  • כאב בצוואר ובכתפיים עקב מתח שרירים מתמיד;
  • פריחת חיתולים תכופה או מתמשכת מתחת לשד וסיכון גבוה למחלות עור;
  • מסטודיניה (כאב בבלוטות החלב) בהיעדר הפרעות אורגניות או תפקודיות;
  • פטוזיס מוקדם (צניחה) של השדיים והופעת סימני מתיחה בגלל חוסר היכולת של עור השד לתמוך במשקלו.

ניתן לבצע הפחתה לא רק כפעולה אסתטית, אלא גם במקרים בהם הפחתת פלסטיק יכולה לסייע בשיפור איכות החיים, בהגנה על אישה ממספר שינויים שליליים בגוף.

עלות ניתוח הקטנת חזה

כמה עולה ניתוח הפחתת חזה תלוי במורכבות הפחתת ממופופלסטיקה. הסרת כמות עודפת של רקמת השד צריכה להתבצע באופן שהשדיים לא רק יהיו קטנים יותר, אלא גם ישמרו (או ירכשו) פרופורציות, צורה יפה וגמישות. לכן, כאשר מתכווצים, לרוב מומלץ לתקן את הגודל והצורה של העטרה והפטמה, כמו גם להזיז את הפטמה מעל למצב ההתחלתי שלה. בהתאם לאזור העור, נפח השומן ורקמת הבלוטה שיש להסיר, ניתן לבצע את הניתוח בשיטות שונות, הקובעות גם את מורכבות ההתערבות

למידע נוסף לחצו כאן

צילום:freepik

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן