ניקוי שטיח באופן עצמאי

ניקוי קווי אוויר מספק ניקיון רצפות, ניקוי ריפודים, ניקוי צינורות אוויר ועוד לבעלי בתים ודיירים שרוצים שביתם ייראה וירגיש הכי טוב. שירותי הניקיון והחיטוי שלנו מסייעים בהגנה על בריאות ביתכם וכל מה שיש בו. אנו הפיתרון המלא שלך לכל התחומים החל משטיחים וריפודים ועד ניקוי אריחים ומפרקים. בין אם תבחרו במקוהו כימי דריי או בשואב שטיחים מקצועי, תקבלו שטיח נקי ויבש לבית בריא לכם ולמשפחתכם. במקום כימיקלים קשים, אנו מעדיפים להשתמש בניקוי שטיחים טבעי כדי לטפל בשטיח ובשטיחים שלך. מטרתנו היא להציע אפשרות נקייה, בטוחה ובריאה למשפחתם בכל הנוגע לשטיח מקצועי, ריפודים, ניקוי שטיחים מזרחי.

הגישה החדשנית של Chem Drys לניקוי שטיחים מספקת לכם חומר ניקוי נקי שלא משאיר לכלוך או שאריות. שירותי ניקוי השטיחים שלנו משתמשים בשיטה שלהם לייצור מים חמים. בשיטת מים דלים שלנו אין סיכון של עובש או עובש על השטיח שלך.

בתהליך Chem Dry משתמשים 80% פחות מים מתהליך ניקוי קיטור טיפוסי

והשטיח מתייבש בשעות ולא בימים. כתוצאה מכך השטיח שאנו מנקים מתייבש מהר יותר, מה שהופך את העובש והטחב פחות סביר. טבעי (r) אינו משתמש בסבונים דביקים, והשטיחים המטופלים שלנו אינם מושכים לכלוך ולכלוך, כך שיש לכם שטיח רענן.

ניקוי זה מחזיר את המראה והתחושה של השטיח

במיוחד שטיחי ניילון, ומסיר לכלוך מוטבע שואבי אבק רגילים אינם יכולים להסיר. קלאב סודה, הפתרון העיקרי שלנו, מוגז וחודר לסיבי השטיח שלך כדי לאפשר לך ניקוי יסודי. כדי לנקות את השטיח ביסודיות, פשוט ריססו על השטיח מים חמים מעורבבים עם תמיסת ניקוי והסירו את המים החמים והלכלוך בשאיבה חזקה.

במקרים רבים

אתה יכול להסתדר בלי ניקוי עמוק מקצועי על ידי שאיבת אבק באופן קבוע. אם אתה שואב אבק כל הזמן, תכנן ניקוי מקצועי בכדי לשמור על איכות השטיח שלך. לא משנה באיזו תדירות שואבים, עליכם להשתמש בניקוי שטיחים מקצועי בכדי להסיר אבק ולכלוך עמוק מהשטיחים.

אם אתה רוצה שהשטיח שלך ייראה טוב לאורך זמן

כדאי שתשקיע לפחות פעם בשנה בניקוי שטיחים כפי שמכתיבה התנועה בבית. רוב יצרני השטיחים ממליצים על ניקוי שטיחים כל 12 עד 18 חודשים כדי להאריך את חיי השטיח שלך ולשמור על האחריות. רק וודאו שיש לכם את התקציב והזמן לנקות את השטיח באופן קבוע ולתת לו להתייבש כמו שצריך.

כדי להגן על ההשקעה שלך, התקשר לחברת הזכיינות המקומית ServPro שלך כדי לנקות ולתקן את השטיח והריפוד שלך על ידי איש מקצוע. עם מנקה שטיחים מקצועי ומומחה לטיפול ברצפות, הרצפות שלך נראות כמו חדשות. ServPro מציעה מגוון אפשרויות ניקיון המותאמות לסוג הריפודים והשטיח.

לא רק השטיח שלך זקוק לניקוי, אלא השטיחים שלך ברחבי הבית. בין אם עקבות רטובות, מיץ פירות או צבע אצבעות: להורים ולמטפלים יש אתגר לגרום לשטיח להראות חדש. תינוקות וילדים מבלים זמן רב על השטיח בכדי לשמור על רעננותו ונקיותו.

העסקת איש מקצוע לשימוש בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה בכדי להסיר לכלוך ולהגן על ילדיכם מרעלים ומגרים

כים דריי קולומביה מובילה בתעשיית ניקוי השטיחים עם מאות זיכיונות מצליחים ברחבי העולם. בין אם תבחרו בניקוי שטיחים Chem Dry או Columbia, תקבלו בית נקי, יבש, מתוזמן ובריא.

תוכלו לחוות את שיטות הניקוי הייחודיות שלנו ואת שירות הלקוחות האיכותי של מנקי השטיחים המקצועיים שלנו עבורכם

הלקוחות, לכל החיים. ד"ר כים דריי מספק שירותי שטיח, ריפודים וניקוי שטיחים באיכות גבוהה מאז 1978 בפיניקס, סקוטסדייל, גלנדייל, פאוריה והסביבה. התחלנו בתהליך ניקוי שטיחים לא רק יעיל אלא ידידותי לסביבה ובטוח לילדים ולחיות מחמד.

Magic מאת Chem Dry הפך לשם מהימן בניקוי שטיחים עבור אלפי בתים ועסקים

ובלי סיבה. תהליך ניקוי השטיחים שהוא לא רק יעיל אלא גם ידידותי לסביבה ובטוח לילדים ולחיות מחמד, מתחיל בד"ר כים דריס "תמיסת ניקוי מוגזת בלעדית טבעית (r). במקום כימיקלים קשים, אנו משתמשים בפתרון ירוק ומוגן כפטנט טבעי. (r) שאינו רעיל ובטוח לילדים ולחיות מחמד.

Massey Chem Dry

הוא שירות ניקוי השטיחים המועדף בדרום מזרח ג'ורג'יה המספק ניקוי שטיחים לקינגסלנד, ברונסוויק, סנט מריס ופרננדינה ביץ ', פלורידה. ניקוי שטיחים מג'יק כים יבשים מבוסס על שלושה עמודים: פשוט יבש. בריא יותר, שלדעתנו הוא חלק קריטי במתן ללקוחות את ניקוי השטיחים הירוקים הבטוח, העמיד והאיכותי שמגיע להם.

זה אומר ש שטיח יכול להיות מיובש בכמה שעות ואפילו בכמה ימים. שואב אדים משתמש בגלון אחד בלבד של מים, שהוא ייחודי לתהליך ניקוי השטיח ומשתמש ב -80% פחות מים מאשר שואב אדים טיפוסי, המשתמש רק בשבריר זֶה .

במקום לחכות לימים עד שהשטיח יתייבש, זה מבטיח שטיח נקי תוך כמה שעות בלבד. המשמעות היא פחות בזבוז והשטיח שלך מתייבש ומוכן לשימוש תוך שעה בלבד.

אם הצרכים שלך פשוטים, חפש שירותי ניקוי שטיחים ארוכי טווח מדוידסון, וויליאמסון, מאורי, שלבי, מחוז רתרפורד והסביבה. יותר מסתם המחיר נגיד לך כיצד נוכל לשפר את השטיח שלך כך שתוכל לצפות שהוא יימשך זמן רב יותר.

Maid Services of America הוא ארגון ניקיון לאומי עם ניסיון של למעלה מ- 33 שנים בענף הניקיון. שירותי המשרתות נותנת חסות למאות שירותי ניקיון עצמאיים בארצות הברית.

מנקים מאומנים שלנו משתמשים בטכניקות ניקיון מוכחות

כדי להשיג תוצאות מדהימות עם שירותי הניקיון שלנו בלנקסטר ובהריסבורג, פנסילבניה. המנקים שלנו בשירותי המשרתות עוקבים אחר רשימת ביקורת מלאה המכונה מנקה לוח התוצאות כדי להבטיח זמני ניקיון עקביים. מעבדת המחקר העצמאית המובילה שלנו בדקה את איכות האוויר של בתים עם ניקוי שטיחים בשיטות שלנו. התוצאות מראות כי השיטה היבשה שלנו כימית מסירה 98% מאלרגני הבית הנפוצים, כולל מזון לחיות מחמד, אבק וקרדית, 89% מהחיידקים באוויר ו -82% מחיידקי השטיח שמוסיף חיטוי שלנו.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן