מתנות שכדאי לקנות למורה

בשבוע שעבר ביקשתי מאוהדי עמוד הפייסבוק שלי במשאבי ההוראה לשתף את המתנה הטובה ביותר שקיבלו אי פעם כתלמיד / מורה. וחשבתי שזה יהיה נחמד לתת לתלמיד או למורה שלך משהו מיוחד שישמור עליו כתזכורת לזמן שלו בכיתה שלך.

החל מפריטים חדשניים בטכנולוגיית ניקוי ועד מקרר אישי לשולחן המורה ועד כפפות קשמיר

הנה רשימה של המתנות הטובות ביותר שתוכלו לקנות להורים בכיתה. הראה עד כמה המורה שלך אומר לך על ידי השראתם בסימן הערכה. המתנה של המורה שלך יכולה להיות קטנה או גדולה כמו מגע של המחווה המחושבת שלך.

הורים רבים אינם מכירים את תחומי העניין של ילדיהם מחוץ לבית הספר

ולכן יכול להיות קשה להעלות רעיונות למתנות מורים. נוסף על כך, זה יכול להיות מבלבל להבין איזה אירוע מצדיק מתנה של מורה. אבל אם המורה מסכים עם רעיון המתנה, המורה לילד שלך יוערך בחיים שלך.

מתנה לחג המולד למורה

היא בחירה מובנת מאליה בסוף השנה, ואילו מתנה למורה היא מתנת תודה למורה בתחילת מאי. קניית מתנות למורים יכולה להיות קשה, במיוחד בתקופה זו של למידה מרחוק. אבל תשמח לדעת שלמעט המורים שדיברתי איתם, השמות, התווים בכתב יד, יצירות האמנות של תלמידיהם והמתנות האהובות עליהם כולם תואמים.

ביקשנו מהמורים המקומיים לספר לנו אילו מתנות קיבלו מתלמידיהם

חלקם נתנו לנו הצעות לדברים שישמחו אותם, אבל לפעמים אתה רק רוצה לעשות משהו שיגרום להם לחייך. הדעה הנפוצה ביותר הייתה שההווה יהיה מטופח בארונות, במגירות הכוסות ובדברים נושאי התפוח שמכריזים עלינו להיות המורים הטובים ביותר בעולם מלא בדברים כאלה.

אם ילדכם סטודנט וירטואלי ואתם חושבים לקנות מתנה ברגע האחרון ממורה, עיינו ברשימת כרטיסי המתנה המקומיים שתוכלו לשלוח למורה שלכם בדוא"ל. הוסף שובר להערה האישית שלך שהמורה מעריך.

יהיה לך קשה למצוא מורה שאינו מעמיד את צרכיו בכיתה מעל תלמידיהם

אז חשוב על זה. לכל מורה בחייכם מגיעה תודה מיוחדת בכיתה א '. זו יכולה להיות שנה קשה למורים לקרב את הכל, אז אם הגיע הזמן להראות מעט הערכה למורים עכשיו, כדאי ללכת צעד קדימה עם מתנת המורה הזו. בין אם זה חופשת יום הערכת המורה ובין אם היום האחרון של שנת הלימודים, מתנה למחנכת החורגת מכך היא דרך מועילה להגיד תודה ולהעלות חיוך על פניהם. לעולם לא ניתן להאשים אותך בבחירת שובר למורה שלך אם הם רוצים בכך. מתנה מתחשבת לספיישל בחייכם מוערכת בזמנים הטובים ביותר.

תלוי במחוז בית הספר

המורים חייבים להבין כיצד להגדיל את לוחות הזמנים שלהם, לעבוד על כיתותיהם כמה שיותר בטוחות ולהתלהב עם כלאיים. תפקידם הוא הרבה יותר משיעורים וציונים, והם מכניסים את ליבם ונפשם בכל מה שהם עושים. מתנה של מורה תודיע למחנכים האהובים עליך שאתה מעריך ומעריך את עבודתם המסורה והמסירות.

כרטיס מתנה זה אינו חייב להיות יצירת אומנות אישית בעבודת יד, אך הוא יכול לקשט פתק יפהפה בכתב יד. תלמידים יכולים ליצור כרטיסים להדפסה משלהם או להדפיס בהם הם יכולים להשתמש כדי להוסיף צבע או להוסיף מסר משלהם.

תודה לכל מי ששיתף הצעות, בין אם הם הגיעו ל 15 המתנות ובין אם לא. לא כללתי רעיונות לכרטיסי מתנה של TPT באף אחת מהמתנות, אך כשהם יהיו שם, אוסיף אותם כאן.

קופונים

קופונים ושוברי זיכיון הם מתנות מהנות למורים ודרך קלה לבילוי עם חברים ובני משפחה. מורים נוטים לעבוד עם מקום מוגבל ועלולים לחוש אשמה כאשר הם מקבלים מתנות, כאשר אין להם מקום לאחסן אותם. תרמו בשמם למטרה בה הם תומכים במתנה מתחשבת שלא תופסת מקום.

שובר למקום בו תוכלו לבדוק את הגילויים שלכם. שאלו את ילדכם על המורה שלהם ושוחחו על מה שהם אוהבים בכיתה. עבודה עם ילדכם והמורה שלהם על משהו אישי עבורם היא מתנה משמעותית.

בזמן שאנחנו נושאים על משקאות קפה, בואו נדבר על כמה שאינם מיועדים רק למורים בכל מה שקשור לחלוקת מתנות. המורה שלך יכול להציג בפניך מחבר שזה עתה פרסם ספר חדש שעליך לקרוא, או סיפור שמזכיר לך משהו שאמרת בכיתה.

ספרים הם מתנה נהדרת לכל מורה

אבל יש הרבה דרכים להפוך אותם לאישיים יותר. אחד הדברים הבטוחים והשימושיים ביותר הוא מחדד העיפרון הטוב ביותר שמורה יכול למצוא. עזור למורה שלך לעקוב אחר התאמה אישית של חומרי בית הספר בעזרת עפרונות מותאמים אישית.
על מנת לשמוע פרטים נוספים אודות מתנות שכדאי לקנות למורה ו<a href='https://www.myheartshop.co.il/%D7%9E%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D/'>מתנות למורה מומלץ לבדוק כאן: myheartshop.co.il

בשנה שעברה, כשהייתי בתיכון, נתתי מתנה לחבר שגנב כביכול את העיפרון של העלמה איקס. העלמה איקס הייתה המורה האהובה עלי.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן