מתי כדאי לפנות לחברת סיעוד?

מדוע יש לפנות?

חברות סיעוד מהוות עזרה גדולה לאנשים הזקוקים לסיוע בטיפול הרפואי שלהם. חברות אלו מספקות אחיות ומטפלות שיכולות לתת לך את העזרה הדרושה לך.

חברות סיעוד מהוות עזרה גדולה לאנשים הזקוקים לסיוע בטיפול הרפואי שלהם. חברות אלו מספקות מטפלות שיכולות לתת לך את העזרה הדרושה לך. עליך לפנות אליהם אם:

-אתה מתקשה לנהל את התרופות שלך

-יש לך פציעות מתאונה

-יקירכם אובחן כחולה בסרטן או מחלת אלצהיימר

-אושפזת בבית החולים והיית רוצה שמישהו יגיע לביתך

-הנה זקן סיעודי הזקוק להשגחה צמודה

נחיצותן של מטפלות בחברה של היום

מטפלות הן עמוד השדרה של תעשיית הסיעוד. הן מספקות טיפול לזקנים ועוזרות להם לעמוד על הרגליים. מטפלות סיעודיות הן חלק חשוב בחברה ואין לקחת אותן כמובן מאליו.

חלק זה יבחן את נחיצותן של אחיות בחברה של היום, מה הן עושות ומה הן יכולות לעשות בעתיד כדי לשפר את החברה כולה.

המבוא צריך לכלול סקירה קצרה של מה יכסה סעיף זה וכיצד הוא יהיה בנוי.

המחסור האחרון באחיות היה נושא מרכזי בכל העולם. עם הביקוש הרב לאחיות, יש צורך גדול שיותר אנשים ייקחו את הסיעוד כמקצועם.

לחברות הסיעוד יש מחסור והן נאבקות לעמוד בדרישות של אוכלוסייה שהולכת וגדלה. ענף הסיעוד מתמודד עם מחסור שאמור רק להחמיר בעתיד הקרוב, מה שאומר שיהיה קשה יותר למצוא אחיות מוסמכות וגם יקר יותר.

מטפלת סיעודית

מהם הסוגים השונים של טיפול סיעודי הניתנים בבית?

טיפול סיעודי הוא סוג של טיפול רפואי הכולל מתן שירותי סיעוד ושירותים נלווים לחולים, חולים או נכים. אחיות יכולות לעבוד בבתי חולים, במרפאות, במשרדי רופאים, בבתים פרטיים ובמקומות רבים אחרים.

ישנם שלושה סוגים של טיפול סיעודי הניתנים בבית:

1) עוזרת סיעודית מוסמכת (CNA): CNA היא אחות מיומנת המטפלת באנשים בבתיהם. CNAs מספקים טיפול רפואי בסיסי כמו החלפת תחבושות, מתן סיוע תרופתי וטיפול בפצעים.

2) עוזר לבריאות בית: עוזר לבריאות בית מספק שירותי טיפול אישי כמו רחצה והתלבשות לנזקקים.

3) אחות בתפקיד פרטי: אחיות בתפקיד פרטיות מספקות טיפול רפואי נרחב יותר ממה ש-CNA או עוזרי בריאות בבית יכולים להציע. הֵם

כיצד מפנים בתי חולים מטופלים לסוכנויות בריאות ביתיות?.

תהליך ההפניה מבתי חולים לסוכנויות בריאות ביתיות אינו תמיד פשוט. ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על האם מטופל משתחרר מבית החולים סיעודי או מופנה לחברת סיעוד.

ישנן סיבות רבות לכך שאנשים עשויים להשתחרר מבתי חולים, כמו היותם יציבים מספיק רפואית לשחרור, שיש להם מיטה פתוחה בבית חולים אחר, או בגלל שהם צריכים עוד זמן להתאושש לפני החזרה הביתה.

הפניה מתבצעת כאשר בית חולים צריך לשלוח מטופל לחברת סיעוד. ההפניה נעשית על ידי העובדת הסוציאלית של בית החולים וניתן לעשותה בדרכים שונות. ניתן לעשות זאת בטלפון, באופן אישי או באמצעות הדואר.

תהליך הפניה מתחיל כאשר העובד הסוציאלי של בית החולים מחליט שעליו להפנות מטופל לשירותי בריאות ביתיים. לאחר מכן הם יפנו לסוכנות הבריאות המקומית שלהם ויבקשו להעריך את צרכי המטופל. הערכה זו אינה כרוכה בתשלום והיא נותנת לשני הצדדים הזדמנות להעריך איזה סוג טיפול יידרש למטופל.

מתי עליי לפנות לחברת סיעוד

אף על פי שניתן לסעוד את בני משפחתך בעת זקנה, דבר זה קשה לעשותו 24/7, במיוחד אם אתה אדם עובד או בעל משפחה צעירה. במקרה ובו קרוב המשפחה זקוק להשגחה על מנת לבצע לפעולות יומיומיות או על מנת לא לפגוע בעצמו, יש לטפל בבעיה. התעלמות מהצרכים הסיעודיים של קרוב המשפחה עלולה לגרום להדרדרות ואפילו הזנחה.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן