מצלמה מומלצת לרכב

מצלמת דאש אוטומטית של RXE V1 היא מוצר קל לשימוש המאפשר לך להקליט קטעי וידאו ברורים. מסך OLED קטן מאחור עוזר בהגדרה, כיוון GPS ובקרות אחרות. אם אתם מחפשים מצלמות מקף אחרות, Aukey DRS1 (120 דולר באמזון) הוא מצלמת המקף הטובה ביותר 4K ויש לנו בחירה עליונה חדשה. מדוע אנחנו אוהבים את זה: מצלמת Rexe V 1 carDash ולמה אתה צריך לקבל את זה, אל תסתכל רחוק יותר מהבחירות המובילות האחרות שלנו.

תרצה גם לוודא שה- GoPro שלך מלא חיים כשאתה משתמש בו כמצלמת מקף. הסיבה לכך היא כי זה יכול להיות קשה להשיג את הסרטון הדרוש לך כשמשהו קורה בתוך או מחוץ לרכב שלך.

רק הקפד לזכור את נקודות הייעוץ שהופיעו קודם לכן לפני שאתה נכנס לרשת לרכישת מצלמת מקף יעילה לרכב שלך

מדריך הקנייה שלנו כולל תקציבים והעדפות לכל רכב, אך ברגע שחיטטתם במדריך תראו כמה קל יותר לבחור את מצלמת לוח המחוונים הטובה ביותר עבורכם.
כדי לקרוא עוד בנושא של מצלמה מומלצת לרכב יש לבקר באתר dashcams.co.il

לכל מצלמת בטיחות לרכב יתרונות וחסרונות משלה

אז קחו בחשבון את מחיר מצלמת לוח המחוונים ורמת הציוד שלכם. כדי לעזור לך למצוא את מצלמת לוח המחוונים הטובה ביותר למצבך האישי, בדקנו מגוון מצלמות לוח מחוונים שונות לרכבים מיצרנים וממותגים שונים. אחד מאלה שאנחנו חושבים שהיא בחירה טובה עבור רשימה זו הוא מצלמת הדאש TOGUARD, והיא האח הגדול של Nextbase 522GW. אם אתה רוצה מצלמת דאש 4K מבלי שיהיה לך לוח מחוונים מחובר היטב לרכב שלך, זו עשויה להיות הבחירה הטובה ביותר.

Nextbase 222

היא אופציה מוצקה אם אתה רוצה מצלמת מקף 4K באיכות גבוהה עם מחיר נמוך, במיוחד מכיוון שאתה יכול לרכוש אותה במחיר נמוך מ- $ 90. Auto Vox v5 Pro היא הבחירה הטובה ביותר למי שרוצה מצלמת לוח מחוונים קלה לשימוש, חסכונית ואיכותית למכוניתם.

בעוד שתכנון המצלמה נועד להיות מצלמת דאש טובה לאופנועים ולרכבי שטח

ישנם מצלמות דאש שונות למכוניות. יותר ממצלמת רוורס פשוטה, היא מגיעה עם תכונות רבות, נראית יותר כמו מצלמת מקף וקשה להתקנה. אם אתה מעוניין לצלם את פנים וחוץ הרכב שלך, אנו ממליצים על ה- Vantrue N2.

אם אתה מעוניין לצלם צילומים באיכות גבוהה לסרטי טיול בדרכים או סתם רוצה להשתמש באחד מהם לצילומי מצלמת מקף

ייתכן שאתה תוהה אם GoPro מתאים לתפקיד. יש לקחת בחשבון כמה דברים כאשר מחליטים מתי לרכוש מצלמה לווידאו, אך ההנחיות שלנו לקונה הדאשק יפשטו את התהליך. לכן פיתחנו אובר כדי להקל עליך לבחור אחד כזה. לקבלת מידע נוסף על גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מצלמות דאש, עיין במדריך הקלטת הווידאו שלנו לקבלת פרטים נוספים על מצלמות הווידאו הטובות ביותר להקלטה.

האפמן, מצלמת לוח המחוונים המכונית המוזרה הזו מכסה את כל היסודות והיא הבחירה שלנו באפשרות מצלמת הדשקה הטובה ביותר במחיר נמוך מ- $ 50.

מצלמת המכונית של Oasser זולה

אמינה ומספקת את כל התכונות הדרושות לניטור הנהיגה שלך ואחרות. זה מעט ישן יותר מכמה מהאחרים ברשימה זו, אבל זה אומר שתוכל להשיג מצלמת מקף מצוינת במחיר מצוין. עכשיו יש לך מושג טוב אילו מצלמות מקף ניתן להתקין ברכב שלך ולמה אנחנו אוהבים אותן. ישנן כמה אפשרויות אחרות עבור פחות מ- $ 50 שממש דוחפות את מצלמת המקף הזו למעלה.

זו לא מצלמת הדש הנסתרת הטובה ביותר, אבל זו מצלמה מוצקה מסביב, והיא לא הקטנה ביותר ברשימה זו.

למה אנחנו אוהבים את זה

קל להגדיר ולהשתמש ב- HD, זו מצלמה שמתחברת למכשירים ניידים אחרים ומסוגלת להתחבר למצלמה שלך מכל מכשיר נייד אחר. HD הוא הפיתרון הפשוט והקל ביותר, אך ניתן לחבר אותו לכל מכשיר נייד אחר וניתן להשתמש בו מהטלפון הנייד, הטאבלט, המחשב הנייד ואפילו מלוח המחוונים של המכונית שלך. במובן זה, הנה כמה מהגורמים שיש לקחת בחשבון ואילו גורמים יש לקחת בחשבון בבחירת מצלמת דאש דיסקרטית. מדוע אנו אוהבים את זה: איכות ההקלטה בתאורה נמוכה טובה יותר מרובם משום שהיא משתמשת בחיישן תמונה של סוני סטארוויס. בנוסף, למצלמות מקף Roav יש את היכולת לספק צילומים חיים בזמן נהיגה, ומכיוון שהם משתמשים בחיישן ברזולוציה גבוהה, איכות הצילומים בתאורה חלשה יכולה להיות טובה יותר מרובם. אחת התכונות החשובות ביותר שלנו שיש לקחת בחשבון היא שאתה רוצה לצלם את המצלמות הטובות ביותר כאשר משהו לא נחשף.

אם אתם מחפשים כרטיס זיכרון המתאים ביותר למצלמת הדאש שלכם, ישנם מספר מפרטים שעליכם לקחת בחשבון. יש כמה תכונות שיש לקחת בחשבון אם ברצונך לוודא שיש לך את מצלמת המעקב הטובה ביותר ברכב בשוק.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן