Coi בניית אתרים בחינם לאנשי מקצוע הבולטת עם תכונות מובנות רבות ועוצמתיות, תבניות איכותיות, אפשרויות עיצוב מתקדמות וכלים גמישים התורמים לפרודוקטיביות של פרויקטים בעלי ביצועים גבוהים. הוא מתמקד בלהציע למשתמשים שלו בונה אתרים ידידותי למשתמש ואינטואיטיבי

עבור אותם משתמשים שאינם רוצים להשתמש בכלי ADI בונה האתרים מציע כלי חינמי של בינה עיצובית מלאכותית שהופך את השינויים באתר קלים, מהירים וללא טרחה. עורך WYSIWYG המספק בניית אתרים בחינם הוא מחולל גרירה ושחרור קל מאוד לשימוש וחזק עם תבניות HTML5 מותאמות לנייד.

בונה אתרים של Coi משתמש בעיצוב אינטואיטיבי וקל לשימוש בגרירה ושחרור המקל על בניית אתר אינטרנט בחינם ללא כל ידע בקידוד. עם זאת, אם אתה רוצה ליצור חנות מקוונת ולהשתמש בשם הדומיין המקצועי שלך, אתה צריך תוכנית פרימיום.

האם כדאי לבנות אתר עם מערכת לבניית אתרים בחינם?

עבור אתר מקצועי ועשיר בתכונות תצטרך להשקיע לפחות כמה שקלים בחודש עבור אחסון, אבל בניית האתר הינה חינם. הדרך הטובה ביותר להשיג דומיין בחינם היא לבחור בפלטפורמת בניית אתרים המציעה דומיין בחינם כחלק מתוכנית בתשלום. למי שלא רוצה לשלם על דומיין, אתה יכול גם להפעיל את האתר החי שלך עם כתובת URL תחת Coi. אם יש לך דומיין אתה גם יכול לחבר אותו למערכת.

וורדפרס היא בונה האתרים הפופולרי ביותר, ו-39% מהאתרים באינטרנט משתמשים בה. למרות ש-WordPress היא בונה אתרים בחינם, אתה צריך שם דומיין ומארח וירטואלי כדי להתחיל ולהפעיל את האתר שלך, שעולה בדרך כלל $60 לשנה וכ-$7.99 לחודש.
למידע נוסף אודות מערכת להקמת אתר בחינם ניתן לבקר ב-

למעשה באמצעות אחד מבוני האתרים הפופולריים, אתה יכול אפילו ליצור אתר חינמי לחלוטין. אם אתם רוצים ליצור אתר לעצמכם או לעסק שלכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות הכלים והמשאבים הנכונים, למשל תוכלו ליצור בקלות בלוג, אתר עסקי ואפילו חנות מקוונת בחינם. אם אינך רוצה להשתמש בבוני אתרים אחרים, גוגל נותן לך דרך מצוינת ליצור אתר בחינם.

אתה גם תהיה ללא טרחה לקדם את האתר שלך עם בונה אתרים זה מכיוון שיש אפשרויות ניתוח ושילוב SEO זמינות גרור ושחרר דפי Coi מאפשרת למעצבי אתרים מקצועיים ליצור בקלות אתרים מותאמים אישית עבור לקוחות, מה שמאפשר להם לשרת יותר לקוחות ולהרוויח יותר מדי חודש. כיום, אפילו מעצבי אתרים מקצועיים משתמשים בבונה אתרים כמו קוי לבניית אתרים של לקוחותיהם מכיוון שהוא קל לשימוש ויש לו אלפי עיצובים ותוספות חינמיות שיגרמו לאתר שלכם להיראות מקצועי ומקצועי.

מערכת ידידותית המספקת בניית אתר בחינם

בתור בונה אתרים ידידותי למתחילים Coi מתמקדת בהקלה על דברים, החל מבחירת תבניות ידידותיות לנייד, הניתנות לעריכה בקלות ועד לתוספות שימושיות כגון כלי שיווק בדוא"ל, בלוג, מתכנן פגישות ודפי משתתפים. בעוד Coi ידוע כאתר שבו אתה יכול לרכוש דומיינים בעלות נמוכה, יש לו גם בונה אתרים משלו לבעלי אתרים שרוצים לקנות דומיינים ולבנות אתר משלהם בו זמנית.

כאשר אתה משתמש באתר גוגל לעסק שלי תוכל לקבל דומיין אישי לאתר שלך. גם גוגל מספקת מערכת חכמה לבניית אתרים בחינם העובדה שהוא לגמרי בחינם תהווה אטרקציה לעסקים חדשים שרק מתחילים, אבל זה יכול גם תהיו התשובה אם אינכם מוכנים להשתמש בפתרון בתשלום או לא ממש בטוח איזה סוג אתר ברצונכם לבנות.

הבחירה שלך תהיה תלויה בסוג האתר שאתה הולך ליצור מלבד בחירת הכלי הנכון, אתה צריך את שם הדומיין הנכון וחברת אחסון טובה כדי לפרסם את האתר שלך. שם דומיין הוא קצת כתובת אתר (כתובת אתר בשורת החיפוש של הדפדפן) המזהה דף אינטרנט, במקרה זה, האתר שלך.

אם כבר יש לך שם דומיין תוכל להעביר אותו לכל פלטפורמה בניית אתרים שתרצה להשתמש בה (תראה אפשרות לכך). אתה תשמח לדעת שרוב בוני האתרים (כולל זה שהוזכר לעיל) מאפשרים שמות דומיין מותאמים אישית, ומספקים אפשרות זו בחינם. חלק ממגבלות האתר שאתה עלול להתמודד עמן אם תבחר באפשרות החינמית היחידה הן מודעות או מיתוג באתר שלך.