עובדה ידועה היא שמנעולנים הם אנשי המקצוע שיכולים לעזור לכם בכל בעיות המנעולים והמפתחות שלכם. הם מומחים בתחום ויש להם את הידע, הכישורים והכלים להתמודד עם כל בעיית מנעול או מפתח.

למה צריך תיקון מנעול או מפתח ברחובות?

ישנן סיבות רבות מדוע אולי תזדקקו למנעולן ברחובות. הסיבה הנפוצה ביותר היא שאיבדת את המפתחות שלך ואתה זקוק לסט מפתחות חדש שייעשה עבור הבית או המכונית שלך.

ניתן להזדקק למנעולן ברחובות למגוון מטרות. לדוגמה, אם איבדת את המפתח שלך ואתה צריך להיכנס לבית או לרכב, או אם אתה צריך להחליף מנעול.

מנעולנים ברחובות נקראים לעיתים קרובות גם כאשר יש פריצה וצריך להחליף את המנעולים. ניתן להשתמש בהם גם למטרות נוספות כמו התקנת מנעולים חדשים על דלתות או חלונות, התקנת מנעול חדש על חזה או ארון ישן, תיקון מפתחות שבורים ועוד.

עבודתו של המנעולן אינה מוגבלת גם לנכסי מגורים. לעתים קרובות הם נקראים גם לתיקון נכסים מסחריים – כמו בנקים, משרדים, חנויות ועוד.

סיבה 1 – איבדת את המפתחות שלך ואין ברשותך מפתח ספייר

מנעולנים ברחובות זמינים תמיד 24/7, 365 ימים בשנה. ניתן להגיע אליהם בכל שעה ביום או בלילה ויגיעו למיקומך תוך 20 דקות.

המנעולן ברחובות יעריך את המצב ויציע לך שלוש אפשרויות:

– אתה יכול להשאיר את המפתחות שלך אצלו והוא יכין לך סט חדש במקום.

– הוא יכול לספק לך מפתח זמני שיעבוד למשך 8 שעות בערך.

– יכול להיות שהוא יוכל לפתוח את המנעול ללא כל נזק, אבל זה לא תמיד אפשרי.

הסיבה הראשונה היא שאיבדת את המפתחות שלך וללא חילוף, פשוט אין לך גישה לבית או למשרד.

כאשר מנעולנים ברחובות יגיעו למקום, הם יסתכלו על המנעול ויעריכו את המצב. אם הם לא מצליחים לפתוח אותו עם הכלים שלהם, ייתכן שהם יצטרכו לקדוח אותו או להחליף אותו לגמרי.

סיבה 2 – אתה ננעל מחוץ לרכב/בית/משרד שלך

מנעולן ברחובות יכול לעזור לכם אם ננעלתם מחוץ לרכב, לבית או למשרד. אם איבדתם את המפתח ולא מצאו אותו, המנעולן יכול לעזור לכם לפתוח את הדלת באמצעות מפתח מיוחד שיש רק לו.

אם איבדתם את המפתחות שלכם, אז המנעולן יצטרך לפרוץ את הדלת מה שיעלה יותר כסף מאשר רק לפתוח אותה עם מפתח מיוחד. ייתכן שהמנעולן יוכל גם להחליף את המנעול שלך אם הוא שבור או פגום.

מנעולן ברחובות: סיבה 2 – ננעלת מחוץ לרכב/בית/משרד – נעילה מחוץ לבית, נעילת רכב

כאשר אתם זקוקים למנעולן ברחובות, ישנן סיבות רבות לכך שאתם עלולים להיסגר. כמה נפוצים הם שכחת המפתחות, איבוד המפתחות או גניבת המפתחות.

איך מנעולן יכול לעזור? למנעולן ברחובות תהיה בדרך כלל את היכולת לפתוח כל דלת עם הכלים והכישורים הנכונים. הם גם יוכלו להחליף מנעולים שאבדו או שבורים ומערכות כניסה ללא מפתח במידת הצורך.

סיבה 3 – חששות אבטחה ובטיחות

דאגות אבטחה ובטיחות הן חלק גדול מתעשיית המנעולנות. מנעולנים ברחובות מחפשים תמיד דרכים חדשות להבטיח ללקוחותיהם את האבטחה הטובה ביותר שאפשר.

ישנם סוגים רבים ושונים של מנעולים, ולכל אחד יש סט יתרונות וחסרונות משלו. לדוגמא, יש אנשים שאוהבים להשתמש בבריח כי הוא עמיד יותר ממנעול ידית דלת, אך גם קשה יותר להתקנה. ישנם גם סוגים אחרים של מנעול ים הדורשים פחות עבודת התקנה ומאפשרים לכם להחליף מפתח בקלות כאשר אתם רוצים לתת למישהו אחר גישה לחלל הבית או המשרד שלכם.

הסיבה השלישית היא דאגות אבטחה ובטיחות. מניעת פריצה, התקנת מערכת אבטחה.

סיבה 4 – הסרה ללא רישיון של מנעול קומבינציה שבור

מנעולן ברגע המנעולן ברחובות מומחה בטיפול במגוון עבודות הקשורות למנעול. עבודה אחת כזו היא הסרת מנעולים קומבינציה שבורים מכספת.

הדבר הראשון שהמנעולן ברחובות יעשה הוא להוריד את החוגות ולחלץ מבפנים את החלקים השבורים. השלב הבא הוא לקדוח דרך המנעול ולהסיר אותו עם מברג. לאחר מכן, המנעולן מכניס מנעול קומבינציה חדש ומבריג אותו בחזרה למקומו.

מנעולן ברחובות: סיבה 4 – הוצאת מנעול קומבינציה שבור ללא רישיון – הסרת מנעול מקולקל

אם אתם מחפשים מנעולן טוב ברחובות, כדאי לוודא שיש לו רישיון. הסיבה לכך היא שמנעולנים לא מורשים עלולים לשבור את המנעול שלך.