מהם 10 הדברים הטובים ביותר לעשות בעיר ניו יורק ובסביבתה?

הרשימה של 10 דברים לעשות בניו יורק היא מדריך לתיירים ולתושבים חדשים. הרשימה כוללת מגוון פעילויות הקיימות בעיר.

10 הדברים הטובים ביותר לעשות בניו יורק ובסביבתה מאת מורן נחום הם:

-בקר בפסל החירות

-ראה את בניין האמפייר סטייט

-בקר בסנטרל פארק

-לך לטיימס סקוור

-בקר במוזיאון המטרופוליטן לאמנות

-ראה מופע בברודווי

-תיהנו מפיצה ב-Lombardi's Pizza, אחת הפיצריות הוותיקות באמריקה.

-צאו לשייט על נהר ההדסון, או קפצו על אחת ממעבורות רבות המשרתות את האי מנהטן.

-צאו לטיול דרך באטרי פארק, שנמצא בקצה הדרומי של האי מנהטן.

התפוח הגדול היא עיר שלעולם לא ישנה. זוהי עיר של אורות, גורדי שחקים ובידור מהשורה הראשונה. אם אתם מחפשים דברים לעשות בניו יורק, הרשימה הזו היא בדיוק בשבילכם!

אם אתם מחפשים את המקום הטוב ביותר לבקר בו בניו יורק, אל תחפשו רחוק יותר מטיימס סקוור. זוהי אחת מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בניו יורק וזו גם האטרקציה התיירותית המתויירת ביותר בעולם. צומת איקוני זה ממוקם בברודווי בין הרחובות West 42 ו-West 47. התכוננו לראות הופעה יוצאת דופן בברודווי או בחרו מתוך המסעדות והחנויות הרבות שנמצאות שם. אם אתה רוצה מידע נוסף על מה לעשות בטיימס סקוור, עיין במאמר זה: מה אתה עושה בטיימס סקוור?

בנוסף לטיימס סקוור, הנה כמה מקומות נוספים שצריכים להיות ברשימת האטרקציות שחובה לבקר בהם בעת ביקור בניו יורק:

1

הקדמה: מהי הדרך הטובה ביותר להתנייד?

ניו יורק היא עיר ענקית עם הרבה מה לחקור, וזה יכול להיות קשה להבין איך להתנייד. על מנת להקל על הדברים, יצרנו מדריך זה על מה כדאי לעשות בניו יורק.

מה מומלץ לעשות בניו יורק?

-ביקור בבניין האמפייר סטייט: בניין האמפייר סטייט הוא אחד המבנים האיקוניים ביותר בניו יורק ומציע נופים עוצרי נשימה של העיר. כדאי לבקר גם כי זהו אחד הבניינים הבודדים שעברו את ה-11 בספטמבר ללא כל נזק.

-צאו לקניות בשדרה החמישית: השדרה החמישית היא אחד הרחובות המפורסמים ביותר בניו יורק ויש בה כמה חנויות מעולות שיש בהן בגדים, נעליים ואביזרים לכל התקציבים.

-ראה מופעי ברודווי: מופעי ברודווי הם חובה מוחלטת אם אתה מבקר בניו יורק! תוכלו למצוא מופעים שונים המושמעים בזמנים שונים במהלך היום והלילה, כך שתמיד יש משהו להציע לכולם.

-לאכול אוכל

ניו יורק היא אחת הערים המגוונות והמרגשות בעולם. יש לו מה להציע לכולם.
לפרטים נוספים על מיאמי ומורן נחום – מה מומלץ לעשות בניו יורק? כדאי לבדוק ב- miami.co.il

ניו יורק היא עיר מגוונת מאוד, עם הרבה תרבויות שונות ואנשים החיים בה. זה מקום מאוד מרגש, אבל גם עסוק. תמיד קורים כאן דברים, בין אם אתה מחפש אותם ובין אם לא. הדרך הטובה ביותר לנווט בעיר זו היא באמצעות מערכת הרכבת התחתית.

מערכת הרכבת התחתית יכולה להיות מהממת בהתחלה כי יש כל כך הרבה קווים ותחנות לבחירה, אבל זה למעשה די קל ברגע שמתרגלים לזה! אם יש לך זמן לפני הנסיעה שלך, הייתי ממליץ לחפש איזה קו ייקח אותך לאן שאתה רוצה ללכת ואז לתכנן את המסלול שלך בהתאם כי יש קווים שמגיעים רק צפונה בעוד שאחרים רק דרומה וכו'. אל תלך לאיבוד או תפספס את התחנה שלך!

מהם המוזיאונים הטובים ביותר?

ניו יורק היא עיר שלעולם לא ישנה. זה תמיד שוקק פעילות ויש הרבה דברים לעשות. יש הרבה מוזיאונים בניו יורק, אבל כמה מהטובים שבהם הם:

מוזיאון המטרופוליטן לאמנות: המט הוא אחד ממוזיאוני האמנות הגדולים והמקיפים בעולם. יש בו יותר מ-2 מיליון יצירות אמנות והוא מכיל אוספים מרחבי העולם.

מוזיאון גוגנהיים: מוזיאון גוגנהיים עוצב על ידי פרנק לויד רייט והוא כולל יצירות של אמנים כמו פיקאסו, מונה, קנדינסקי ופולוק.

מוזיאון וויטני לאמנות אמריקאית: למוזיאון זה יש אוסף גדול הכולל יצירות מאמנות פופ, אקספרסיוניזם מופשט, מינימליזם, אמנות מושגית כמו גם אמנות עכשווית.

אתה יכול גם לקחת סיורים ברחבי סנטרל פארק או להסתובב בטיימס סקוור כדי לראות את כל הבניינים המפורסמים כמו האמפייר סטייט בילדינג או מרכז רוקפלר.

ישנם מוזיאונים רבים בניו יורק ולכן קשה לבחור את הטובים ביותר. אבל יש כאלה שהוכרו כאחד הטובים בעולם.

המוזיאון לאמנות מודרנית (MoMA)

מוזיאון זה נוסד בשנת 1929, והוא אחד המוזיאונים הידועים ביותר בניו יורק. יש לו אוסף של למעלה מ-2,000 יצירות המתוארכות לסוף המאה התשע-עשרה ועד היום. מוזיאון זה ידוע בזכות תערוכות האדריכלות והעיצוב שלו שמושכות אליו מבקרים רבים מדי שנה.

המוזיאון להיסטוריה של הטבע

מוזיאון זה נוסד בשנת 1869 והוא מכיל יותר משלושים מיליון דגימות מכל רחבי העולם. יש בו אוסף גדול מההיסטוריה האנושית, אנתרופולוגיה, פליאונטולוגיה וזואולוגיה. מוזיאון זה מציע גם תוכניות שונות לילדים ולמבוגרים כמו הרצאות, סיורים וסדנאות הקשורות לנושאים מדעיים.

מוזיאון המטרופוליטן לאמנות (The Met)

מוזיאון זה נוסד בשנת 1870 על ידי