מוצרי מידע אונליין

זה תלוי בסוג מוצר המידע או העסק ובזמן הנוכחי הנדרש להפעלה. הבן את עלויות ההשקעה של מכירת מוצרי מידע משלך ואת התוכנות והכלים הנחוצים לך. ניתן לעמוד בקריטריונים אלה על ידי שותפות עם מישהו אחר.

פלטפורמה של מוצרי מידע

מוצרי מידע הם לעתים קרובות המבוא הראשון לעולם העסקים המקוון והשיווק באינטרנט. הן קיימות בנישות שיווק, בין אם זה עולם ההיכרויות (כמו להכפיל את קורס ההיכרויות שלך) או את נישת הבריאות (כמו אמת ב- ABS). הם מכסים כל דבר, החל מדירוג בגוגל ועד לבניית משפך שיווקי ועד לפרטים העדינים יותר של קמפיין מודעות בפייסבוק, והם נושא המהווה נישה בעולם השיווק. לפני שנצלול לפרסום דיגיטלי עלינו לקחת צעד אחורה ולבחון את ענף שיווק המידע ופרסום המידע בכללותו. שיווק מידע נועד לספק מידע שימושי, תוכניות מוכנות לשימוש, טיפים מעשיים, חומרים חינוכיים ואמצעים לוגריתמיים אחרים שיכולים לעזור לאנשים לפתח את עסקיהם, לערוך קריירה או להקל על מגוון אתגרים. תוצרי מידע הם הסברים ארוכים ומפורטים על מה עובד וכיצד להעביר שיטות צריכה לקהל רעב ורעב מידע.

להלן רשימת משאבים שאני ממליץ ליצור בלוג ולהרוויח כסף עם מוצרי המידע שלי. תוכלו למצוא גם מדריך מעודכן בן 6 שלבים שיעזור לכם ליצור מוצרי מידע שתוכלו למכור. עכשיו שאתה יודע מה הם אינפוקרטים, בוא נסתכל על השלבים הראשונים של התהליך.

מה זאת אומרת מוצרי מידע?

מוצרי מידע המכונים גם מוצרים דיגיטליים, החזיקו מעמד לאורך זמן. ניתן להציע מוצרי מידע במגוון פורמטים כולל טקסט כתוב, שמע, פודקאסטים, קטעי וידאו והקלטות סטרימינג. למעשה, קורסים מקוונים רבים מקושרים עם מוצרי מידע אשר בדרך כלל מועברים באחד או יותר מהפורמטים הללו בעת ההרשמה.

כאמור לעיל ניתן למכור מוצרי מידע במגוון פורמטים כגון תוכנה, ספרים אלקטרוניים, קורסים מקוונים, כלים מקוונים וסרטונים. זכרו שבמקרה של תקליטורים, תקליטורי DVD וספרים מודפסים, מוצרי המידע עליהם אנו רוצים להתמקד הם מוצרים המועברים ומורדים דרך אתר חברות מאובטח. לדוגמא, ספרים אלקטרוניים בפורמט PDF, סרטונים בדפים המוגנים באמצעות סיסמה והקלטות שמע שניתן להוריד רק מהאתר שלך.

איזה מוצרי מידע אונליין מומלצים?

נקודת המוצא שלך צריכה להיות סיעור מוחות וגילוי רעיונות נהדרים למוצרים. לאחר שהשגתם זאת, הסתכלו סביב והסתכלו בכמה ממוצרי המידע הנמכרים ביותר שיש. בין אם אתה מוכר ספרים אלקטרוניים בנישת כושר או עובר שיעורי מימון אישי באינטרנט, ישנם הרבה שיעורים חשובים שתוכל ללמוד בכדי להתבונן בעבודתם של מוצרי מידע וחברות בנישה שלך.

עם זאת ברצוני לפרק את האפשרויות שלך לרעיונות למוצרי מידע ולתת לך כמה נקודות התחלה טובות על ידי התבוננות בכמה דוגמאות למוצרי מידע שעזרו לאנשים לפתח את עסקיהם. בפוסט זה אבדוק את אסטרטגיות המידה שאיפשרו לגבר אחד להרוויח 11 מיליון דולר בשנה עם קליקבנק כחברה בת של MindValley, ואחר לגדול להרוויח מעל 40 מיליון דולר בשנה על ידי מכירת מוצרי מידע בנישה של פיתוח אישי. במחקר שלי למאמר זה, בחנתי 14 חברות מוצרי מידע שונות עם מכירות שנתיות שעלותן או עולה על מיליון דולר.

קידום מוצרי מידע אונליין

פרילנסרים, בלוגרים ובעלי בתים רבים מתפרנסים ממכירת מוצרים דיגיטליים דרך האתרים, הבלוגים, האפליקציות ופלטפורמות קמעונאיות דיגיטליות אחרות. באופן כללי, ניתן לזהות שבעה סוגים של מוצרים דיגיטליים למונטיזציה של אתרים. הבה נראה כיצד מוצרים אלה מרוויחים, מאילו סיבות וכמה הם פופולריים בקרב חברות ואנשים פרטיים.

כדי שבלוג יניב הכנסות, עליכם שיהיה באתר קהל של אנשים שיוכלו למכור את המוצר או השירות. אם הבלוג שלך יהפוך לאתר לקהילה הולכת וגדלה בנישה שלך, זה טוב מכיוון שאתה מקבל תנועה ייעודית רבה, אך תגובות בפורום לא יהיו יעילות באותה מידה. אתה יכול להציע ידע איכותי במוצר תמורת תשלום, אך רק עבור מוצרים שבהם הקהל שלך זקוק למידע מפורט אודות המוצר, כגון ספרים אלקטרוניים, סמינרים מקוונים וקורסים מקוונים.

דרך נהדרת להביא את מוצר המידע שלך לשוק היא וובינר בו אתה מזמין משתתפים להירשם להכשרה, להציג את עצמם ולהציץ במוצר. הדבר החשוב ביותר הוא לזכור שהמטרה העיקרית של הסמינר המקוון היא ליידע את קהל היעד שלך, ולא למכור את המוצר שלך.

אם הידע שלך בתחום רחב מוגבל, אתה יכול להציע סמינר מקוון כספר אלקטרוני פשוט עם מטרה צרה או ליצור קשר עם מומחים אחרים כדי ליצור מוצר שלם יותר, כגון פסגה וירטואלית או קורס מקוון. אם אתה מציג את אותו התהליך ואת הכלים, הערך הנתפס של קורס מקוון יהיה גדול מזה של ספר אלקטרוני אם תציג אותם בצורה כזו.

נדל"ן דיגיטלי מניב

לאחר השקת פרויקט החיים שלי בבלוג, פרסמתי מוצר מידע משלי בשם Mastering Book Publishing, דרך קלה בשבילי להרוויח כסף באינטרנט. זו הייתה הצלחה אדירה כשהשקתי אותה ואמשיך להיות הצלחה עצומה אם אתן את מה שעוקבים ומבקרים שלי רוצים. אם הקהל שלך הוא אנשים בעלי חובות, יתכן שהם לא מעוניינים בדף חברות כדי להימנע מלהיכנס לחובות, אך הם עשויים להעריך ספר אלקטרוני שיגיד להם כיצד להיפטר ממנו בזה אחר זה.

הדבר הכי טוב בזה הוא שאתה יכול ליצור מוצר בהתאם למידע ולרעיונות המוצר שאתה בוחר, והוא יכול לייצר הכנסה פסיבית. ראה כמה כסף הרוויחה GrowthLab ביום אחד ממכירת קורסים מקוונים לפני מספר שנים.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן