מה עושים ביום שישי בתל אביב? אוכלים ומתפנקים בקניות 

יום שישי טיפוסי בתל אביב זה יום קצר עם הוויב הכי טוב שיש לעיר להציע, מארוחת בוקר מענגת בשדרות רוטשילד ועד לארוחת צהריים נינוחה בחומוסייה, ניקח אתכם גם בין השווקים השמחים באוירת שישי יחודיית, חנויות המעצבים הטרנדיות וחנויות הבוטיק הייחודיות לפרחים שהופכות את הקניות בתל אביב לחוויה מיוחדת במינה.

ארוחות בוקר בתל אביב על שדרת רוטשילד

כשמחפשים איפה לאכול ארוחות בוקר בתל אביב ביום שישי כדאי לקפוץ לשדרות רוטשילד, שנחשב לאחד הרחובות התוססים בעיר. אך יום שישי בבוקר על השדרה זו לגמרי אוירה אחרת, רגע לפני שהעיר חוזרת לתנועה מהירה, הליכת בוקר על השדרה תספק לכם חוויה נעימה ושקטה יחסית, התעוררות איטית של העיר. בטיול קצר ברחוב האייקוני, יקבלו את פניכם מגוון בתי קפה ומסעדות המציעים מגוון מגוון של אפשרויות לארוחת בוקר, ממאכלים מסורתיים כמו שקשוקה וסביח, מיצי פירות עונתיים, מאפים צרפתיים, סנדביצ'ים שופעים וטעימים ועוד המון. שדרות רוטשילד נותנות מענה לכל חיך. האווירה התוססת, יחד עם הארומה של קפה טרי, בין אם אתם מעדיפים ארוחה נינוחה תוך כדי צפייה באנשים או נגיסה מהירה בדרכים, בשדרות רוטשילד יש משהו לכולם. 

מעלים הילוך ונכנסים לתוך כור היתוך- שוק הכרמל הרועש 

שוק הכרמל התוסס והשוקק בתל אביב הוא תענוג חושי המציע טעימה אמיתית מהמורשת התרבותית המגוונת של העיר. כשאתם מפלסים דרך בין הומי האנשים והדוכנים מכל כיוון, כשמשני הצדדים שפע של כל טוב ותוצרת טרייה, תבלינים ארומטיים וטקסטיל צבעוני, מגוון אפשרויות דוכני אוכל על השוק. יש כאן קצב אחר, קצב מסחרר וכדאי להשתלב בתוך התנועה או מקסימום לעצור בצד להתפנק על קפה, שייק, מיץ פירות או אפילו ישיבה באחד מדוכני האוכל המפנקים בשוק. אם תהיתם איפה אוכלים חומוס בתל אביב ואתם כבר בשוק ולא ממש בא לכם להתרחק, די במהרה תגלו מספר חומוסיות ותיקות ומפנקות בחומוס טרי וקטיפתי ומגוון סלטים. מכל החומוסיות שיש לעיר להציע, אל תוותרו על חומוס בשוק, מובטחת לכם חווית הכי אותנטית של העיר.

האווירה התוססת של השוק אף פעם לא נמאסת, ולגמרי מייצגת את כור ההיתוך של תל אביב, מה שהופך אותה ליעד חובה עבור מקומיים ותיירים כאחד. בין אם אתם מחפשים לקנות חומרי גלם טריים, לנשנש משהו, לשתות קפה טחון טרי או פשוט לספוג את האווירה התוססת, שוק הכרמל מבטיח מסע חושי. בנוסף, יום שישי הוא יום שווה לקניות בשוק, הרוכלים מעוניינים להיפטר מכל הסחורה ויתכן כי תזכו למבצעים מעולים ומחירים נמוכים.

ממשיכים לטייל, חנויות פרחים טרדניות, בוטיקים וחנויות מעצבים בתל אביב

סצנת הקניות של תל אביב בימי שישי היא שילוב תוסס של בוטיקים אקלקטיים, חנויות מעצבים טרנדיות ושווקים ייחודיים הנותנים מענה לכל סגנון וטעם. מהבוטיקים האופנתיים לאורך הרחובות האופנתיים כמו דיזנגוף ושנקין ועד לחנויות המעצבים היוקרתיות באזורי הקניות היוקרתיים, העיר מציעה חווית קניות מגוונת המשקפת את המראה הקוסמופוליטי שלה. מקומיים ומבקרים כאחד נוהרים למוקדי הקניות ההומים של תל אביב בימי שישי כדי לגלות את הטרנדים העדכניים ביותר.

אחד משיאי הקניות בתל אביב בימי שישי הוא ההזדמנות לחקור את סצנת האופנה הפורחת, בין אם אתם מחפשים פריטים מיוחדים במינם ממעצבים מקומיים, בוטיקים עצמאיים, חנויות קונספט, מותגים בינלאומיים או אוצרות וינטג', באזורי הקניות של תל אביב יש משהו לכל אחד. וכנהוג ביום שישי, פרחים הם MUST לאהובים עליכם, פרחים לאמא, למשפחה או לאהובה, מעבר לחנויות פרחים סטנדרטיות תגלו מספר חנויות פרחים בתל אביב שמציעות יותר מפרחים, הן טרדניות ובעלות קונספט לחובבי הגנים ועיצוב, כמו החנויות אמריליס, ולדיס ולה פלור בוטיק.

ולבסוף, ארוחת צהריים של שישי 

"חומוס לנשמה" – ארוחת שישי המושלמת, אם ויתרתם על חומוס בטיול שלכם בשוק הכרמל ועכשיו אתם שוב רעבים, טיול קצר ליפו יביא אתכם לחומוסיות המוכרות והמעולות ביותר בעיר. כבר הכל נאמר על יפו, אנחנו רק נוסיף ונחדד כי יפו מציעה שפע של אפשרויות להתפנק עם המנה המזרח תיכונית האהובה הזו. מחומוסיות מסורתיות ועד בתי קפה טרנדיים המגישים יצירות חומוס חדשניות, יפו היא גן עדן לחובבי חומוס המעוניינים להתענג על התענוג הקרמי הזה באווירה ציורית. אם אתם ממש רעבים, אל תיכנעו רק לחומוס, תעשו גם מקום לבשרים על האש  או דגים טריים, סלטים מפנקים וחמוצים. 

תל אביב בימי שישי היא כור היתוך של אופנה, אוכל וכיף. בין אם אתם חובבי אוכל, חובבי אופנה או סתם מבלים את יום שישי בעיר, יש משהו לכולם. אז בפעם הבאה שאתם בתל אביב, זכרו לטייל בשדרות רוטשילד, לבקר בשוק הכרמל ולטייל בחנויות המעצבים המקומיות, ואל תוותרו על חומוס בתל אביב– ארוחת צהריים של שישי הכי ישראלית שיש. 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן