מדוע חשוב לחבר בין
תוכן כתוב לסרטוני וידאו באתר

הדיגיטל מתחדש ומתפתח כל הזמן.

בעולם המתקדם של היום, צריך להיות רלוונטיים ופעילים במגוון פלטפורמות.

אחת מן הפלטפורמות העולמיות הנפוצות היום היא Youtube. יוטיוב הינה מקור חשוב לתוכן מסוג וידאו.

חברות כמו style='font-family:Rubik'>Warner Bros & Disney משקיעות
כסף רב ביוטיוב ובכך מנצלות את הפלטפורמה כדי להגיע לקהל הרחב ולקדם את מוצריהן
במגוון ערוצים שמיועדים לארצות שונות עם שפות ייעודיות.

כתיבת תוכן איכותי חיונית לתפקוד מוצלח של אתרי אינטרנט. רק שכתיבת טקסט טוב לא מספיק להגיע לקהל המתאים. חשוב לזכור שצריכת התוכן של משתמשים מורכבים מעולם מגוון של תוכן, והצגת תוכן ויזואלי מקצועי ואיכותי יכול להיות פרקטי מאוד על מנת להגדיל את ההשפעה
של התוכן הכתוב ולהפעיל את האפקט הרצוי על קהל היעד.

כאשר נישב להכין את אסטרטגיית
התוכן באתר, חשוב לתכנן תוכן כתוב וחזותי כאחד. ברוב הפעמים על כל תוכן כתוב נוכל
ליצור סרטון שמנגיש את התוכן הכתוב בצורת וידיאו, מה שיאפשר להתברג בתוצאות החיפוש
של גוגל בשני מיקומים: במיקום של התוכן הכתוב ובמיקום של התכנים של יוטיוב.

אותם הסרטונים שנעלה ליוטיוב
נוכל להעלות אותם לפייסבוק, אינסטגרם וגם טיקטוק.

חשוב לציין שחלק מתהליך ה-SEO שעושים לסרטונים יהיה
יצירת כתוביות לסרטונים שמועלים לאותן פלטפורמות.

ניתן להשתמש בקבצי תמלול כדי
לספק גרסה כתובה של מה שנאמר בסרטון שאנחנו נעלה. קבצי תמלול יהיו קבצי
SRT זאת בכדי להנגיש את
הסרטון לאנשים בעלי מוגבלויות, אנשים שלא יכולים לשמוע את האודיו בסרטון מכיון שהם
נמצאים במקום רועש, וכמובן להנגיש את הסרטון למנועי החיפוש.

יצירת כתוביות לסרטון לא חייבת
להיות פעולה מסובכת או ארוכה, ישנה אופציה ליצור
כתוביותאוטומטיות לסרטונים בעזרת כלים שונים.

מצד אחד פעולות אלו מבטיחות כי
האתר שלך יגיע למשתמשי אינטרנט רבים יותר שצורכים את התכנים שלהם בהתאם לפלטפורמה
שהם נמצאים בה, ומצד שני – משפר את הביצועים של האתר.

חיבור בין תוכן כתוב לסרטוני
וידאו באתר מאפשר לך להגדיל את כמות התוכן ולהנגיש את התוכן שלכם לקהל רחב יותר.

לעוד מידע אודות כתוביות אוטומטיות לסרטונים ומדוע חשוב לחבר בין תוכן כתוב לסרטוני וידאו באתר באפשרותך לבקר ב- alikz.co.il

איך תוכלו להשתמש
בתמונות וסרטונים על מנת לחזק את המסר הכתוב

כשאנו יוצרים תוכן, חשוב לזכור
שכדי לשכנע את הקוראים לפעולה, אנו צריכים להשתמש בכלים וצורות פעולה שונות כדי
לגעת ברגשותיהם ולגרום לפעולה.

אחד הכלים היעילים והחשובים
ביותר הוא שימוש בתמונות וסרטונים. הם יכולים לחזק את המסר הכתוב ולהפוך אותו
לברור יותר ומוצג יותר במהירות וביעילות.

בשביל שנוכל לחזק את המסר
הכתוב, תצטרכו להבין מהי שפת המותג שלכם, שתהיה הקו המנחה שבעזרתו תוכלו ליצור
סרטונים ותמונות בעיצוב מותאם למותג.

כדי לחזק את המסר הכתוב
באמצעות תמונות וסרטונים, צריך להבין שהתכנים לא צריך להיות פשוט חזותיים
ומשעממים. במקום זאת, הם יכולים להיות מוצגים בצורה יצירתית ומעוצבת, כדי להעביר
את המסר בצורה אפקטיבית יותר.

עליכם להשתמש בתמונות וסרטונים
המציגים בצורה ברורה את המוצר או השירות שאתם מציעים, וכן להסביר באופן ברור את
היתרונות שלו ואת הבעיות שהוא יכול לפתור.

אם אתם כותבים על מוצר מסוים,
המונחים המרכזיים עשויים להיות "תכונות", "יתרונות",
"מחיר" וכדומה.

לדוגמה, אם אתם מפעילים אתר של
מסעדה ומציגים את תפריט המסעדה בצורה קלה ונגישה לקריאה, אפשר להוסיף לכל מנה
תמונה המציגה אותה בצורה טעימה ומעוררת חשק לצפייה. בנוסף, סרטוני וידאו המציגים
את המסעדה, את הצוות ואת האווירה הנעימה שלה יכולים לעזור לגולש להרגיש יותר מתוך
החוויה ולהבין את הייחודיות של המקום.

כדי להצליח בשימוש בתמונות
וסרטונים בצורה יעילה, חשוב לבחור בתמונות מתאימות ולהשקיע בעיצוב מתאים לשפת
המותג.

בנוסף, יש להתייחס לכלי
המשתמשים השונים ולבדוק שהתוכן מוצג בצורה תקינה ונגישה לכל מכשיר.

הוספת תמונות וסרטונים מתאימים
לתוכן הכתוב יכולה לעזור להפוך את המסר לברור ומעניין יותר, ולהגדיל את ההשפעה שלו
על קהל היעד. כמו כן, הוספת תמונות וסרטונים מפעילה את החושים של הקוראים/צופים
ומקדמת את הזיכרון החזותי שלהם, מה שיכול לגרום להם לזכור את המידע שמועבר בצורה
יותר חזקה ומתמשכת.

טכניקות ליצירת תוכן
כתוב ויזואלי איכותי במקביל

תמונות יכולות להעניק ערך מוסף
לטקסט ולקלוט את הקהל לתוכן שלכם, בעוד שסרטונים מוסיפים את הספקטרום הויזואלי
והשמעת המסר הכתוב. חשוב לזכור שלהעלות תמונות וסרטונים רלוונטיים היא לא פשוטה
כמו שנשמע, מאחר וצריך להתאים את התוכן הויזואלי לתוכן הכתוב, לשפת המותג ולקהל
היעד.

כאשר אנו יוצרים תוכן ויזואלי
איכותי, ישנן טכניקות שונות כמו בחירת צבעים, טקסטורות, פונטים, סוגי עיצוב
שיתאימו לשפת המותג.

בנוסף, יש להשתמש בכותרות
תמונות עם טקסט מעניין, לכלול סרטוני וידאו קצרים שמסבירים את הנושא ולהשתמש
בגרפיקה מתאימה שתמצא את המסר הכתוב בצורה ברורה ובהירה.

אחד מהכלים שניתן להיעזר בהם
ביצירת תוכן וויזואלי:
Canva או PicMonkey המאפשרים ליצור תמונות מעוצבות ללא המון מאמץ

חשוב לזכור שהתוכן
והוויזואליות צריכים לתמוך זה בזה ולא להתחרות על תשומת הלב של הקורא או הצופה.

בסופו של דבר, המטרה היא ליצור
תוכן יעיל, מעניין ומשתלב היטב עם הוויזואליות על מנת להעביר את המסר שלך בצורה
מוצלחת.