למה שווה לטוס לריגה?

המטבע הלטבי הוא היורו, לכן אם אתה מעוניין בכרטיס נסיעות שיעזור לך להפיק את המרב מכספי החג שלך, אנו ממליצים על Revolut. מוזיאון הכיבוש בלטביה מציג את ההיסטוריה הלטבית מתקופת הנאצים ועד הכיבוש הסובייטי ושווה ביקור.

אם אתה נמצא בבריטניה

אתה עשוי להיות מעוניין לדעת שאנחנו תמיד מחפשים טיסות זולות לריגה ויעדים רבים אחרים באירופה. אם אתה מצליח לחסוך, אנו ממליצים על בירת לטביה להפסקה. בקר ב- TripAdvisor להשוואת מחירים ויש מגוון שלם של אפשרויות לינה לכל התקציבים בלטביה. גן העדן התיירותי הזה הוא שילוב מושלם של התרבות והמסורת הלטבית. על סדר היום של הטיולים שלך בריגה להיות בראש סדר העדיפויות בין אם אתה מזמין טיסה לריגה פשוט משום שאתה רוצה להרחיב את האופקים התרבותיים שלך או פשוט לחוות את היופי והאלגנטיות של מחוץ לארבע הקירות. בדוק את המראות והאטרקציות הטובים ביותר בריגה ואת הטיסות הזולות ביותר מריגה עם Cheapoair.
לעוד מידע בתחום של לטוס לריגה נא לבקר ב- riga.co.il

למרות שאין להם אותו אקלים כמו בערים אחרות באירופה

אנשים רבים מופתעים מהחופים היפים. יורמלה, שנמצאת 20 ק"מ מבירת לטביה, היא במקרה עיירת חוף ראוותנית ובתים בתי נופש מפוארים. אם הילדים איטיים לאחר טיסה ארוכה לריגה ומחפשים לידו, אטפוטס סנטרס הוא המקום המושלם למשפחות להתבונן סביב ולחקור אפשרויות מהנות בכל פינה.

ריגה היא המטרופולין הגדול ביותר של המדינות הבלטיות ועיר שיש בה הכל. הטיסה לריגה קלה כמו באינטרנט או שאתה יכול לבדוק קפה או תה על הסיפון באמצעות אפליקציית SAS.

כחבר יורובונוס אתה יכול לצבור נקודות בטיסות איתנו ועם חברות התעופה השותפות של Star Alliance

באמצעות נקודות אלה ניתן לשלם עבור הטיול הבא, לשדרג או לשכור רכב. אנו מחייבים את הנסיעה במספרי יורובונוס שנוספו להזמנת טיסות סקנדינביה איירליינס.

אם תנסה לברר באיזו שעה אתה מגיע ליעד שלך

תרצה לראות מה שווה הפרש הזמן להגיע מריגה ללטביה. אם הטיול הוזמן פחות מ- 24 שעות לפני היציאה, תוכלו לבטל את הטיול תוך 12 שעות לפני היציאה. חישוב זמן הטיסה מבוסס על קו ישר, כך שערך הנסיעה ללטביה בזמן העורב הוא 4,578 מייל (7,368 ק"מ).

חברות תעופה המציעות טיסות ישירות מבריטניה לריגה כוללות את Air Baltic, Ryanair ו- Wizzair. לופטהנזה (LH 120) טסה ישירות מריגה לדאלאס פעם בחודש וכמה חברות תעופה מציעות טיסות ישירות בין ריגה לדאלאס (DFW).

הזמן הטוב ביותר לבקר בריגה

הוא בקיץ, כאשר הטמפרטורות עולות. מסדרונות המעבר העיקריים לריגה וממנה הן מדינות צפון הבלטיות, אשר עוברות מטאלין דרך ריגה, וילנה, קובנה והליגה ההנזה לוורשה ומברלין דרך ריגה לגדנסק, קלינינגרד וסיאוליי. ישנם גם מסדרונות מזרח-מערב המחברים את ריגה למוסקבה דרך Ventspil, Liepaja, Vitebsc ו- Pskov.

כתוצאה מכך נאלצתי לשבת בטיסה של יונייטד עם יותר קשרים

נסעתי מפרנקפורט לווינה לדוברובניק עם קשר הדוק יותר, אבל כבר לא באותה טיסה כמו החברים שלי שנוסעים בקביעות. בסופו של דבר, ברחתי מהשער לתפוס את הקשר שלי, מה שגרם לחוויית נסיעה מאוד מלחיצה בתחילת החופשה המיוחלת שלי. אחרי ששילמתי עבור עלות הטיסות הגבוהה וחוויה מאוד מתוסכלת, בסופו של דבר קיבלתי יותר חיבורים, קשרים קרובים יותר, שירות לקוחות נוראי ומסע לחוץ עוד יותר. למרבה המזל הוכנסתי לטיסת SAS משטוקהולם לשיקגו, שהייתה טיסה נחמדה בסך הכל.

שמעתי הודעה בתחילת הטיסה שאני מצפה לרכישה שלי. על סיפונה הייתה הודעה כי לופטהנזה תספר נוסעים המחוברים לטיסה וסיפרה לנו על סידורי הנחיתה.

הסתיו נותן לנו התחלה עגומה לחורף, עם טמפרטורות יורדות בשנות ה -50 ומעט גשם בספטמבר ונובמבר. עשיתי את דרכי לשוק המרכזי כדי להרגיש בנוח ואכלתי ארוחת צהריים באזור אולם האוכל.

אם אתם רוצים להתפתות לטמפרטורות ולגשם בעונה הנעימה

האביב הוא זמן טוב להזמין טיסה לריגה. אם אתם מתכננים טיסה לריגה, האביב הוא התקופה הפופולרית ביותר בשנה, מכיוון שהטמפרטורות נעימות והגשם מינימלי. מי שמזמין את הטיסה בקיץ מקבל מזג אוויר מעורב.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן