למה כדאי לאחסן אתרים באמצעות cloudways

קלאודוויז

היא פלטפורמה המציעה אירוח ענן מנוהל ממספר רב של ספקים. אתה יכול לבחור ממגוון שירותי אירוח ענן כגון Digital Ocean, Linode, Vultr, AWS ו- Google Cloud, או לארח שירותים משלך. קלאודוויז היא פלטפורמת אירוח הענן המנוהלת שעובדת עם ספקי תשתית ענן מובילים בתעשייה כמו גוגל, אמזון, DigitalOcean, VULTR ו- Linode כדי לספק ביצועים ואמינות טובים יותר.

הוא פתרון אירוח מעניין המיועד למשתמשים מנוסים, המאפשר לכם לבחור בין חמש ספקיות ענן הזמינות לכל מטרה. המשמעות היא ש- קלאודוויז משמש כמתווך בינך, הלקוח וספק האחסון בפועל ומעניק גישה ליותר מרכזי נתונים ממה שהיית מקבל מ- קלאודוויז ומשלב אותו עם התכונות וההתאמות האישיות שלו. קלאודוויז מתקרב למחיר של רוב ספקי אירוח האתרים, מה שאומר שקשה לקבוע את המחיר המדויק.

קלאודוויז מחלץ את המורכבות הקשורה ל- Digital Ocean

Linode, Vultr, AWS ו- Google Cloud, מה שמקל על השימוש בהם כדי לארח את תשתיות היישומים והיישומים שלך. שירותי אירוח אתרים מבוססי ענן נפוצים, אך קלאודוויז עושה כמה דברים מעניינים עם אירוח הענן שלה כדי להבליט אותו באזור הצומח במהירות. קלאודוויז מאפשר לך לבחור בין חמש פלטפורמות, כולל שירותי האינטרנט של אמזון, פלטפורמת הענן של גוגל, ומציע תוכנית תשלום לפי דרך המאפשרת לך להירשם לביצוע מבחן מבלי להשתמש בכרטיס אשראי.

קלאודוויז מציעה מגוון תכונות המשוות לאפשרויות אירוח מובילות של WordPress כגון SiteGround ו- WP Engine

הוא משתמש במשאבים של אשכולות שרתים מרובים כדי לאזן את העומס באתרי האינטרנט שלך, וזה לא עובד בתוכניות VPS משותפות מסורתיות או בתוכניות אירוח ייעודיות.

זכרו שאנחנו מתמקדים בוורדפרס בסקירה של קלאודוויז, אבל זה עובד גם עם פלטפורמות כמו מג'נטו ודרופל. מכיוון ש- קלאודוויז נשען על פלטפורמת אירוח ענן של צד שלישי, ביצועי השרת עשויים להשתנות בהתאם לתצורה.

מה שעושה את קלאודוויז אפילו טוב יותר עם TTFB

הוא שבעלות על שרתים ייעודיים משלך היא אחד היתרונות הגדולים ביותר של אירוח ענן על פני אירוח משותף. מכיוון ש- Cloudways משמש כמתווך בין ספק אירוח הענן למשתמש הקצה, הוא לא צריך להיות ממוקם במרכז נתונים כמו מרכז הנתונים שהיה בעבר בבעלות ספק אחר. כתוצאה מכך, ל- Cloudways יש גישה למרכזי נתונים רבים יותר מספקי אירוח אתרים אחרים וטוענת כי יש להם יותר מ -60 מיקומים בצפון אמריקה ובאירופה, כמו גם כמה מהם באסיה ובאוסטרליה.

צוות Cloudways הוא Vultr HF בתדירות גבוהה אחת מאפשרויות השרת האחרונות שנוספו על ידי Cloudways וזה לא מאכזב. לקבלת הביצועים הטובים ביותר עבור הכסף שלך, Vultr הוא שרת שמתחיל ב -13 $ לחודש, כפי שצוין לעיל בסעיף מהירות וביצועים.

שרתים ייעודיים ושרתים פרטיים וירטואליים (VPS) הם לרוב הבחירה הטובה יותר בכל מה שקשור למהירות ואמינות מאשר פתרונות אירוח משותפים

ספקים רבים מציעים שרתים ייעודיים, אך מעטים מאוד מציעים תמיכה באירוח מנוהל. השתמשתי בשרת Vultr HF בתדירות גבוהה לאירוח כמה אתרים והם היו חווית הביצועים הטובה ביותר שאי פעם אירחתי.

לדוגמא

אם אתה נוסע עם ספק שרתים ייעודי כגון DigitalOcean, AWS או Google Cloud, אתה מצפה לעשות את העבודה הכבדה בעצמך. כאשר אתה מארח את האתר שלך ב- קלאודוויז, תחילה עליך לבחור ספק, ואז להחליט על גודל השרת. יש הרבה גורמים שמשחקים תפקיד בבחירת גודל השרת, כולל עד כמה האתר שלך דינמי, באיזו תדירות אתה מעדכן אותו ובאיזה סוג מטמון אתה משתמש.

לאחרונה שינינו את אתרנו לגלגל תנופה, אותו אנו מארחים כבר כמה שנים. קלאודוויז מציע שירות הגירה בחינם למשתמשים חדשים, וכאשר עשינו זאת, השתמשנו בתוסף קלאודוויז Migrator כדי שנוכל להעביר יותר מדף אחד בכל פעם.

זה מאפשר לך להגדיר יישום אינטרנט באחד מכמה מארחי ענן כולל Google Cloud

Linode, Vultr, AWS ו- DigitalOcean. קלאודוויז מאפשר לך לפרוס אתר בשרת ענן רב עוצמה עם ממשק קל לשימוש. קלאודוויז מאפשר לך להגדיר את שירות הענן בהתבסס על גודל השרת שלך בעת יצירת אתר חדש.

קלאודוויז מספק אימות דו-גורמי

כדי להגן על חשבונך, אתה יכול להגדיר רשימות היתרי IP למשתמשים ספציפיים לגשת למסד הנתונים שלך ולמערכת הקבצים, קלאודוויז Bot Protection מסייע בהגנה על האתר שלך מפני האקרים, ובעלות מצטברת פשוטה וחסכונית גיבויים. יש גם תכונות כמו Redis, Memcached, Varnish, ו- SSH ו- SFTP גישה לשרת שלך לצורך אבטחה.

אירוח משותף

הוא כאשר מספר אתרים נמצאים בשרת יחיד וחולקים משאבים בשם אירוח משותף. המשמעות היא שבמקום לזרוק אתרים מרובים על אותו שרת, הם מתחרים על כמות משאבים מוגבלת. אירוח משותף עם אירוח בענן מציע לכם מספר יתרונות מוחשיים בכמה תחומים, כמו ביצועים טובים יותר, אמינות ואבטחה.

הגנה ברמת השרת

היא קו ההגנה הראשון שמסנן תעבורה זדונית ומגן על אתרים מתארחים מפני הפרות נתונים. בכל הקשור לאירוח עסק מקוון ישנם ארבעה תחומים מרכזיים: ספקי אירוח צריכים להציע תכונות ואפשרויות שיכולות להעשיר את התהליך העסקי ולהתאים לצמיחה של החברה.

קלאודוויז היא ספקית אירוח ענן מנוהלת לחלוטין המעניקה לך שקט וגמישות, כך שתוכל להתמקד בתהליכים העסקיים שלך ו- קלאודוויז יכולה לארח בקלות את האתר שלך.

כמובן

חברה ייחודית זו מציעה פלטפורמת אירוח מבוססת ענן כשירות (PaaS), וזה מה שמפריד בינה לבין ספקי אירוח רבים אחרים המציעים מגוון שירותי אירוח. תוכניות האירוח ארוזות בתכונות חיוניות ושימושיות לכל סוג אתר ורמת מיומנות שניתן להשתמש בהן. יש להם מתקנים ותמיכה נהדרים שתוכלו לסמוך עליהם, והכל במחיר שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן