להזמין הביתה רופא פרטי

רפואת קונסיירז 'הופכת לחלופה קיימא למערכות רפואיות לטיפול מנוהל, בהן הרופאים מטפלים ב-25 עד 35 מטופלים ומעלה ביום ומבלים בממוצע 10 עד 15 דקות בלבד בכל ביקור.

רופאים בכירים רבים מפנים חולים שהם רואים בבית חולים ציבורי בבוקר לפרקטיקה פרטית משלהם

כדי להגדיל את ההכנסות. חלק מבתי החולים הפרטיים טוענים כי יועצים המשתמשים בחדרי הייעוץ שלהם לוקחים את החולים לטיפול. מטופלים יכולים לפיכך לקבל התייעצות פרטית לבדיקה ולאבחון ואז להפנותם לטיפול הרפואי להמשך טיפול, או לשלם עבור בריאות פרטית נוספת תוך שהם ממשיכים לקבל טיפול ב- NHS. כדאי לחקור את העלות הממוצעת של כל פגישה לשיחה עם בתי חולים פרטיים באזור אחר, אך לפני שמקבלים החלטה לאחר התייעצות איתם, יש להגיש בקשה למימוש ההרשאות בבית החולים.

אם אין לך רופא מיילדות משלך, התקשר לבית החולים הפרטי המועדף עליך ובקש רשימה של רופאי מיילדות העובדים בבית החולים. פנה למרפאת היולדות בבית החולים המקומי שלך כדי לשאול אם רופאים מקומיים מציעים טיפול משותף.

שירות זה נותן לך את שמו והמספר של הרופא התורן ומאפשר לך להתקשר אליו, אך הרופא בפועל משתנה מאזור לאזור. אם הרופא שלך לא נמצא שם, לא תקבל תשובה ולשירותים לא יהיה רופא להתקשר אליו.

אם אתה מרגיש בריא בבית

תקבל מהם רשימת רשויות בריאות ותשאל אם יש לך כאלה שאתה רוצה להשתמש בהם. אתה יכול לקשר את ביקור רופא המשפחה למקום שאליו תוכל ליצור קשר ותוכל לקשר אותו לניתוח רופא המשפחה שלך. בקש הוראות הכוללות את מספר משרד הרופא או הרופא הקרוב אליך ופרטי קשר למיקום זה.

אם ברצונך לבקש ממומחה חוות דעת

עליך לעשות זאת כחולה פרטי. אם אינך מוצא רופא משפחה, ועדת NHS שלך עשויה לבקש ממך למצוא אחד עבורך, או אם ברצונך לפנות למומחה, תצטרך ללכת לבית החולים שבחרת ולשלם עבור הפגישה. אם רופא המשפחה שלך החליט שאתה זקוק לפגישה עם מישהו שיוכל לראות אותך במהירות (בדרך כלל תוך מספר שעות או ימים), תוכל לקבל הפניה לרופא ציבורי או פרטי. לדוגמא, אם ברצונך להיפגש עם מומחה מסוים ורוצה פגישה בתשלום, בקר בבית החולים המקומי שלך.

אם יש לך תינוק בבית חולים ציבורי ואתה מחליט לערוך הסכם עם בית החולים

אתה יכול גם לבחור רופא מייל פרטי אם עשית הסכמים עם אותו בית חולים. ביטוח בריאות פרטי מכסה את העלויות של בתי חולים פרטיים, כך שאינך צריך להתנהג כאילו ביטוח הבריאות הפרטי שלך מכסה אותך, אם כי אתה מכסה את העלויות של בתי חולים פרטיים אם יש לך כזה.

אם ברצונך לפנות למומחה בבית חולים, תזדקק לפנייה מרופא כללי. אם אתה מטופל על ידי מומחה בחדר מיון, הרופא יידע אותך מראש.

אם אינך במצב חירום רפואי

עליך לפנות לחברת אמבולנט שתוכל לספק לך שירות של הזמנת רופא עד הבית אמבולנט – הזמנת רופא עד הבית. רופא שיגיע הוא רופא מאומן לחלוטין שיכול להציע לך ייעוץ רפואי והפניה למומחה, כגון רופא בבית החולים המקומי שלך או בבית חולים מומחים. אם רופא המשפחה שלך הוכשר לקבוע אם אתה זקוק לעזרה מומחית, הוא או היא יהיו הקשר לכל מומחה שאתה זקוק לו. שאל מה לעשות במקרה חירום או אם הרופא שלך צריך להיות מחוץ לשעות העבודה כשהוא סגור.

אם תיצור קשר עם הניתוח של רופא המשפחה שלך, תהיה לך גישה לרשימה של כל הרופאים הכלליים הזמינים באזורך, וכן מידע אודות שירותיהם.

אם זה נדחה, הרופא או הצוות שלך, כולל המשפחה שלך, יכולים לבקש שחברת הביטוח שלך תבדוק את ההחלטה. הם יכולים להציע לך אפשרות חלופית, כגון מרפאה פרטית או טיפול ביתי.

באפשרותך לחפש באתר הרפואה הרפואי הקרוב ביותר שלך או לקבל רשימת רופאים מקומיים מהוועד שלך

אתה יכול גם לתת לרופא החדש את שמו ואת כתובת הרופא לשעבר שלך, גם אם הוא נמצא בעיר אחרת. אם כן, בקש מחבר מבית הספר לרפואה שיפנה אותך לרופא שהצליל אותך במהלך הטיפול המוקדם או שהתנהג בעצמו. זו עשויה להיות הדרך הטובה ביותר למצוא רופא או שירות בקרבתך, כגון מרפאה פרטית או טיפול ביתי.

אתה רוצה לבקש מהרופא שלך לשלוח לך עותק של טופס התיעוד הרפואי כדי שתוכל למלא אותו בבית, שם יש לך זמן ומידע למלא אותו. אם לרופא עדיין אין רופאים אחרים איתך, קח אותם איתך אם אין להם אותם עדיין.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן