כמה עולה פורץ רכבים

אפשרויות אלו כוללות מתגי חירום, סירנות גבוהות ואזעקות מצייצות שיכולות להערים על גנב ממכונית. אמנם סוג זה של אמצעי אבטחה עשוי להיראות כמו מוגזם, אך הוכח כי הוא יעיל בהרתעת גנבי רכב או עצירת גניבת רכב. רוב המכוניות המודרניות מצוידות במערכת אזעקה בסיסית, אך אמצעים חשובים אלו אינם אמינים מספיק כדי להרתיע גנבי רכב מקצועיים. אזעקות לאחר השוק הן דרך מצוינת להגן על רכבים ישנים ללא מערכות נגד גניבה ורכבים חדשים עם אזעקות פונקציונליות מופחתות.

למרות התפשטותן של מערכות מתוחכמות נגד גניבות של המפעל בכלי רכב מודרניים

הביקוש לאזעקות מכוניות לאחר השוק עדיין גבוה. למרות הירידה בגניבות מכוניות בשני העשורים האחרונים, משקיפים מזהירים כי הגנבים ממציאים כל הזמן דרכים חדשות ומתוחכמות לגנוב מכוניות. הטקטיקה כוללת השגת מפתחות חכמים, אשר ביטלו חיווט חם לגניבת רכב; שינוי מספרי זיהוי של רכב; ושימוש בזהות גנובה כדי לקבל הלוואות לרכב בשווי גבוה.

מזעזע גם שבין ה-1 בינואר 2016 ל-31 בדצמבר 2018 התגלו 229,339 גניבות רכב בהן הושארו מפתחות או מפתחות ברכב

בשנת 2019 נגנבו 721,885 מכוניות, ירידה של 4.0% מ-751,885 בשנת 2018. פחות מ-70,000 בשנה, אך אובדן הפריצה וגניבת המכוניות עולה על 1 מיליארד דולר בכל שנה.

כאשר כספים זמינים, MVCPA עובד עם חברות הביטוח כדי ללמד את הציבור כיצד למנוע גניבה וגניבה של כלי רכב. מס זה הוקם בשנת 1993 כדי לממן את ה-MVCPA במטרה למנוע ולהפחית הפסדים לציבור מגניבות רכב.

המקרה המתועד הראשון של גניבת מכוניות מתוארך לשנת 1896

עשר שנים בלבד לאחר הצגתן של מכוניות מונעות בנזין. כיום נראה כי כל מכונית שנייה מצוידת בחיישנים אלקטרוניים משוכללים, סירנות ומערכות הפעלה מרחוק. למרות שהאזעקה הראשונה לרכב פותחה לפני כמאה שנה והיא פחות או יותר דומה לאזעקה שעדיין בשימוש היום, הטכנולוגיה לא הפכה לנפוצה עד שנות ה-60 וה-70, כאשר, לפי פיליפס, סביר יותר ששכנים יהיו מכונית נצורה תבוא לחלץ.

הם יקרים יותר מהאזעקות לרכב רגילות

אבל הרבה יותר זולים מאשר לשלם ללקוחות כדי לפצות לקוחות על מכוניות גנובות. עם זאת, זה יוסיף מאות דולרים לעלות הכוללת של אזעקות לרכב. על פי סקר קצר של סוחרי קומפוסטר, עלות התקנת אזעקה/בטיחות בסיסית לרכבים שאינם יוקרתיים תהיה בין 159.99 ל-249.99 דולר.

התקנה מקצועית

ראשית, הסוחר יבין כיצד להתקין בבטחה את אזעקת הרכב על הרכב שלך מבלי לפגוע בפונקציונליות המקורית שלה. אחריות יצרן – למשווק המורשה שלך תהיה תמיכת יצרן כדי לפתור תקלות שאתה עלול להיתקל בהן במערכת האזעקה/האבטחה של המכונית שלך.

מכשיר נגד גניבה של ביטוח רכב יכול להגן על הרכב שלך ולהוריד את דמי הביטוח שלך. התקנים נגד גניבות לרכב הם כלים שהותקנו על ידי יצרן הרכב או הנהג כדי להגן על הרכב מפני גניבה.

כחלק מהתוכנית למניעת גניבת רכבים של NHTSA

אנו פועלים כדי לחנך את בעלי הרכבים לגבי אמצעי הזהירות שהם יכולים לנקוט כדי לצמצם ולמנוע גניבה של כלי הרכב שלהם. מומחים מבינים מה מושך את תשומת ליבו של גנב המכוניות כאשר הוא מחפש מטרה חדשה וכיצד להגן על הרכב שלך.

במחיר הנמוך ביותר שלהם

הם נעים בין 20 ל-30 דולר, וזה הרבה פחות יקר ממערכות הריסון המתוחכמות יותר שמובנות ברוב המכוניות כיום. אלה יכולים לעלות בסביבות $500 ולהבטיח שהמנוע לא יתניע עד שמכניסים את מפתח הרכב. אחרים עשויים לבקש ממך להראות הוכחה שאתה משתמש במערכת נגד גניבה ברכב שלך לפני שיעניקו לך הנחה.
למידע נוסף בתחום של כמה עולה פורץ רכבים וליעוץ עם מנעולן לחץ כדאי לבקר באתר orlock.co.il

כאשר אתה מדווח למשטרה על גניבת רכב

הם משתמשים במחשבים מיוחדים כדי לשלוח אותות רדיו למכונית הגנובה. אותות רדיו אלו מפעילים את מערכת הפינוי של הרכב ברכבכם ומשדרים מידע מיקום למחשבי המשטרה, ובכך מקלים על התאוששות הרכב. המערכת משתמשת בטכנולוגיית תדרי רדיו FM, המזוהה עם ניידות משטרה מאובזרות במיוחד כדי לאתר רכב גנוב. פריזה הוסיף כי אזעקות שקטות לרכב, המאפשרות לבעלים לאתר את רכביהם באמצעות GPS מבלי להתריע על גנבים, יכולות גם להיות יעילות יותר שכן הבעלים יכול להשתמש בהן כדי לאתר את הרכב גם לאחר שהוא נגנב.

חפש אזעקות לרכב שמגיעות לרכב שלך ממרחק של לפחות 1000 רגל

כדי שיוכלו להידלק מרחוק. המכונית שלך תפעיל את האזעקה דקה לאחר היציאה, הדלתות ננעלות והמפתח המזוהה לא נמצא עוד ברכב או בסביבתו. כאשר מזוהה איום רציני, מצלמות הרכב שלך יתחילו להקליט ותופעל אזעקה. כאשר מזוהה תנועה חשודה, הרכב שלך יגיב על סמך חומרת האיום.

מכיוון שהאזעקה תמשוך תשומת לב

אם יש לך מערכת אזהרה קולית, סביר יותר שהגנב יעזוב את המכונית שלך. לחלופין, אתה יכול לשים מדבקת אזהרה לרכב על המכונית שלך. למרות שחלק מכלי הרכב מצוידים במנעולי שלט, ניתן לרכוש גם מנעולי שלט לרכב. שימוש במנעול שלט רחוק ברכב שלך הוא דרך טובה למנוע גניבת רכב.

בדגם S או בדגם X

כאשר אתה משתמש במפתח השלט הרחוק כדי להתקרב לרכב, הפעלת גישה פסיבית תפתח אוטומטית את נעילת הדלת. בדגם 3, מפתח הטלפון המאומת ישתמש באות ה-Bluetooth שלו כדי לפתוח את הדלת כשאתה קרוב. Sentry שואפת להוסיף שכבת הגנה נוספת לרכב שלך, אך היא לא עוצרת את כל האיומים האפשריים. כדי להפעיל כל אחת מהפונקציות הללו, בחר בקרה> אבטחה והגנה ממסך המגע של הרכב.

פונקציות המוח והאזעקה יכולות להיות מחוברות למצבר הראשי של הרכב

אך לרוב יש להן גם ספק כוח גיבוי. כאשר החיישן נמצא בשימוש, הוא פולט מעת לעת גלים קוליים בכל תא הנוסעים ומפעיל אזעקה אם האות מופרע עקב חדירה או תנועה משמעותית בתוך הרכב.

המערכת הדמיונית הזו

כפי שיודע כל מי שאי פעם התעורר מאזעקת מכונית שהופעלה ב-3 לפנות בוקר, היא רק קצת יותר מעצבנת מהאלה האמיתיות. אולי בגלל זה, אומרים מומחי בטיחות רכב, אנשים ממעטים לשים לב אליהם, מה שהופך אותם אפילו פחות יעילים. רכבי טסלה מתוכננים לפי תקני הבטיחות הגבוהים ביותר מכל בחינה, מתכנון ובנייה פיזית ועד לבטיחות.

לפי הלשכה הלאומית לפשיעה (NICB)

הונדה סיוויק הייתה מכונית הנוסעים הגנובה ביותר ב-2017, עם 45,062 גניבות בכל שנותיה. מבין מכוניות שנת הדגם 2017, ניסאן אלטימה הייתה המכונית הגנובה ביותר בשנה הקלנדרית 2017 עם 1,153 גניבות, ואחריה טויוטה קאמרי עם 1,100 גניבות.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן