כיצד תרופות לזיקפה לקויה עוזרות לשפר את חיי המין

בעוד אנו מהללים בשבחי הוויאגרה, מחקר חדש מציע כי גברים צעירים הנוטלים תרופות לבעיות זיקפה עלולים דווקא לפגוע בחיי המין שלהם. כעת מדענים אומרים כי כדורים לאין אונות אינם טובים לחיי המין שלך.

גברים המקבלים סילדנאפיל ציטראט בגין תפקוד לקוי של זיקפה: לויטרה משפרת את חיי המין של גברים עם תפקוד לקוי של פי הטבעת וגברים ללא תפקוד לקוי של פי הטבעת.

הרופא או צוות הבריאות שלך ידברו איתך על מה שהכי מתאים לך בתפקוד לזיקפה. אתה יכול גם לדבר עם הרופא שלך ו / או עם רופא בצוות הבריאות שלך על אפשרויות הטיפול הטובות ביותר לבעיות זיקפה, כמו גם על היתרונות של טיפולים שונים.

אם יש לך זיקפה

מומלץ לדבר עם הרופא שלך ולדון בסימפטומים שלך כגון זיקפה, תפקוד מיני ובעיות אחרות. אם נראה שיש סיבה פסיכולוגית התורמת לתפקוד לקוי של זיקפה, או אם אתם נוטלים תרופת לב המכילה חנקתי, שאלו את הרופא מכיוון שהתרופות שלכם לבעיות זיקפה עשויות לתקשר עם תרופה זו. רופאים יכולים לשאול מטופלים שאלות אם נראה כי ישנם סיבות פסיכולוגיות התורמות להפרעות בזיקפה, כדי לקבוע אם מצבי לחץ, אירועים או בעיות ביחסים עלולים לגרום להפרעות בזיקפה. על ידי דיבור על בעיות אלה, יתכן שהצלחת להפחית את החרדה שיש לך ולהתגבר על תפקוד לקוי של זיקפה.

קוזאר ואולי ARB אחרים יכולים למעשה לשפר את התפקוד המיני

זה דבר שכדאי לזכור ולדון עם הרופא שלך אם אתה מטופל בלחץ דם גבוה וחווה תפקוד לקוי של זיקפה. לגברים אפשרות אחרת היא להישאר בתרופות הנוכחיות ולקחת מעכב PDE-5 או משאבת ואקום כגון פרוסטגלנדין B או שילוב של שניהם. בהחלט ישנן אפשרויות רבות אחרות לגברים עם יתר לחץ דם, אך בהחלט יש לזכור ולדון עם רופא על CozaAR ו / או אולי אחרים ב- ARB ושיפרו את התפקודים המיניים שלך, במיוחד אם מטפלים ביתר לחץ דם. אתם חווים תפקוד לקוי של זיקפה, על פי המרכזים האמריקניים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC). אם אינך מגיב לטיפול ואינך מסוגל להשתמש באלפרוסטאדיל תוך-רחמי, שאינו מצליח או אינו עדיף עקב תופעות לוואי, ייתכן שתקבל תרופה בשם אל-פרוסטאדיל או שתיתן לעצמך זריקה של תרופה אחרת, מה שמכונה מעכב תפקוד לקוי של הערמונית, עם מעכב Pde 5 ומשאבות ואקום.

יתכן והשימוש בתרופות לבעיות זיקפה מעיד רק על צורך בחיי מין פעילים יותר

אשר יכולים לתרום לאורח חיים בריא יותר ולהוות סמן ללב – אורח חיים בריא בכללותו, תרומה לכך. שינויים באורח החיים הללו יכולים לעזור גם בדרכים אחרות, כגון תזונה, פעילות גופנית, פעילות גופנית ופעילות גופנית – כל אלה יכולים לסייע במניעה ו / או טיפול בלחץ דם גבוה, סוכרת, מחלות לב או מחלות כרוניות אחרות, במיוחד כאלה העלולים להוביל ל תפקוד לקוי של זיקפה. אם אתם נוטלים תרופות לבעיות זיקפה בפה או שיש לכם שמיעה או אובדן ראייה פתאומי, פנו מיד לטיפול רפואי. חשוב לדבר איתך, מכיוון שטיפול בתפקוד זיקפה יכול להשפיע על בעיות רפואיות אחרות שיש לך או שיש לך, כגון סוכרת, מחלות לב או מחלות כרוניות אחרות. הטיפולים המסייעים לתפקוד לקוי של זיקפה הם שונים מאוד, לכן נסו למצוא כמה מהמתאימים ביותר עבורכם. יועץ יכול גם לתת לך עצות כיצד לשנות את אורח החיים שלך, תזונה, פעילות גופנית, פעילות גופנית וגורמי אורח חיים אחרים כדי לשפר את חיי המין שלך.

כמה מחקרים הראו שגברים שמפתחים תפקוד לקוי של זיקפה לאחר נטילת תרופות מסוג SSRI יכולים להגיב לכלול אותם בתוכנית הטיפול הכללית שלהם. נראה כי ל- SSR יש יעילות דומה באוכלוסיית הפרעות הזיקפה הכלליות.
למידע נוסף על קמגרה למכירה באילת ניתן לבדוק ב- xn--6dbe2a9ah.com

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן