טיפים לקוסמטיקה – איך בוחרים קרם לחות ?

כדי להרטיב את העור היבש מחדש, בחרו בקרם לחות כבד על בסיס שמן המכיל מרכיבים המסייעים לשמירה על מים. בחר קרם לחות סופר בסיסי עם מרכיבים מרגיעים כגון תמצית שיבולת שועל, ניאצינאמיד ודבש להרגעת העור שלך, אך מבלי לפגוע בו. קרם הלחות שלך ומוצרי טיפוח העור האחרים, שאמורים לחות, יכולים אפילו לפגוע בעור שלך.

כדי לשמור על עורך רך ולחות, בחר קרם לחות על בסיס שמן המכיל ג'לי שמן מינרלי כדי לשמור על לחותו. לעור רגיל, קרם לחות על בסיס מים צריך להיות קליל, לא שומני ומרגיע. אם העור שלך רגיש לשינויים במזג האוויר, עליך לבחור קרם לחות עמוס מרכיבים מרגיעים כדי לגרום לעור שלך להרגיש טוב.

לא משנה באיזה קרם לחות תבחר

הוא פועל בצורה הטובה ביותר כאשר מורחים אותו על עור לח. פירוש מונח זה הוא כי המוצרים המופיעים תחת מונח זה על התווית מפרקים עודפי שמן, אך אינם מסירים לחות מהעור שלך. אם יש לך עור מיובש, הוא שונה מעור יבש בהרבה מובנים. לכן, חפשו מוצרים המאחסנים לחות בעור (למשל חומצה היאלורונית וגליצרין).

עור יבש אינו נהנה ממוצרים על בסיס מים

ולכן היא מעריכה קרם לחות כבד שסופח כמה שיותר לחות. בעוד עור רגיל יכול להסתדר עם קרם לחות קליל ולא שומני, עור יבש זקוק לנוסחה כבדה יותר ושמנת אשר נוטה יותר לשמור על לחות. לא משנה איזה סוג עור יש לך (יבש, שמנוני או רגיש), שטוף את הפנים באופן קבוע כדי לשמור על גוון ומרקם אופטימליים ולכסות פגמים.

אם יש לך עור שמן ואתה נוטה להתפרצויות או שאתה חושש שמא לחות גורמות לבעיות עור נוספות

בחר את הפורמולה הנכונה, כגון סרום ללא שמן או קרם לחות המבוסס על ג'ל המעניק לך לחות מבלי לסתום את הנקבוביות. בנוסף לשמירה על תזונה טובה והתמודדות עם לחץ, Mayo Clinic ממליצה להשתמש בקרם לחות המתאים לסוג העור שלך כדי לרכך את העור שלך עם טיפוח עור יעיל. אם אתה מוצא את המוצר הנכון ללחות כל יום, אתה תעשה הרבה כדי למנוע עור יבש וקמטים הסוואה.

בחר את קרם הלחות הטבעי שלך לאחר שזיהית את סוג העור שלך ואת כל הסימפטומים הנלווים לו

הגורם החשוב ביותר בבחירת קרם לחות לעור רגיש הוא לוודא שהוא נוסח במיוחד עבורו. אם העור על הפנים שלך דק ורגיש, מומלץ להשתמש בקרם לחות שונה לפנים שלך מאשר לגוף שלך, אומר פוסקו, וממליץ לקנות אחד המתואר כ"לא קומדוגני ", כך שהוא לא יחסום את הנקבוביות שלך.

בין אם אתה משתמש בפורמולה של 100% או במותג מציאה

זה לא משנה אם אתה משתמש בקרם לחות התואם את סוג העור שלך. כפי שאתה יכול לראות, קרם הלחות שבו אתה משתמש למריחת איפור תלוי בהעדפתך ובסוג העור שלך, אך ישנן מספר אפשרויות מצוינות עבור תרסיסי לחות שתרצה להוסיף לתערובת. התשובה לשאלה זו קובעת את סוג קרם הלחות שתבחר, שכן מוצרים שונים מנוסחים לסוגי עור שונים.

על מנת לגרום לעור שלך להיראות זוהר

עליך לעדכן את שגרת טיפוח העור שלך, להשקיע במוצרי אנטי אייג'ינג יעילים ולוודא כי אתה לחות באופן קבוע. בחירת קרם הלחות לעור עשויה להיראות מבלבלת, אך למעשה זה די קל אם תעקוב אחר כמה כללים, אומרת רופאת העור מוניקה הלם, כותבת טור באיסטסייד בניו יורק. רשימת קרמי לחות מתאימים לעור שמן ונוטה לאקנה ניתן למצוא אצל רופא שעובד עם רופא עור.

זה אולי נראה אינטואיטיבי

אך מריחת קרם לחות כגון אנזימיון עלולה לגרום לעור שמן להרגיש משעמם. עור שמן זקוק ללחות, לכן השתמש במוצרי טיפוח העור להסרת שמן ועור יבש. חומרי ניקוי וקרם לחות הם שניהם מוצרי עור חשובים לריכוך עור יבש.

מוצרים אלה מכילים חומצה היאלורונית

חלבון גליצרין, לנולין ושמנים מינרליים כדי לשמור על עור לחות ולחות. אם אתם סובלים מעור יבש, תוכלו להנות מקרם לחות על בסיס שמן כבד מכיוון שהוא מונע טוב יותר את התאדות הלחות מהעור. אנשים בעלי עור מועד לאקנה צריכים להימנע מקרם לחות עם חומצות רבות ושונות מכיוון שהם יכולים לגרות את העור.

הגנה על העור מפני נזקי השמש המזיקים אחד הדברים הטובים ביותר לגרום לעור שלך להיראות צעיר

הוא לקנות קרם לחות עם מקדם הגנה של לפחות 30%. ישנם מגוון מוצרי לחות, וכל אחד מהם מרגיש ומריח שונה ומציע יתרונות עור שונים. אנו רואים אותך כאדם, לכן עקוב אחר מספר טיפים לבחירת קרם הלחות המתאים לעור שלך.
למידע מורחב בנושא של מוצרי חוה זינגבוים וטיפים לקוסמטיקה – איך בוחרים קרם לחות ? באפשרותך לבקר באתר delif.co.il

קרם לחות שופע הם נוסחאות ייחודיות העשויות ממרכיבים יפים שנבחרו בקפידה להשפעתם על העור

רבים מהמרכיבים שמוסיפים מותגים יקרים הם בעלי ערך מפוקפק, כולל ניחוחות, צבעים ומרכיבים אחרים שאינם לחים או מגינים על העור. לאחר שציינת על מה עורך עוסק, קבע מה ברצונך לחפש את קרם הלחות שלך, כגון תכולת המים והשמן, עד כמה הוא לחות, צמיגות, סתימות, כמה הוא נופל במקומו וכמובן, המרכיבים שאיתו הוא מנוסח כדי להבטיח את בטיחותו לעור שלך.

בעוד שמרכיבים המעניקים לחות לעור ואינם מורכבים מחומרי מילוי או מריחות פירותיים

נחמד להעיר אותך מעט על ידי ריסוס מים על פניך, אך הם אינם מרטיבים את עורך. קרם לחות לסוגי עור רגישים לא אמור להכיל ניחוחות או צבעים שעלולים לגרות את העור.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן