טיפולים אורתופדיים: ישנם מגוון טיפולים אורתופדיים שיכולים לסייע לכם לשפר את אורח החיים שלכם.

בעיות אורטופדיות מהן?

עיוות פטיש של טיפול באצבעות בקרסנודר

הבוהן של הפטיש היא הבוהן המכופפת במפרק המטטרסופלנגאלי הראשון. עיוות דומה יכול להתפתח בכל האצבעות למעט הגדולה. אצבע מכופפת לצמיתות, בה שני המפרקים נפגעים בדרך כלל, עלולה להיות חשופה לכאבים. עיוות דמוי פטיש הוא קבוע (אי אפשר ליישר את האצבע בידיים) ולא קבוע, ומאפשר ליישר את המטופל ביד.

המחלה הזו מפריעה לך? אנו מחכים לכם במרכז הרפואי שלנו  ואתם יכולים להרגיש "בידיים בטוחות"! יש לנו מחלקה אורטופדית המצוידת בטכנולוגיה העדכנית ביותר. מומחים מנוסים ידריכו אתכם בדרך להחלמה, מהירה, שלמה ומושלמת!

העיוות של טיילור

העיוות של טיילור , המכונה גם כף הרגל של החייט, הוא עיוות של כף הרגל המאופיינת בסטייה של עצם המטטרסאל החמישית ובליטה מכאיבה בבסיס הבוהן הקטנה. הופעת המחלה נובעת מאותם זמנים רחוקים בהם חייטים ישבו ועבדו כל היום עם רגליים שלובות, נשענים על הקצוות החיצוניים של כפות הרגליים. לחץ מתמיד על אזורים אלה הביא לצמיחה כואבת בבסיס הבוהן החמישית.

העיוות של טיילור פחות שכיח מאשר הלוקס וולגוס, אך הסימפטומים דומים. התסמינים העיקריים כוללים אדמומיות, כאב ונפיחות בבסיס האצבע החמישית. תסמינים מופיעים כאשר אזור הצמיחה נמרח בנעליים, מה שבתורו גורם לגירוי ברקמות רכות ודלקת.

טיפול בדרבן עקב  plantar fasciitis בקרסנודר

כאבים עזים, לעיתים פשוט בלתי נסבלים בעת הליכה, חסימת תנועה תקינה ומובילים לצליעה, הם התסמינים הראשונים של דורבן בעקב. דורבן בעקב הוא גידול גרמי באזור העקב הגורם לדלקת בגידים.

הסיבות להופעת דורבן בעקב יכולות להיות מגוונות: הפרעות מטבוליות, מאמץ יתר בכף הרגל, עודף משקל או מחלות בעמוד השדרה. הסיבה החשובה ביותר להופעת דורבן בעקב אצל כמעט 90% מהאוכלוסייה היא רגליים שטוחות. במקרים חמורים יותר, כתוצאה מכפות רגליים שטוחות, לא רק דורבן בעקב מופיע, אלא גם דלקת בגידים ומשטח רקמת העצם. לרוב, זה מופיע אצל אנשים מעל גיל 40 ובספורטאים עם עומסים כבדים על הרגליים.למידע נוסף לחצו כאן.

צילום:freepik

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן