זנזיבר היא יעד אקזוטי חובה

מעטים המקומות בעולם יפים, מרתקים ואקזוטיים כמו הארכיפלג הטנזני. זנזיבר היא אחד החופים הטרופיים האטרקטיביים ביותר בכל אפריקה, בדיוק כמו האיים המלדיביים או טהיטי. בעוד שהחופים הם האטרקציה העיקרית עבור מבקרים רבים באי, לזנזיבר יש הרבה יותר מה להציע. זנזיבר ידועה בחופים האקזוטיים הייחודיים שלה.

זנזיבר

היא קבוצה של איים יפהפיים עם מספר חופים, אתרי נופש ואתרי נופש. אם אתם מחפשים אתר נופש אקזוטי בגודל כיס, זנזיבר היא היעד המושלם. הקסם של זנזיבר הוא היותו מקום רב פנים, המציע שילוב ייחודי של חופים אידיליים, היסטוריה מרתקת, מגוון תרבותי, מטבח טעים, תבלינים אקזוטיים וחי וצומח עשירים. זנזיבר משולבת בקלות עם ספארי מסאי מארה וסרנגטי, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי לחופשות חוף אפריקאיות.

אבל מלבד החוף המושלם

זנזיבר מלאה בהזדמנויות גם לחובבי טבע, חובבי תרבות וחובבי הרפתקאות. זנזיבר ידועה בחופים היפים שלה ובמי הטורקיז התוססים שלה. זנזיבר מוקפת בכמה מהחופים היפים בעולם עם חול לבן וטהור וים טורקיז. אם אתם מחפשים חול חולי קמח ושחייה נינוחה לאורך כל היום, תגלו כמה חופים יפים להפליא בזנזיבר, על החוף הצפוני של האי.

בעוד שטנזניה היבשתית מפורסמת בטיפוס על ההר הגבוה ביותר באפריקה

הר קילימנג'רו, שבט המאסי האקזוטי וספארי הסרנגטי המלכותי, זנזיבר היא גן עדן טרופי מרגיע עם חופים חוליים לבנים ויפים. עצי דקל והיסטוריה עשירה. מה שמחבר אותו עם העולם הערבי. זנזיבר האקזוטית לא מפסיקה להקסים את המבקרים עם החופים היפים והמורשת התרבותית העשירה שלה. זנזיבר (מפה) הוא ארכיפלג שהאי הגדול ביותר שלו, אונגוג'ה, נקרא בפי רוב התיירים זנזיבר. זנזיבר היא פנינת האוקיינוס ההודי מול חופי היבשת טנזניה.

הארכיפלג הזה מתהדר בחופי חול לבן מדהימים

צמחייה טרופית ומטעי תבלינים שהפכו את האיים הללו לאבן שואבת לסוחרים מהמזרח והמערב לפני מאות שנים. הארכיפלג של זנזיבר מורכב מאיים רבים, ודילוג על איים יחד עם שנורקלינג הוא טיול פופולרי.

רוב הסיכויים שתרצו לבלות את רוב זמנכם בחוף זנזיבר (אף אחד לא יכול להאשים אתכם)

בעונה זו לא כדאי להזמין טיול לאתר הנופש זנזיבר ביץ'. מכיוון שמעט אנשים רוצים ללכת לים ולהישאר בבית ביום גשום, התקופה הגרועה ביותר לבקר בזנזיבר היא ממרץ עד מאי, העונה הגשומה בזנזיבר.

היוצא מן הכלל

הוא החופים הצפוניים של נונגווי וקנדווה, שיכולים לספק רצועות אידיאליות של חול לבן רך, שנשטף במים בצבע טורקיז צלולים, ביום או בלילה. האטרקציות הטובות ביותר הן Paje Beach, Jambiani, Dongwe, Kiwengwa ו-Pwani Mchangani בחוף המזרחי. מקומות כמו חוף קנדווה וחוף פאג'ה הם מקומות נהדרים לשנורקלינג, גלישה או שחייה.

בילינו את שלושת הימים האחרונים בזנזיבר בווילות החול הלבן בחוף פאג'ה. ממוקם באחד האזורים השקטים ביותר של זנזיבר, חוף חול לבן זה אידיאלי לשקט ופרטיות. חוף זה ממוקם בחלק המזרחי של זנזיבר, הרחק מהמולת התיירות.

בחוף הצפון מזרחי

תמצאו את החוף הארוך ביותר בזנזיבר: חוף מאתם היפה. חוף קנדווה שקט יותר (ודרומית לחוף נונגווי) והוא אחד החופים הטובים ביותר בזנזיבר. לאווירה מרגיעה יותר, סעו דרומה לחוף Kendwa, שהוא אחד ממקומות השקיעה הטובים ביותר באי. החוף היפה ביותר נמצא בצד המזרחי של האי זנזיבר, אבל זה גם הצד של האי שבו רוח הים והגאות והשפל הם הקלים ביותר (אפשר ללכת דרך ארוכה עד הים בשפל). …

רוב התיירים מבקרים באי הגדול יותר של Unguja

אבל הוא מכונה לעתים קרובות פשוט זנזיבר (או האי זנזיבר). אונגוג'ה הוא האי הגדול והמתוייר ביותר, ואחד שבדרך כלל מחשיבים את זנזיבר כמו שצריך, כולל עיר הבירה סטון. זנזיבר מורכבת מכמה איים, אחד מהם הוא האי פמבה.

האוסף המפורסם הזה של איים זעירים

מלבד שני האיים הראשיים אונגוג'ה ופמבה, מתגאה בכמה מחופי האלמוגים המשובחים של אפריקה, נווה מדבר טרופי ותבלינים אקזוטיים. שמש וחוף בסמיכות לחוף האפריקאי, כדי לשלב רגיעה בגן עדן טרופי זה עם ספארי ברחבי יבשת אפריקה במהלך מסעות ההרפתקאות שלכם. התכוננו ללכת לחופים היפים ולחקור את האטרקציות התיירותיות כאן.

זה גם הוכיח את עצמו כבסיס מצוין לחקר צפון זנזיבר; האי נונגווי

קנדווה ומנמבה. לפני הנסיעה לזנזיבר, החלטתי ללמוד כמה שיותר על האי המעניין הזה, ששמעתי עכשיו אגב. אני אפילו לא בטוח לגבי היחסים בין טנזניה לזנזיבר (זנזיבר היא טכנית חלק מטנזניה, אבל גם אוטונומית).

למען האמת

זנזיבר מעולם לא הייתה ברשימת המדינות לביקור. מניסיוני בזנזיבר, אני יכול לומר שזו מדינה מאוד בטוחה. אבל בזנזיבר, מלבד החוף, לא יחסרו דברים מעניינים. זנזיבר, חלק מטנזניה, הוא ארכיפלג של יותר מ-50 איים באוקיינוס ההודי מול חופי טנזניה.

איים אקזוטיים וספורט מים הולכים יד ביד, וזנזיבר היא מקום נהדר ללכת אליו לספורט ימי. מקומיים ויוצאים המתגוררים בזנזיבר יאמרו לכם במהירות שהאי מנמבה הוא יעד הצלילה המושלם.

אתרי הנופש בחופים רבים בזנזיבר

כמו חוף Bwejuu, הם לרוב מקיפים (בדרך כלל אין אפשרויות אחרות לסעודה). המגורים בזנזיבר דומים מאוד לאפשרויות לינה אחרות באתרי נופש טרופיים אקזוטיים אחרים. אבל בסך הכל, זנזיבר מאוד פתוחה, אז אתה יכול להתלבש איך שאתה אוהב בכל חוף. התשובה היא כן, זנזיבר היא אחד המקומות הבטוחים באפריקה.

סוגי התיירות העיקריים בזנזיבר הם אתרי נופש על החוף

הפלגות דאו, תיירות חיות בר וסיורי תבלינים. אלו הן רק כמה מהחוויות שחלמת עליהן בחופשת החוף שלך במכה אפריקאית. סטון טאון היא בירת האי זנזיבר והוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. סירות צלילה מסביב לאי מנמבה הרחובות הצרים של העיר סטון, שנקראה כך מכיוון שהייתה העיר הראשונה בזנזיבר שהשתמשה באבן | ..

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן